24V acculaders 1.5A of 4A

Vraag en aanbod

Moderator: Moderators

raceeend
Berichten: 485
Lid geworden op: wo jul 30, 2003 12:36 am
Contacteer:

24V acculaders 1.5A of 4A

Bericht door raceeend »

Ik ben bezig met het bestellen van acculaders uit amerika. deze zijn behoorlijk goedkoop.

Soneil 24 Volt 1.5 amp World Charger voor $54 (49 euro) + verzendkosten

Soneil 24 Volt 4.0 amp World Charger voor $99(89 euro) + verzendkosten

de verzendkosten zal ik mede delen zodra ik ze weet. deze zullen eerlijk door het aantal personen (en het gewicht van de bestellingen) die bestellen gedeeld worden.

andere laders en/of spullen van http://www.batterystuff.com zijn na overleg ook te bestellen.

s.v.p. contact via msn of e-mail
behe.raceeend@zonnet.nl
Laatst gewijzigd door raceeend op zo sep 14, 2003 9:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
raceeend
Berichten: 485
Lid geworden op: wo jul 30, 2003 12:36 am
Contacteer:

Bericht door raceeend »

De verzend kosten zijn niet gering. maar zijn ongeveer 15 tot 20 euro per lader (afhankelijk van type en gewicht) plus een start tarief. maar ook de gewichts kosten worden steeds lager naar mate er meer bestellingen zijn.

bij bijvoorbeeld 1 lader in totaal is het 70 euro kosten maar bij 5x de 4 amp lader is het nog maar 25 euro per persoon (per lader)


de 36 volts lader die borge laatst voor 315 bij zijn leverancier kon krijgen is daar te koop voor: $149 (134EU)

deze dus:
Soneil 3610 SRF, 36V 4,5A lader (90V-264V) weegt 750g €317,37 incl. btw
Börge
Moderator
Berichten: 668
Lid geworden op: do jul 31, 2003 3:05 pm
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Börge »

Hm vaag, ik heb in de VS alleen prijzen van rond de $199,- gevonden en geen echte zekerheid over verzendkosten. Ik heb die dingen trouwens ook nog niet echt besteld, ik zou donderdag de rekening krijgen maar heb tot nu toe nog niets gezien. Maar hoe zit het met invoerrechten?
raceeend
Berichten: 485
Lid geworden op: wo jul 30, 2003 12:36 am
Contacteer:

Bericht door raceeend »

de invoerrechten die zijn meeberekend door ups. vandaar dat de verzendkosten best hoog zijn. (ik heb nu voor 3 personen 100 euro verzend kosten) maar hoe meer mensen er bestellen hoe goedkoper het wordt. er is namelijk een starttarief van ongeveer 60 dollar en dan nog extra kosten gebaseerd op gewicht en prijs.

dus als je besteld moet je rekenen op minimaal 10 euro per kilo en maximaal 30 euro per kilo.

bij bijvoorbeeld 5 laders van 24V 4 Amp is het nog maar 25 euro per lader verzend kosten. terwijl bij 1 losse je 70 euro betaald.
raceeend
Berichten: 485
Lid geworden op: wo jul 30, 2003 12:36 am
Contacteer:

Bericht door raceeend »

Borge, als je nog wilt bestellen, doe dat dan de komende paar dagen want aan het eind van de week is de uiterlijke datum dat ik kan bestellen om ze op genk te hebben.
Gebruikersavatar
leo-rcc
Site Admin
Berichten: 5882
Lid geworden op: do aug 21, 2003 9:55 pm
Locatie: Hoogvliet-Rotterdam
Contacteer:

Bericht door leo-rcc »

invoerrechten worden later apart nog berekend door UPS. De zaak die de spullen stuurt kan dus shipping and handling betalen, maar dan berekend UPS later apart nog een keer invoerrechten of de totale waarde van het produkt plus btw plus de kosten van het transport.

ps: misschien ook een optie:

http://www.technobots.co.uk/en-gb/dept_ ... #item_1652
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
raceeend
Berichten: 485
Lid geworden op: wo jul 30, 2003 12:36 am
Contacteer:

Bericht door raceeend »

dat zei ik. de invoerrechten zitten berekend in de verzend kosten van ups welke nu ongeveer 100 euro bedragen. maar de bestelling is al gemaakt. dus helaas kan je niet meer bij mij bestellen.

dat zijn dus de kosten van UPS en NIET shipping and handling van die winkel.