FACTS - Ghent - 21-22 oktober
Moderator: Moderators
Re: FACTS - Ghent - 21-22 oktober
Heb ik net perrongeluk 3 flightcases gekocht.. Waarvan 1 voor schermen.. Wellicht ook handig voor de club.
What goes up must come down...
Duitsland is over het algemeen goedkoper voor electronica en dergelijke.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.
Nu ik de video aan het editen ben.
Wat kan beter:
Als er cease geroepen wordt, rijden de meest deelnemers direct naar de deur toe. Het is leuker voor het publiek, en de video als er een overwinningsrondje gereden wordt.
Wat kan beter:
Als er cease geroepen wordt, rijden de meest deelnemers direct naar de deur toe. Het is leuker voor het publiek, en de video als er een overwinningsrondje gereden wordt.
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.
- leo-rcc
- Site Admin
Als er cease word geroepen, zijn de meeste bots al 10 seconden hun overwinning aan het vieren.Jeroen wrote:Nu ik de video aan het editen ben.
Wat kan beter:
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Leo van Miert
Team RCC website.
Dag 1 staat online:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... 9IcufCuy29
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... 9IcufCuy29
Wow, 46 gevechten op dag 1!
Gezamenlijk een hapje eten op zaterdagavond. Zeker met de buitenlandse gasten.Jeroen wrote:Evaluatie:
Nice to haves
...
Alle aanvullingen zijn welkom
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
Alle 70? Video's van de gevechten staan op het drg Video kanaal, helaas heb ik het allereerste gevecht niet op beeld staan. De rest wel.
Volgende keer met 3 camera's: 2 vanuit de hoek en 1 in de top. Zal vanavond nog ff een playlist aanmaken.
Hopelijk vind ik de tijd nog deze week op een top 10 compilatie edit te maken met best hits ofzo.
Volgende keer met 3 camera's: 2 vanuit de hoek en 1 in de top. Zal vanavond nog ff een playlist aanmaken.
Hopelijk vind ik de tijd nog deze week op een top 10 compilatie edit te maken met best hits ofzo.
Bespaar je de moeiteJeroen wrote:Alle 70? Video's van de gevechten staan op het drg Video kanaal, helaas heb ik het allereerste gevecht niet op beeld staan. De rest wel.

inventor wrote:
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.
- leo-rcc
- Site Admin
Titanium vonken blijven mooi.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Leo van Miert
Team RCC website.