onderden voor lage druk systeem
Moderator: Moderators
Re: onderden voor lage druk systeem
Blijkbaar lopen sommige projecten een beetje lang 
Nu, 8,5 jaar later ben ik op zoek naar een pneu-cilinder ø100 (voor slag 200) of ø125 (voor een kortere slag). Wil iemand zoiets kwijt?
Ik wil hier een bijl-systeem a la TMHWK mee maken.

Nu, 8,5 jaar later ben ik op zoek naar een pneu-cilinder ø100 (voor slag 200) of ø125 (voor een kortere slag). Wil iemand zoiets kwijt?
Ik wil hier een bijl-systeem a la TMHWK mee maken.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
morgen even in de schuur kijken, ik heb nog een vrij grote lage druk cilinder liggen.
What goes up must come down...
Ik heb er 1 die nogal wat TLC nodig heeft. Gratis op te halen, maar denk ik niet helemaal wat je zoekt.
Die is niet geheel volgens het beeld dat ik had 
Maar misschien hebben de eindplaten wel voldoende vlees voor een leuke aanpassing.
Deze heeft een boring van ø100?

Maar misschien hebben de eindplaten wel voldoende vlees voor een leuke aanpassing.
Marien
Roboteer
Roboteer
Ik denk wel ø100 maar zal hem ff uit elkaar moeten halen om het 100% zeker te weten.MJM wrote:Die is niet geheel volgens het beeld dat ik had
Lijkt me eerder een 80*120. Maar het kan zijn dat ik er ferm naast ben. Dat type heb ik niet veel gezien in't verleden.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.