fijne feestdagen
Moderator: Moderators
-
fijne feestdagen
...Voor iedereen, hele fijne feestdagen. Eet allen zeer smakelijk en voor hen die ik zondag niet zie, alvast een zeer goed uiteinde en een voorspoedig 2010...
- leo-rcc
- Site Admin
Prettige feestdagen iedereen.
Ik zit hier lekker naar Monthy Python's Meaning of Life te kijken, dus ik ben al lang happy.
Ik zit hier lekker naar Monthy Python's Meaning of Life te kijken, dus ik ben al lang happy.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Ik wens alle Roboteers en fans een fantastisch 2010 toe, met veel geluk, activiteiten, inspiratie en spektakel.
Wijzelf zullen druk bezig zijn met het kopen en verbouwen van een huis, uitdagingen bij werkgever en ons eigen bedrijf, en natuurlijk allerlei vormen van techno sporten in Nederland e.o.
Wijzelf zullen druk bezig zijn met het kopen en verbouwen van een huis, uitdagingen bij werkgever en ons eigen bedrijf, en natuurlijk allerlei vormen van techno sporten in Nederland e.o.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
Ola!
lang geleden dat ik hier weer eens was, maar vandaag kwam ik er weer eens terecht. Lees weer leuke verhalen, herken nog wat namen en blijkbaar is de Robot-Bouw-Branche niet aan crisis onderhevig. Leuk!
Bij dezen eventjes allemaal een goed jaar gewenst, uiteraard in goede gezondheid en 't nodige geluk. En tot weer eens hier of daarginder
Grtz uit 't zuiden.
lang geleden dat ik hier weer eens was, maar vandaag kwam ik er weer eens terecht. Lees weer leuke verhalen, herken nog wat namen en blijkbaar is de Robot-Bouw-Branche niet aan crisis onderhevig. Leuk!
Bij dezen eventjes allemaal een goed jaar gewenst, uiteraard in goede gezondheid en 't nodige geluk. En tot weer eens hier of daarginder

Grtz uit 't zuiden.
[interjrs.com: the interjrs way of life]
-
-