Grote Kees speedo's te koop
Moderator: Moderators
Grote Kees speedo's te koop
Ik heb hier nog 3 grote Kees speedo's liggen met 1 interface ding (of hoe dat ook heet) en als het goed is ligt er ook nog een bij Kees voor reperatie. Ik zit er aan te denken om ze te verkopen maar weet het nog niet helemaal zeker. Daarom dit berichtje om even te peilen of er iemand geinteresseerd is en waar ze zo ongeveer nog voor gaan qua prijs......
Last edited by team ODT on Sat Jun 20, 2009 1:46 pm, edited 1 time in total.
naja ik ben opzich wel geintereseerd ben namelijk op zoek naar speedo's maar zat eigenlijk te wachten tot leo-rcc weer speedo's zou hebben want die zijn wel goed had ik gehoord. En ik kan niet echt zeggen hoveel ik er voor wil geven geen idee namelijk hoe goed ze zijn enzo omdat ik er niets over weet
benjamin

benjamin
- leo-rcc
- Site Admin
Ik weet wel zeker dat het meer is.
Even voor de goede orde: De rc-smart speedo's zijn geen vergelijk ten opzichte van de Mythras (kees) speedo's. Dat is een totaal andere klasse. De Mythras speedo's zijn bedoeld voor heavyweight, en voltages en amperages die veel hoger liggen dan de RC-smarts ooit aankunnen.
Even voor de goede orde: De rc-smart speedo's zijn geen vergelijk ten opzichte van de Mythras (kees) speedo's. Dat is een totaal andere klasse. De Mythras speedo's zijn bedoeld voor heavyweight, en voltages en amperages die veel hoger liggen dan de RC-smarts ooit aankunnen.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Leo van Miert
Team RCC website.
- leo-rcc
- Site Admin
Eerlijk gezegd heb ik geen flauw idee. Ik had er al lang weer moeten hebben.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Leo van Miert
Team RCC website.
-
-