26-9 static demo IT Afterwork Party

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

User avatar
Carlijn
Posts: 1574
Joined: Tue Jul 29, 2003 12:16 pm
Location: Eindhoven
Contact:

26-9 static demo IT Afterwork Party

Post by Carlijn » Mon Aug 19, 2013 12:54 pm

Er is een verzoek binnen gekomen om een demo te geven in Gent op een IT Afterwork Party. Aangezien het op een donderdag avond is zal DRG hier niet met de arena staan, maar ze vroegen toch of er nog andere mogelijkheden zijn, vandaar mijn voorstel voor een static demo voor wie tijd/zin heeft.

Datum: 26 september van 19.00 - 24.00 uur
Locatie: Culture Club, Gent
Korte omschrijving van locatie:
Het is een IT Afterwork Party in de Culture Club (doelgroep zijn dus ITers). Dé dicsotheek van Gent.
De avond begint om 19u en zal eindigen rond 24u. Het leek me leuk dat jullie in het begin wat demonstraties geven.
Er zijn 3 zalen. 1 beneden waar er een gaming room door Outpost zal geplaatst worden. 1 heel grote ruimte boven waar dj Davidof zal optreden
en 1 gewonen boven waar de VIP zal zijn.
Aangezien daar ook veel materiaal voor dj's en dergelijke binnen kan mag het geen probleem zijn om al jullie gerief binnen te krijgen!

Er zal een vergoeding zijn voor de reiskosten en we zijn welkom om de rest van de avond gezellig te blijven.
Zijn er roboteers die interesse hebben om hier naartoe te gaan?
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl

User avatar
maddox
Posts: 3631
Joined: Thu Aug 14, 2003 11:06 pm
Location: Vilvoorde
Contact:

Re: 26-9 static demo IT Afterwork Party

Post by maddox » Mon Aug 19, 2013 1:02 pm

hHangt van mijn "medische issue's" af.

Maar ik zie het wel zitten.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Re: 26-9 static demo IT Afterwork Party

Post by MJM » Tue Aug 20, 2013 10:33 am

Wat heeft DRG toegezegd?
Ik kan pas wat zeggen als ik weet wat we gaan doen, en ik weet waar ik die dag werk.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

User avatar
Carlijn
Posts: 1574
Joined: Tue Jul 29, 2003 12:16 pm
Location: Eindhoven
Contact:

Re: 26-9 static demo IT Afterwork Party

Post by Carlijn » Tue Aug 20, 2013 10:36 am

DRG heeft niks toegezegd. Ze hebben contact via mij en ik heb aan Jeroen gevraagd of we interesse hadden. Het was te kort dag, doordeweekse avond dus we hebben gemeld dat we geen tijd/interesse hadden.
Vervolgens hebben we nog gemaild omdat ze toch erg graag ons erbij wouden hebben waarop ik aangeboden heb om te vragen op het forum of er roboteers zijn die interesse hebben om langs te komen. Dit is dus buiten bestuur/DRG om, maar de robots zullen dus ook niet rijden.

Ook duidelijk aangegeven aan hun dat als er leden zijn die willen/kunnen dat deze hun robot er neer zetten en zelf erbij zullen staan om dingen te vertellen en vragen te beantwoorden, maar dus niet gaan rijden en alleen als er leden zijn die kunnen.
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl

User avatar
maddox
Posts: 3631
Joined: Thu Aug 14, 2003 11:06 pm
Location: Vilvoorde
Contact:

Re: 26-9 static demo IT Afterwork Party

Post by maddox » Tue Aug 20, 2013 11:30 am

Ik weet morgen waarschijnlijk meer.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.

kos
Posts: 1913
Joined: Sat Aug 02, 2003 4:32 pm

Re: 26-9 static demo IT Afterwork Party

Post by kos » Tue Aug 20, 2013 12:04 pm

Ik kan er helaas niet bij aanwezig zijn.
Technically speaking, Whiskey is a solution.

User avatar
maddox
Posts: 3631
Joined: Thu Aug 14, 2003 11:06 pm
Location: Vilvoorde
Contact:

Re: 26-9 static demo IT Afterwork Party

Post by maddox » Wed Aug 21, 2013 6:59 pm

De kans dat het voor babs en mij gaat lukken is klein. 'k Ga het nog wel controleren met het werk.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Re: 26-9 static demo IT Afterwork Party

Post by MJM » Sat Sep 14, 2013 10:05 am

Waarom zouden we dit doen? Wat levert het ons op?
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

User avatar
Carlijn
Posts: 1574
Joined: Tue Jul 29, 2003 12:16 pm
Location: Eindhoven
Contact:

Re: 26-9 static demo IT Afterwork Party

Post by Carlijn » Sat Sep 14, 2013 9:07 pm

Belangrijkste is naar mijn idee naamsbekendheid. Ik weet niet of IT'ers type mensen zijn die echt gaan bouwen, maar je hebt natuurlijk ook de mond op mond reclame.
Voor de roboteers is het een kans om over hun hobby te praten en gratis naar het feest te gaan.
De roboteers krijgen reiskosten vergoeding en het kost DRG verder ook niks.
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Re: 26-9 static demo IT Afterwork Party

Post by MJM » Thu Sep 26, 2013 9:00 am

DRG is vanavond door 4 mensen vertegenwoordigd. We maken er iets moois van: ant-workshop, statische display van robots, video, Mecha Knight Rockey.
Er hebben zich 750 IT-ers aangemeld voor dit feest.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

User avatar
Jeroen
Posts: 2960
Joined: Sat Aug 16, 2003 7:09 pm

Re: 26-9 static demo IT Afterwork Party

Post by Jeroen » Fri Sep 27, 2013 6:31 pm

Goed feestje gehad?
What goes up must come down...

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Re: 26-9 static demo IT Afterwork Party

Post by MJM » Fri Sep 27, 2013 9:14 pm

Jazeker,
het was donker (disco) maar onze beamer met heel goede presentatie van Carlijn lichtte ons goed bij. Ook de cameraman die regelmatig kwam filmen bij de ant-workshop-gevechten en Rockey hielp ons :-)
Het publiek, goed verzorgde en nette proffesionals van 20 to 45 jaar, was zeer enthousiast. Zowel de heren als dames waren fanatiek en zeer goed in het besturen van de robots.
Bij de uitgestalde robots hebben Annita en Mario regelmatig veel uitleg gegeven. Het was heel verhelderend om de robots van de videobeelden ook te kunnen aanraken.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

User avatar
Carlijn
Posts: 1574
Joined: Tue Jul 29, 2003 12:16 pm
Location: Eindhoven
Contact:

Re: 26-9 static demo IT Afterwork Party

Post by Carlijn » Mon Sep 30, 2013 1:14 pm

Vond het idd een geslaagde avond, alleen volgende keer toch ook mijn lampje uit de schuur meepakken :) Leuke mensen en na wat zoeken een mooie opstelling!

Ik begreep dat DRG wel vaker aanvragen krijgt van bedrijven voor demo's, maar omdat dit door de week is, gaat dit dan niet door. Ik denk dat deze opzet wel door zou kunnen gaan (minder roboteers en geen rijdende robots nodig) met het grote voordeel dat financieel allemaal een stuk ruimer/gemakkelijker is. Hierdoor heb je dan weer geld beschikbaar voor de bouw van de nieuwe arena.
Het zal altijd in overleg met de roboteers moeten (hebben mensen vrij/willen ze er vrij voor nemen), maar als ik naar mijzelf kijk wil ik best wat dagen opofferen voor DRG zodat we financieel meer ruimte krijgen.
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl

User avatar
maddox
Posts: 3631
Joined: Thu Aug 14, 2003 11:06 pm
Location: Vilvoorde
Contact:

Re: 26-9 static demo IT Afterwork Party

Post by maddox » Mon Sep 30, 2013 2:09 pm

Ik val Carlijn hier bij.
Een paar dagen op een jaar om zulke dingen ten voordele van het DRG te begeleiden, het moet toch kunnen?

Ik ben wel nieuwsgierig van de reactie van de organisatie daar in Gent.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.

User avatar
Carlijn
Posts: 1574
Joined: Tue Jul 29, 2003 12:16 pm
Location: Eindhoven
Contact:

Re: 26-9 static demo IT Afterwork Party

Post by Carlijn » Mon Sep 30, 2013 2:52 pm

Op de avond zelf heb ik haar nog kort gesproken en was ze zeker erg enthousiast. Vooral het feit dat ze zelf konden rijden en daarmee de interactie vond ze een grote plus. Via mail heb ik nog geen reactie gehad, maar ik geef haar nog een paar daagjes om bij te komen (het was toch wat meer werk dan ze verwacht hadden, zo'n feestje organiseren).
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 44 guests