Wij gaan trouwen!
Moderator: Moderators
Wij gaan trouwen!
Jullie dachten misschien al, 'wat is het stil aan de overkant...'. Dat komt zo; ik heb al enige tijd een mooie en lieve vrouw in mijn leven waarmee ik graag dingen onderneem. Sinds kort hebben we ook een huurwoning toegewezen gekregen waaraan we de nodige tijd moeten gaan besteden en... op 7 mei treden José en ik in het huwelijk! Het gewone werk loopt ook nog door dus jullie begrijpen wel dat er voor robots op dit moment eigenlijk geen tijd meer is en het mag gezien onze trouwdatum ook wel duidelijk zijn dat ik het evenement in Antwerpen ook verstek laat gaan. Maar wat in het vat zit verzuurd niet, jullie zien mij vast snel weer!
Onze trouwdatum is dus op 7 mei. Wij trouwen in de kapel van de Joriskerk te Amersfoort om 17.00u. Wie wil komen kijken en graag een christelijke boodschap mee wil krijgen is welkom.
Groetjes,
Mischa en José
Onze trouwdatum is dus op 7 mei. Wij trouwen in de kapel van de Joriskerk te Amersfoort om 17.00u. Wie wil komen kijken en graag een christelijke boodschap mee wil krijgen is welkom.
Groetjes,
Mischa en José
Hoe dan?
Re: Wij gaan trouwen!
Inderdaad, ik dacht al er al heel veel overMischa wrote:Jullie dachten misschien al

Gefeliciteerd Mischa en José, namens ons hele gezin.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
Dat is hartstikke goed om te horen! (behalve van de robots dan
)
Namens mij en Maria van harte gefeliciteerd!

Namens mij en Maria van harte gefeliciteerd!
Technically speaking, Whiskey is a solution.
Elvis has left the building ... Jose entered the building ... succes ermee
Hades Rulezzzzz No Risk No Fun
www.vizbiz.be
www.vizbiz.be
Vrouwen zijn toch de ondergang van robotwars :'(
Geintje, goed nieuws natuurlijk!
Geintje, goed nieuws natuurlijk!
What goes up must come down...
Jeroen wrote:Vrouwen zijn toch de ondergang van robotwars :'(

Gefeliciteerd Mischa en Jose! ik weet hoeveel tijd zo'n huisje in beslag kan nemen.
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl
www.EFWAH.nl
- leo-rcc
- Site Admin
Van harte gefeliciteerd Mischa en José.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Hoewel José niet zoveel met het robotgebeuren heeft, is het toch niet helemaal waar wat je zegt. Zij vraagt namelijk regelmatig of ik wel gewoon door ga met de dingen die ik leuk vind om te doen. Als het aan haar lag zou ik de 6e gewoon naar Antwerpen kunnen, maar zelf denk ik niet dat ik dat trek! Ik hoop ook dat ze een keertje mee komt naar een event. Je moet het toch een keertje gezien hebben om echt te weten wat het is.Jeroen wrote:Vrouwen zijn toch de ondergang van robotwars :'(
De werkelijke reden dat het robotgebeuren momenteel bij mij op nagenoeg nul staat is dat ik sinds eind vorig jaar een lasergraveermachine heb gekocht en deze ook flink inzet voor mijn kermismodelbouwhobby.
Ik hoop jullie allemaal snel weer eens te zien!
Hoe dan?
Van harte José en Mischa.
Kom Jose geregeld tegen s'ochtends in het dorp in je zwarte slagschip
Kom Jose geregeld tegen s'ochtends in het dorp in je zwarte slagschip

Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge
"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
Onze oprechte felicitaties aan het verloofde koppel !
Soms kan het leven je in andere richtingen duwen dan je verwacht had. En soms vind je plots je weg terug naar het oude pad. We zullen wel zien.
Helaas moeten wij op 7 mei werken. Niet dat Mario zo graag een kerk binnenstapt, maar we hadden jullie dan persoonlijk kunnen feliciteren... We moeten trouwens het huwelijk van andere vrienden missen diezelfde week, om dezelfde redenen. (Maar onze trouwverjaardag diezelfde week.. ach, dat vieren we heerlijk stilletjes... *
*)
Soms kan het leven je in andere richtingen duwen dan je verwacht had. En soms vind je plots je weg terug naar het oude pad. We zullen wel zien.
Helaas moeten wij op 7 mei werken. Niet dat Mario zo graag een kerk binnenstapt, maar we hadden jullie dan persoonlijk kunnen feliciteren... We moeten trouwens het huwelijk van andere vrienden missen diezelfde week, om dezelfde redenen. (Maar onze trouwverjaardag diezelfde week.. ach, dat vieren we heerlijk stilletjes... *

[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]
http://thehouseofchaos.wordpress.com/
http://thehouseofchaos.wordpress.com/
Gefeliciteerd Mischa, en geef onze hartelijke groeten aan José.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.
Van Harte Gefeliciteerd Micha & José!
[url=http://www.team-rcc.org]Team RCC[/url]
Hoi Mischa en José, Als het goed is zijn jullie nu getrouwd.
Gefeliciteerd!
Staan er ook foto's online?

Staan er ook foto's online?

Technically speaking, Whiskey is a solution.
Idd. denk steeds op de verkeerde momenten te posten ter ere van jullie trouwen.
Van harte met jullie huwelijk.
Van harte met jullie huwelijk.
Niels Schotten