Nieuwe aankopen?!
Moderator: Moderators
Re: Nieuwe aankopen?!
Tickets voor het Blue Man Group concert in Essen. 3 Januari. Goed begin voor 2019 als je het mij vraagt.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.
-
-
Zojuist, na 13 jaar trouwe dienst, afscheid genomen van mijn accu.
2 nieuwe aangeschaft voor mijn lieve, simpele Skill accutol.
2 nieuwe aangeschaft voor mijn lieve, simpele Skill accutol.
Een hele hoop aankopen sinds de laatste post hier. Maar de meest fenomenale is de vervanger voor de Ligfiets die ik van Marien heb.
Door de verandering van werk moet ik op de centjes letten, en ik moet toegeven, ik ben nooit slank geweest, maar het buikje is een buik geworden.
Dus ga ik met een relax zetel rondcrossen.

Natuurlijk, als knutselaar is het niet de standaard versie. Ik heb eentje besteld met een alternatieve setup.
De E-assist ligt al te wachten. Ga er geen ex-heavy aandrijving op brouwen... kan wel, maar is niet legaal in België, en met 50 km per dag (2x25) is de kans 100% dat ik gecontroleerd ga worden door de wouten.
Door de verandering van werk moet ik op de centjes letten, en ik moet toegeven, ik ben nooit slank geweest, maar het buikje is een buik geworden.
Dus ga ik met een relax zetel rondcrossen.

Natuurlijk, als knutselaar is het niet de standaard versie. Ik heb eentje besteld met een alternatieve setup.
De E-assist ligt al te wachten. Ga er geen ex-heavy aandrijving op brouwen... kan wel, maar is niet legaal in België, en met 50 km per dag (2x25) is de kans 100% dat ik gecontroleerd ga worden door de wouten.
Mooie fiets, denk dat de volgende van mij ook zo'n soort model gaat worden. Peter heeft ook een ligfiets en is helemaal fan
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl
www.EFWAH.nl
Zeker een mooie fiets. Doet me denken aan Jouta?
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
Is een Azub Tricon 26.
Ik heb een metalic grijze versie besteld met versterkte hoofdligger. (anders is de maximale belading maar 125kg)
Versnellingen , de originele 3*9 derailleur setup is vervangen door een Alfine 11 naafversnelling.
E-assist. Bafang/8fun "special" officieel 250W 48V , met een 17,5Ah accu. Maar die krijgt hulp van een 2x 6S 60Ah monster.
Ik heb een metalic grijze versie besteld met versterkte hoofdligger. (anders is de maximale belading maar 125kg)
Versnellingen , de originele 3*9 derailleur setup is vervangen door een Alfine 11 naafversnelling.
E-assist. Bafang/8fun "special" officieel 250W 48V , met een 17,5Ah accu. Maar die krijgt hulp van een 2x 6S 60Ah monster.
Nice! Een middenmotor op de trapas neem ik aan. Hoewel 2 voorwielmotoren ook wel spannend zouden zijn 

Marien
Roboteer
Roboteer
Hoi Marien, ik heb gekeken naar voorwielmotoren, maar het probleem zit in de asdoormeter dan. Geen enkele voorwielmotor heeft een as zwaar genoeg om enkelzijdig opgehangen te worden. Dat zou een custom motor met wiel vragen. Kan op termijn wel. Maar voorlopig is het met de middenmotor wel opgelost.
En door de zeer simpele kettinglijn, is het voor mij zelfs mogelijk een industriële ketting te gebruiken. Beetje lomper, maar wel veel "slijtvaster".
Het grote probleem voor me zit in de levertijd. 8 Juli gaat ie de vrachtwagen op.
En door de zeer simpele kettinglijn, is het voor mij zelfs mogelijk een industriële ketting te gebruiken. Beetje lomper, maar wel veel "slijtvaster".
Het grote probleem voor me zit in de levertijd. 8 Juli gaat ie de vrachtwagen op.
Mooie fiets hoor!
Gaat lekker rap!
Onze nieuwe aankoop: [url] https://www.funda.nl/koop/schoonhoven/huis-49364250-achterwetering-2 [/url]
Onze nieuwe aankoop: [url] https://www.funda.nl/koop/schoonhoven/huis-49364250-achterwetering-2 [/url]
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl
www.EFWAH.nl
Gefeliciteerd.
Het doet me denken aan een Engelse arena
Het doet me denken aan een Engelse arena

Marien
Roboteer
Roboteer