split: downloaden
Moderator: Moderators
split: downloaden
wie heeft nou niet iets op zijn computer als: limewire. opera, vuze, bitcommet of utorrent in deze tijd?
Re: DVD's van de eerste 2 nederlandse wars
Ik heb zo iets niet op mijn computer en zal het ook niet gauw installeren. (tenzij mijn Computer Guru het aanbeveelt)
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.
- leo-rcc
- Site Admin
Dit komt misschien als een verassing, maar niet iedereen zit op het internet om zaken te downloaden.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
PS: opera is een browser, en heb je google chrome kan het geloof ik ook daarom 

Jouw eerste twee hoofdletters, hoe is het mogelijk! (jij bent nu enkel nog de puntjes tussen de P en de S vergetenMitchell wrote:PS: opera is een browser, en heb je google chrome kan het geloof ik ook daarom

Verder vind ik dit een behoorlijk zinloze discussie. Hoe is het mogelijk dat er nu al drie pagina's vol staan op een simpele vraag, terwijl er op de topics waar dit forum eigenlijk voor bedoeld is amper antwoord komt.
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.
XD ik gebruik inderdaad wwijnig hoofletters en leestekens.
maarja ik ben het opzich wel met je eens
maarja ik ben het opzich wel met je eens

Eerlijk gezegd Mitchell, ikke niet. En ik zit al sinds 1991 op het internet... het is alleen dat ik het nut niet inzie van oeverloos films/muziek/games downloaden terwijl er zoveel interessante teksten te lezen zijn. Mijn oudere broer zal jouw lijstje misschien herkennen (om maar aan te geven dat oude zakken wel degelijk iets van moderne techniek afwetenMitchell wrote:wie heeft nou niet iets op zijn computer als: limewire. ??? opera, YUCK vuze, ??? bitcommet ??? of utorrent ??? in deze tijd?

[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]
http://thehouseofchaos.wordpress.com/
http://thehouseofchaos.wordpress.com/
je hebt ook ebooks die je kan downloaden 

Touché.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
Niet iedereen is zo happig op het binnenhalen van materiaal waar men normaal voor zou betalen...Mitchell wrote:je hebt ook ebooks die je kan downloaden
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.
en de gratis ebooks die je alleen via torrents kan krijgen dan? (ik ken een aantal programma's waar dit het geval is dus zal ook wel bij ebooks zijn)
Re: split: downloaden
Op zich is dit S.O.A.P. en kan er dus veel, maar dit lijkt teveel op een warez discussie.
Daarom slotje
(zie forum regelementen)
Daarom slotje