FACTS - Ghent - 21-22 oktober
Moderator: Moderators
Re: FACTS - Ghent - 21-22 oktober
Klopt, om een of andere reden stond het evenement 2 keer op facebook. Ik heb 1 van 2 ( de gene met het minst aantal reacties ) weggehaald, de andere staat er gewoon nog.
What goes up must come down...
Is het dezelfde arena als vorig jaar voor de beetles?
Of ik afkom met iets hangt een beetje af van hoe TINAD de boel in de UK overleeft.
Of ik afkom met iets hangt een beetje af van hoe TINAD de boel in de UK overleeft.
Als er voldoende beetle's zijn doen we een verhoogde arena in de arena. 2*2 meter met 4 cm rand.
Ergens een lijst beschikbaar met ingeschreven robots?
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.
Die is er wel, maar aangezien er ook contactgegevens instaan niet publiekelijk:
Tot op heden: Daar komt in iedergeval nog een beetle en feather van mijn bij.
En nog een paar robots van Frank vermoed ik.
Tot op heden: Daar komt in iedergeval nog een beetle en feather van mijn bij.
En nog een paar robots van Frank vermoed ik.
Wij zijn ook ingeschreven 3 feathers
Wat gaan jullie doen met de overnachting?
Vorig jaar zijn we bij de Ibis Gent St Baafs Kathedraal overnacht. Prima hotel, lekker in het centrum dus kan gerust nog een biertje doen. Helaas wel prijzig met +-120 euro per nacht voor 2p met ontbijt...
Vorig jaar zijn we bij de Ibis Gent St Baafs Kathedraal overnacht. Prima hotel, lekker in het centrum dus kan gerust nog een biertje doen. Helaas wel prijzig met +-120 euro per nacht voor 2p met ontbijt...
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.
Gok dat RCC terug naar Vilvoorde gaat.
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge
"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
DRG Arena marshall & Judge
"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
-
Kans is redelijk aanwezig dat Carla toch verstek laat gaan en ik op eigen houtje die kant opkom. Zal tegen die tijd pas bekijken wat ik ga doen qua overnachting.
Het gaat hier wel vollenbak zijn dan. Er is al een invasie Duitsers in aanvraag.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.
-
Kamperen op het veld aan jullie voorzijde?
airbnb ? :p ( al zal alles al wel vol zitten nu) ik ben zelf van het op en neer rijden, slaap het liefste thuis
Niels, Dat veld is sinds kort afgesloten met kettingen en sloten. Helaas.
Je kan altijd een tent vastknopen op het dakterras. Als het weer er geschikt voor is.
Worst case scenario, een luchtmatras of 2 in de woonkamer en een handvol in de werkplaats en we kunnen wel wat mensen kwijt die privacy willen opofferen.
Je kan altijd een tent vastknopen op het dakterras. Als het weer er geschikt voor is.
Worst case scenario, een luchtmatras of 2 in de woonkamer en een handvol in de werkplaats en we kunnen wel wat mensen kwijt die privacy willen opofferen.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.
- Cavecrusher
Dat dus.inventor wrote:Wat gaan jullie doen met de overnachting?
Vorig jaar zijn we bij de Ibis Gent St Baafs Kathedraal overnacht. Prima hotel, lekker in het centrum dus kan gerust nog een biertje doen.
You know what would make great armor? Baby kittens!
Trying is having the intention to fail.
Trying is having the intention to fail.
Ik kom zeker een bezoekje brengen met de fam de 22e, maar zal niet meedoen. TINAD heb ik deze week helemaal uit elkaar getrokken voor de nieuwe versie.