toernooien in Nederland

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

Post Reply
Berend
Posts: 9
Joined: Fri Sep 22, 2017 8:12 pm

toernooien in Nederland

Post by Berend » Fri Sep 22, 2017 9:07 pm

Ik ben nieuw bij het battlebot gebeuren, maar ik heb wel ervaring in techniek. Ik ben nu een 453 Gram(Sozweight) bot aan het bouwen maar ik vroeg me af of er toernooien waren voor die klasse en ook in de buurt van mij.( Ik woon in het gooi)

Berend

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Re: toernooien in Nederland

Post by leo-rcc » Sat Sep 23, 2017 5:28 pm

Hallo Berend,

Welkom bij DRG.

Sozbots worden eigenlijk niks mee gedaan in Nederland. We hebben een aantal ants (150g), beetles (1.5kg (?)) raptors (6kg), Feathers (13.6kg).
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

Berend
Posts: 9
Joined: Fri Sep 22, 2017 8:12 pm

toernooien in Nederland

Post by Berend » Mon Sep 25, 2017 2:51 pm

Ik was voor plan om een sozweight robot de bouwen tot dat ik erachter kwam dat er in Nederland geen aandacht wordt besteed aan die klasse. Dus mijn vraag is of er meer toernooien zijn voor 150 gram robots of voor 1.5 Kg robots? Ik woon in de buurt van Amsterdam en ik vindt het niet erg om 1 uur te rijden.

Berend

User avatar
Jeroen
Posts: 2960
Joined: Sat Aug 16, 2003 7:09 pm

Re: toernooien in Nederland

Post by Jeroen » Tue Sep 26, 2017 8:45 am

Er zijn niet gek veel evenementen in Nederland op dit moment, reken op 2 per jaar.
Er is een groot verschil tussen de 1.5 kg en 150 gram klasse. 1.5 kg is momenteel erg populair, waarbij de 150 steeds minder populair is in Nederland/belgie. dat laatste komt ook door gebrek aan competitie's hier. Aan de andere kant zitten er in de buurt van Adam meerdere bouwers van 1.5 kg, en is er zelfs iemand al een tijdje met het idee aan het spelen om een speciale mobile arena te bouwen hiervoor.
What goes up must come down...

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests