Derail: Taalgebruik.
Moderator: Moderators
Re: Derail: Taalgebruik.
ja als je ooit nog wat uitvind ben je een easy target en dat zulle zat mensen beseffen lol
en een verhaal waarin jou uitvinding beter is dan dat hele bedrijf waar aan je het wil verkopen want ja jullie hebben geen mensen zoals ik hier werken
dan word je er uitgeschopt voor je ook maar kan vertellen wat je wilt verkopen
want mensen met zo een houding hebben ze niet nodig er zijn zat slimmere mensen dan een 13 jarige asociale
en dan lieg je al lange tijd tegen ons door te beweren dat je het niet kunt
en een verhaal waarin jou uitvinding beter is dan dat hele bedrijf waar aan je het wil verkopen want ja jullie hebben geen mensen zoals ik hier werken
dan word je er uitgeschopt voor je ook maar kan vertellen wat je wilt verkopen
want mensen met zo een houding hebben ze niet nodig er zijn zat slimmere mensen dan een 13 jarige asociale
en dan lieg je al lange tijd tegen ons door te beweren dat je het niet kunt
Dat ik wat niet kan?
Ik ben BTW niet asociaal hoor, ik ben gewoon eigenwijs.
En ik wil ook niet samenwerken met een bedrijf die mensen niet accepteren hoe ze zijn.
Ik ben BTW niet asociaal hoor, ik ben gewoon eigenwijs.
En ik wil ook niet samenwerken met een bedrijf die mensen niet accepteren hoe ze zijn.
Kunnen we hier mee op houden?
Dit is niet erg constructief.
Ik vind 143 posts en nog geen enkel nuttige bijdrage niet erg constructief.
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.
-
...Hmmmzzz, een onconstructieve uitvinder...
Ik val je hierin bij. Dit topic is prima voor verwijdering.Bugs wrote:Kunnen we hier mee op houden?
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.
mag van mij ook hoor ^^
Hij kan in ieder geval op slot 

Re: Het LOL topic
in jouw computer zit hoogst waarschijnlijk ook een 'master' en een 'slave' 

xD bijvoorbeeld met een dubbele harde schijf of een dubbele cd drive heb je een 'master' en een 'slave'
omdat je een standaard ingang moet hebben
omdat je een standaard ingang moet hebben

Ik ben niet achterlijk ja, ook al ben ik niet hoogbegaafd met een IQ van 152+.
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.
- Cavecrusher
ik wou nog een reactie geven, maar.. te makkelijk 

You know what would make great armor? Baby kittens!
Trying is having the intention to fail.
Trying is having the intention to fail.
ik kan toch ook niet ruiken dat jij dit al wist...inventor wrote:Ik ben niet achterlijk ja, ook al ben ik niet hoogbegaafd met een IQ van 153+.
Aan een hoog IQ heeft niemand iets, als je niet de wijsheid hebt om ermee om te gaan. Hoe was dat gezegde ook alweer?inventor wrote:Ik ben niet achterlijk ja, ook al ben ik niet hoogbegaafd met een IQ van 152+.
"Intelligence is knowing a tomato is a fruit, wisdom is knowing not to put it in the fruitsalad."
Technically speaking, Whiskey is a solution.
Mitchell... je mag er vanuit gaan dat vrijwel iedereen op dit forum wel enigszins weet hoe een computer in elkaar steekt.
En wat Inventor beschreef betrof iets dat eigenlijk helemaal niets met een computer te maken had, dus lees een tekst in het vervolg eens goed door voor je er op wilt antwoorden. (Of lag het aan het feit dat de tekst in het Engels was ? 1 woord: "vertaalsite"...)
Mijn vertrouwen in het waarheidsgehalte van jouw eerdere opmerking dat je een IQ van 152+ zou hebben is hierbij tot op het absolute minpunt gezakt.

En wat Inventor beschreef betrof iets dat eigenlijk helemaal niets met een computer te maken had, dus lees een tekst in het vervolg eens goed door voor je er op wilt antwoorden. (Of lag het aan het feit dat de tekst in het Engels was ? 1 woord: "vertaalsite"...)
Mijn vertrouwen in het waarheidsgehalte van jouw eerdere opmerking dat je een IQ van 152+ zou hebben is hierbij tot op het absolute minpunt gezakt.
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]
http://thehouseofchaos.wordpress.com/
http://thehouseofchaos.wordpress.com/