onderdelen

Vraag en aanbod

Moderator: Moderators

Post Reply
leonus
Posts: 16
Joined: Thu Feb 03, 2011 5:37 pm

onderdelen

Post by leonus » Fri Feb 04, 2011 11:24 pm

ik heb nu ongeveer het hele forum wel gelezen en kom er achter dat het misschien makkelijker is om een feather te bouwen dan antweight
weet niet of iemand me misschien kan helpen ermee met een onderdeel lijstje wat je allemaal ongeveer kan gebruiken voor motortjes behalve dan accuboormacine
(ben nog al goed bevriend met een auto sloper) dus kan daar ook altijd terecht
had op de site al zon boekje voor antweight te bouwe gevraag maar heb nog steeds geen reactie erop
weet niet of er voor featherweight ook zon boekje voor is
en hoe je motortjes kan ombouwe enzo

User avatar
maddox
Posts: 3631
Joined: Thu Aug 14, 2003 11:06 pm
Location: Vilvoorde
Contact:

Re: onderdelen

Post by maddox » Sat Feb 05, 2011 5:35 am

Ik kan alleen de uitnodiging die ik aan de meeste starters geef maar eens herhalen. Huize Chaos staat open voor een weekendje educatief robotbouwen.
Op 2 dagen kan je veel kennis opdoen, goed eten en drinken, katten aaien en een soort van rustige lol trappen.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.

leonus
Posts: 16
Joined: Thu Feb 03, 2011 5:37 pm

Re: onderdelen

Post by leonus » Sat Feb 05, 2011 12:48 pm

ja zal eens kijken voor een afspraak te maken maar zou graag weten wat ik kan gebruiken voor motortje
want heb een vriend bij hitatchi en hebben op ruiming in het magazijn dus miss kan hij wat bruikbaars meenemen

User avatar
iiyama87
Posts: 649
Joined: Wed Sep 15, 2004 2:40 pm
Location: Bij bergen op zoom
Contact:

Re: onderdelen

Post by iiyama87 » Sun Feb 06, 2011 1:11 pm

Als je contact hebt met een auto sloper dan zijn ruitenwissermotoren wel leuk om mee te beginnen.
[url=http://www.team-rcc.org]Team RCC[/url]

flex
Posts: 2711
Joined: Mon Jul 28, 2003 12:48 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Re: onderdelen

Post by flex » Sun Feb 06, 2011 3:12 pm

Zo'n beetje elke Hitachi accu tool heeft wel bruikbare motoren en knappe gearboxjes er achter. en waarschijnlijk ook wel mooie accu's. Ga wel voor een >14V model... lekker wat power.
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 46 guests