FACTS - Gent, België - 22-23 Oktober 2022

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

Post Reply
User avatar
Cavecrusher
Posts: 1496
Joined: Mon Sep 01, 2003 5:35 pm
Location: Tilburg

FACTS - Gent, België - 22-23 Oktober 2022

Post by Cavecrusher » Tue Aug 16, 2022 12:13 pm

We zijn wederom blij jullie mee te delen dat we ook dit najaar weer een competitie zullen organiseren bij FACTS. FACTS is de grootste Comic Con van de Benelux en vind dit najaar plaats op 22 en 23 Oktober in de Flanders Expo in Gent. Voor meer informatie zie https://facts.be/

Image

Het is inmiddels de zesde keer dat Dutch Robot Games bij FACTS actief is en het is de ambitie van beide partijen om deze samenwerking de komende jaren verder te ontwikkelen, met ook mogelijkheden buiten FACTS om (https://www.heroes.live/en/whats-coming/)

De competitie is voor Beetle-, Raptor- and Featherweights. (Antweights zijn natuurlijk ook welkom voor demo’s).

Inschrijvingsformulier is reeds beschikbaar, zie https://tinyurl.com/DRGatFACTS2022

Namens het bestuur,

Tim
You know what would make great armor? Baby kittens!

Trying is having the intention to fail.

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Re: FACTS - Gent, België - 22-23 Oktober 2022

Post by MJM » Tue Oct 04, 2022 10:21 am

Aanmelden kan nog. Ook voor non-spinner wedstrijden.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Re: FACTS - Gent, België - 22-23 Oktober 2022

Post by MJM » Tue Oct 18, 2022 5:07 pm

Entered robots for this event:

Beetles:
Knackwurst
Sparkles
Nemesis
Han The Hammer v1
Han The Hammer v2
Inferno
MOTHerator MK1
WhackJob!
Wan Week Wonder

Feathers:
Ballista
Dexter
DX-11
DX-12
Shadow
Judas Kiss
Han the resizable hammer
Bonecrusher
Kat
Fireball
Gniepertje
Lifter
Oh Crab!
TDR
Kasirga
Smash (H)it

Raptors:
Kackeblaster
The Other Twin
Cpt Lee
Ghost in the Machine
Sweet Kiss
Oh no it's a triplet
Plan C
Nebelwerfer 4
Perun 2
Perun 3

Heavyweights:
Jager
Reality

Ants:
Several German Antweights
Pink Lemonade
Game Over
Miss Poly
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Re: FACTS - Gent, België - 22-23 Oktober 2022

Post by MJM » Tue Oct 18, 2022 5:08 pm

[url]https://facts.be/en/info/schedules-floor-plan/[/url]
Floorplan
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

kalme nelis
Posts: 1708
Joined: Mon Jul 28, 2003 8:37 pm
Location: wormer
Contact:

Re: FACTS - Gent, België - 22-23 Oktober 2022

Post by kalme nelis » Mon Oct 24, 2022 4:02 pm

Super geslaagd weekend geweest!

Een paar nieuwe gezichten met interessante machines gezien wat altijd een plus is. Ik hoop dat ze zich zonder uitzondering goed vermaakt hebben deze twee dagen en vol inspiratie verder gaan werken aan hun machines.

De aanwezigheid van de duitse Ant arena met publieks botjes was een grote additie die ik graag herhaald zie worden.

De afwezigheid van trofeeën heb ik eerder nooit zo zwaar gevoeld maar dit weekend eigenlijk wel. Misschien dat we hier weer wat mee moeten gaan doen. Ik vermoed dat hier meerdere mensen het over eens zullen zijn, het hoeft niet veel te zijn maar een fysiek aandenken is gewoon leuk en iets wat we waarschijnlijk nooit hadden moeten laten vallen.

Ondanks dat ik het van te voren had moeten aanvoelen was ik dit weekend redelijk verrast met de vele vragen die mijn kant op kwamen nu TIm in het buitenland zit. Ik had niet met alles rekening gehouden maar ik hoop me voldoende ingezet te hebben om dit event zo goed mogelijk te laten verlopen. Ik heb hierin steken laten vallen maar getracht zoveel mogelijk op te lossen. Marien en Mischa heel erg bedankt voor het oppakken van de wedstrijdschema's en Niels S. voor zijn eeuwige dienst als marshall.

Alissa heeft zich prima vermaakt met haar raptortje, voor iets waar ik veel te laat aan begonnen ben werkte het best wel aardig. Plan is om nu deze setup meer strijdwaardig te maken voor toekomstige evenementen en (hopelijk) sterk genoeg te maken om leuk mee te kunnen draaien in de FC competitie.

Judas moet altijd nog herbouwt worden, ondanks dat hij wat rumbles op de zaterdag won op slecht een enkele aandrijving kan ik niet volledig afhankelijk blijven van die paar hits die ik met de bijl maak.

Tevens, Frank bedankt voor het rijden en het ons vergezellen dit weekend. Ik hoop dat we dit in de toekomst vaker kunnen doen want het was zowel tijdens het event als daarbuiten erg gezellig en prettig te noemen.

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Re: FACTS - Gent, België - 22-23 Oktober 2022

Post by MJM » Tue Oct 25, 2022 8:34 am

Ik vond het zeer leuk om te zien dat er weer nieuwe aanwas bij is. Helaas heb ik niet heel uitgebereid met allen contact gehad.

Voor ons team (met name Anita en Esther) was het de bedoeling weer eens lekker te oefenen en nieuwe robots aan de tand te voelen. Wegens de naweeën van een hersenschudding is dat bij Anita niet erg gelukt, het was voor haar te druk en lawaaiig (het zou wel eens onze laatste FACTS kunnen zijn geweest).
Daardoor kreeg ik wel de gelegenheid om met The Other Twin op kamikaze-missie te gaan tegen Nebelwerfer. Dat werd vooral zondag wel intens :-)

Ik heb eigenlijk maar weinig wedstrijden van anderen gezien, gelukkig wel af en toe gehoord. Ondanks dat had ik de indruk dat een beetje meer actieve wapens gewenst zijn, daar wil ik aan gaan werken.
Een put wordt wel heel erg gemist in onze arena.

Over arena gesproken... zwaar, zwaar, lastig en zwaar

Volgende ontwikkelingen:
The Other Twin nakijken, herstellen en verbeteren;
Cpt Lee promoveren tot major (herbouw dus);
wat ik met Ghost in the Machine ga doen weet ik nog niet;
iets met actieve wapens ontwikkelen liefst een FW;
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests