2 juni 2007 - Big Brother België

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
leo-rcc
Site Admin
Berichten: 5882
Lid geworden op: do aug 21, 2003 9:55 pm
Locatie: Hoogvliet-Rotterdam
Contacteer:

Bericht door leo-rcc »

Ik ga samen met Mario volgende week Obsidian testen in Hoogvliet. Als deze voldoet geef ik liever die mee dan RCC2, want dat is ook een bijl en daarvoor dus spektaculairder op TV.

Wie kan de aflevering opnemen? Het is leuk reclame materiaal.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Gebruikersavatar
Mischa
Berichten: 1514
Lid geworden op: vr aug 08, 2003 8:12 pm
Locatie: Noord Holland

Bericht door Mischa »

laat DRG effen een paar keer flink de revue passeren en het feit dat dit te huur is ;)
Hoe dan?
Gebruikersavatar
leo-rcc
Site Admin
Berichten: 5882
Lid geworden op: do aug 21, 2003 9:55 pm
Locatie: Hoogvliet-Rotterdam
Contacteer:

Bericht door leo-rcc »

Obsidian is groot genoeg om "This space for hire" op te plakken. :)

Dat brengt mij op het volgende:

Zowel Obsidian als RCC2 zijnte groot voor een normale auto of stationwagen. Kan iemand met ruime laadcapaciteit deze op komen halen in Hoogvliet?
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Gebruikersavatar
MJM
Moderator
Berichten: 3071
Lid geworden op: di jul 29, 2003 8:43 am
Locatie: Rijnmond

Bericht door MJM »

Ik heb dit bericht ontvangen:
Beste Marien,

Excuus voor mijn late reactie. Graag hadden we dus de 6 robots gereserveerd, samen met de arena van 5 op 7,5m indien mogelijk. Anders de 5x5 arena. Let wel: voor ons is het belangrijk dat op de arena niks van reclame of url staat. Dit mag ook niet op de robots. Tenzij u natuurlijk een stuk van uw prijs afdoet, maar dan hebben we het over een commerciële deal en dan moet ik u even in contact brengen met mijn collega.

We zouden de opdracht op zaterdag 2 juni willen starten om 15u. Hoeveel tijd hebben jullie nodig voor testen en opbouw? Alles zou dus startklaar en opgebouwd moeten zijn tegen 15u. Hoe laat komen jullie dan? Wij willen 4 bewoners telkens 2 tegen 2 laten spelen:
- match 1: bewoner 1 tg 2
- match 2: bewoner 3 tg 4
- match 3: winnaar match 1 tg winnaar match 2
De duur van de matches moeten we nog even bekijken maar ik denk dat dit maximaal 10 minuten zal zijn.

In bijlage een routebeschrijving naar de VTM. Geef je een seintje wanneer je hier toekomt?
Ik zal de komende dagen ongetwijfeld nog contact hebben met BBB. Voor mij is de competitie nog niet geheel duidelijk. 1 of 2 van ons zullen als jury fungeren. Wij activeren en de-activeren de robots zelf.

De routebeschrijving zal ik naar de betrokkenen mailen. CO2 (en vulslang?) wordt door Edwin geregeld. De accu's moeten goed geladen en eventueel wisselbaar zijn.

Kan iedereen a.u.b. aan mij een mail sturen met aanwijzingen voor de bestuurders (welke knuppel doet wat, hoeveel keer kan een wapen gebruikt worden, wat zijn sterke en zwakke punten) en zonodig voor onderhoud (aan/uit procedure, gas vullen, accu's laden). Van RCC2 en Obsidian wil k ook graag een foto zodat we die op een presentatieblad kunnen gebruiken.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
Gebruikersavatar
MJM
Moderator
Berichten: 3071
Lid geworden op: di jul 29, 2003 8:43 am
Locatie: Rijnmond

Bericht door MJM »

Nu is het jammer dat we geen houserobot hebben... Iets om deelnemers rechtop te zetten en zo.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
Gebruikersavatar
leo-rcc
Site Admin
Berichten: 5882
Lid geworden op: do aug 21, 2003 9:55 pm
Locatie: Hoogvliet-Rotterdam
Contacteer:

Bericht door leo-rcc »

Foto word van de week voor gezorgd.

Ik Obsidian/RCC2 evt ook laden in de aanhanger die ik thuis heb staan. Dan kan die door iemand met trekhaak meegenomen worden. Het is een aanhangertje dat je met normaal rijbewijs B mag trekken, ook met Obsidian/RCC2 erin.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Gebruikersavatar
Mischa
Berichten: 1514
Lid geworden op: vr aug 08, 2003 8:12 pm
Locatie: Noord Holland

Bericht door Mischa »

MJM schreef:Let wel: voor ons is het belangrijk dat op de arena niks van reclame of url staat. Dit mag ook niet op de robots.
Er staat niks over T-shirts, mondelinge reclame en dergelijke. Wees creatief!
Hoe dan?
flex
Berichten: 2711
Lid geworden op: ma jul 28, 2003 12:48 am
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Bericht door flex »

Is Kees op de hoogte van de reclame regels? En mag er wel DutchRobotGames op de arena staan of vinden ze dat ook al reclame?
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
Gebruikersavatar
inventor
Berichten: 2575
Lid geworden op: ma aug 04, 2003 6:58 am
Locatie: Numansdorp

Bericht door inventor »

MJM schreef:De duur van de matches moeten we nog even bekijken maar ik denk dat dit maximaal 10 minuten zal zijn.
Ik denk dat dit mogelijk een probleem zal zorgen. 10min per gevecht is wel erg lang. 10min voor 3 gevechten (3min per gevecht en dan nog 1min over) is wel heel erg krapjes.
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.
flex
Berichten: 2711
Lid geworden op: ma jul 28, 2003 12:48 am
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Bericht door flex »

met 10minuten gevecht kan de regiseur nog wat snijden in de opnames.
De krenten uit de pap zeg maar... En bij voorkeur, zou ik zeggen, laat die gasten ff een minuutje testrijden voor het gevecht...
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
Gebruikersavatar
g-lap
Berichten: 455
Lid geworden op: do sep 04, 2003 10:27 am
Contacteer:

Bericht door g-lap »

Mischa schreef:
MJM schreef:Let wel: voor ons is het belangrijk dat op de arena niks van reclame of url staat. Dit mag ook niet op de robots.
Er staat niks over T-shirts, mondelinge reclame en dergelijke. Wees creatief!
Normaal komt enkel de arena en robots in beeld. En indien we alsnog creatief zijn dan kan je erop rekenen dat zijn creatief gaan zijn met de eindafrekening.... maar de naam van de vereninging op de arenawand die zou ik wel duidelijk aanbrengen dat is geen reklame vermits het niet over een commercieel bedrijf gaat :wink:
Gebruikersavatar
g-lap
Berichten: 455
Lid geworden op: do sep 04, 2003 10:27 am
Contacteer:

Bericht door g-lap »

flex schreef:met 10minuten gevecht kan de regiseur nog wat snijden in de opnames.
De krenten uit de pap zeg maar... En bij voorkeur, zou ik zeggen, laat die gasten ff een minuutje testrijden voor het gevecht...
Als je 6 robots hebt dan gaan ze waarschijnlijk telkens laten vechten tot één van de robots niet meer werkt, m.a.w. waarschijnlijk tot één van de robots lege batterijen heeft. Het is namelijk TV en niet rechtstreeks dus ze filmen graag zoveel mogelijk om er dan een klein stukje (mogelijke leuke) TV aan over te houden. Mede daarom zou het testrijden juist de leukste TV kunnen opleveren. Dit is gewoon TV vermaak en geen robotwars competitie, dus veel domme dingen filmen en dan zodanig monteren dat het min of meer uitzendbare TV oplevert. En jurering zal ook wel meer te maken hebben met wat de regiseur wil dat de uitkomst is dan de echte waarde van het gevecht :twisted:
Gebruikersavatar
Carlijn
Berichten: 1575
Lid geworden op: di jul 29, 2003 12:16 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Carlijn »

Ik zag ook op de Big Brother site dat er een forum is, misschien dat je daar achteraf wat op kan posten?
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl
Friet
Berichten: 183
Lid geworden op: do aug 07, 2003 5:34 pm
Locatie: Belgium, beer country

Bericht door Friet »

Zijn zij zich er ook van bewust dat we een ruimte met enkele stevige tafels nodig hebben om te kunnen werken aan die robots?

Geert, bij deze : ik ben ook beschikbaar volgende zaterdag, moet enkel s'avonds op tijd weg zijn.

MVG

Frank
Always wondered why the Americans call them 'French' fries...they're definetely Belgian
Gebruikersavatar
MJM
Moderator
Berichten: 3071
Lid geworden op: di jul 29, 2003 8:43 am
Locatie: Rijnmond

Bericht door MJM »

Ruimte is besteld, tafels niet we gaan toch geen grote herstellingen doen.
Op dat forum kunnen we zeker posten wanneer dat uitkomt.
Jurering zal toch wel op onze manier gaan; schade, tactiek, beheersing.
Wij, en onze shirts, zullen zelf niet in beeld zijn. Wellicht een vernoeming op de aftiteling?
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.