BRIGHT DAY - Expo Haarlemmermeer, Vijfhuizen, Nederland - 23-24 november 2019

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

User avatar
maddox
Posts: 3631
Joined: Thu Aug 14, 2003 11:06 pm
Location: Vilvoorde
Contact:

Re: BRIGHT DAY - Expo Haarlemmermeer, Vijfhuizen, Nederland - 23-24 november 2019

Post by maddox » Mon Nov 25, 2019 12:02 am

De organisatie was ok, maar de tijden tussen de "flights" en het geringe aantal roboteers/machines met spektakel-mogelijkheden waren een minpunt.

Gelukkig dat er een actief edoch beperkt publiek was.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.

User avatar
Jeroen
Posts: 2960
Joined: Sat Aug 16, 2003 7:09 pm

Re: BRIGHT DAY - Expo Haarlemmermeer, Vijfhuizen, Nederland - 23-24 november 2019

Post by Jeroen » Mon Nov 25, 2019 11:28 am

Persoonlijk vind ik het uurtje rust op de dag wel erg fijn, zeker met de gecombineerde lunch. Alleen was ik minder fan van de 3e flight op zaterdag.
Fijn dat teams die niet het hele weekeinde konde toch tenminste 1 dag kwamen, zo was de schaarste van robots niet een showstopper, ik denk dat we het publiek goed vermaakt hebben.
What goes up must come down...

User avatar
Iestyn
Posts: 106
Joined: Mon Aug 11, 2014 2:19 pm
Location: Zutphen

Re: BRIGHT DAY - Expo Haarlemmermeer, Vijfhuizen, Nederland - 23-24 november 2019

Post by Iestyn » Mon Nov 25, 2019 2:26 pm

Wij hebben het prima naar onze zin gehad, al ben ik het wel eens met de hierboven genoemde punten.
Het viel mij verder op dat teams vaak hun eigen gevechten opnemen met een (telefoon)camera, is het een idee een volgende keer om twee camera's om de arena arena heen te zetten waarmee alles wordt opgenomen? Dan krijgt iedereen na afloop gewoon gemonteerde video's van hun robots opgestuurd.
Mvg,
Iestyn

404-Team Not Found

User avatar
Jeroen
Posts: 2960
Joined: Sat Aug 16, 2003 7:09 pm

Re: BRIGHT DAY - Expo Haarlemmermeer, Vijfhuizen, Nederland - 23-24 november 2019

Post by Jeroen » Mon Nov 25, 2019 5:06 pm

Ik heb nog +10 uur ongeeddite video liggen van diverse events..
En de gevechten die ik geedit hebt, en op het dutchrobotgames kanaal zet worden niet echt bekeken.
Daarom was ik een beetje gestopt / ongemotiveerd om er tijd en aandacht in te steken. Maar feitelijk heb ik 4 action cams die zo in de arena kunnen met usb voeding. dit soort beelden krijg je dan :
What goes up must come down...

User avatar
Jeroen
Posts: 2960
Joined: Sat Aug 16, 2003 7:09 pm

Re: BRIGHT DAY - Expo Haarlemmermeer, Vijfhuizen, Nederland - 23-24 november 2019

Post by Jeroen » Mon Nov 25, 2019 10:25 pm

foto's!
What goes up must come down...

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Re: BRIGHT DAY - Expo Haarlemmermeer, Vijfhuizen, Nederland - 23-24 november 2019

Post by MJM » Mon Nov 25, 2019 10:27 pm

Ik vond het leuk weer als roboteer mee te doen. Ik voelde mezelf steeds fanatieker worden :-)
Goed om te zien dat er veel publiek op de tribune zat, maar ook de pits bekeek en vragen stelde. Fijn dat er vaak roboteers aan die kant stonden om de vragen te beantwoorden. Hopelijk levert dit nog een nieuw team op.
Minpunten voor mij waren de lange dagen (ik heb vandaag onvoorzien een vrije dag genomen om bij te komen) en de overbodige T-herrie die onze direct buren nodig hadden voor hun stand (liever niet meer met Tech United in 1 hal), dit was vermoeiend en verhinderde goede gesprekken.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

User avatar
Jeroen
Posts: 2960
Joined: Sat Aug 16, 2003 7:09 pm

Re: BRIGHT DAY - Expo Haarlemmermeer, Vijfhuizen, Nederland - 23-24 november 2019

Post by Jeroen » Tue Nov 26, 2019 12:03 am

Ja die flight 3 op dag 1 was voor mij ook te. En de herrie van de voetbal buren was voornamelijk frustrerend door de verschrikkelijke geluidskwaliteit, en de presentatoren die iedere zin begonnen en afsloten met het woord Uhhhh.

Over presentatoren gesproken, ik denk dat we een nieuwe vaste DRG host hebben :)
What goes up must come down...

User avatar
Cavecrusher
Posts: 1496
Joined: Mon Sep 01, 2003 5:35 pm
Location: Tilburg

Re: BRIGHT DAY - Expo Haarlemmermeer, Vijfhuizen, Nederland - 23-24 november 2019

Post by Cavecrusher » Tue Nov 26, 2019 1:23 pm

Jeroen wrote: Tue Nov 26, 2019 12:03 amOver presentatoren gesproken, ik denk dat we een nieuwe vaste DRG host hebben :)
Ik zal het doorgeven :P
You know what would make great armor? Baby kittens!

Trying is having the intention to fail.

kalme nelis
Posts: 1708
Joined: Mon Jul 28, 2003 8:37 pm
Location: wormer
Contact:

Re: BRIGHT DAY - Expo Haarlemmermeer, Vijfhuizen, Nederland - 23-24 november 2019

Post by kalme nelis » Tue Nov 26, 2019 3:13 pm

Ik zal nog een extra stapje bij moeten zetten om Judas Kiss gereed te krijgen voor een eerstvolgende event.
Was best wel teleurgesteld dat de esc niet de motor wenste te laten draaien.

Veel contact gehad met de bezoekers en de extra lange lijn aan machines aan de rand van de pits maakte dat er genoeg te zien voor ze was.
Dat lijkt me een goede om tijdens andere beurzen ook meer te gaan doen.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests