Rebirth of Virus.

Heb je een goed idee of ben je net met bouwen gestart? Laat het ons zien!

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
pepe
Berichten: 682
Lid geworden op: ma okt 20, 2003 8:48 pm
Locatie: Apeldoorn

Rebirth of Virus.

Bericht door pepe »

Ja...!

Virus is bijna klaar en verandert!

Nu met full presure system en hardox als pantser.



Zou iemand zo vriendelijk zijn om 4 fotos van mijn robot hier te platsen? (naturlijk ik zou na die iemand fotos sturen)

helaas ik heb geen pagina web of de mogeleheiden om fotos op het internet te zetten.
Gebruikersavatar
Rooney
Berichten: 610
Lid geworden op: ma feb 14, 2005 7:01 pm
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Rooney »

Call 0909-SCHAAP for an appointment. I am one hell of a member.
Gebruikersavatar
inventor
Berichten: 2575
Lid geworden op: ma aug 04, 2003 6:58 am
Locatie: Numansdorp

Bericht door inventor »

Ziet er lekker uit. Wat zijn de maten van de cilinder?
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.
Gebruikersavatar
g-lap
Berichten: 455
Lid geworden op: do sep 04, 2003 10:27 am
Contacteer:

Bericht door g-lap »

Erg mooi !!!
Dat gaat een fantastische flipper frenzy worden in Utrecht :lol:
Heb je het wapen al eens getest ?
Ik zie dat je gewone draadstangen gebruikt om je piston bij elkaar te houden..... ik kan uit eigen ervaring zeggen dat die het niet echt lang gaan volhouden.
Wij gebruiken nu draadstangen van een speciale kwaliteit, ik weet niet exact de benaming meer ( De metalurgen zullen mij wel ter hulp schieten, Mario , Kos ???) maar ik kan je zeggen dat die echt wel nodig zijn hoor !!!
Gebruikersavatar
maddox
Berichten: 3631
Lid geworden op: do aug 14, 2003 11:06 pm
Locatie: Vilvoorde
Contacteer:

Bericht door maddox »

10.9 , 12.9 zelfs 16.95 is mogelijk. Standaard industriekwaliteit is 8.8. en Gamma/hubo/brico is 4.6

We zien wel. Ik vermoed dat Pepe al wat getest heeft.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.
Gebruikersavatar
pepe
Berichten: 682
Lid geworden op: ma okt 20, 2003 8:48 pm
Locatie: Apeldoorn

Bericht door pepe »

Zijn 8.8 maar M 12 ik heb wel M8 12.9 maar zijn net te kort.

Ik weet het niet zekker als ik na Utrech ga( ik bedoel om mee te doen)kijken ga ik zekker doen, want ik heb heel weinig tijd om goed te testen, namelijk ik ben erg druk op mijn werk en thuis.

de cilinder is Rond 80 slag 125 mm met 2 burkerts(inlaat) gekopel aan een maincolector van 1' duim ik heb nog ruimte voor 1 burkert maar ik weet het niet zekker als ik ga die extra burkert aansluiten.

Gr.

pepe
Gebruikersavatar
leo-rcc
Site Admin
Berichten: 5882
Lid geworden op: do aug 21, 2003 9:55 pm
Locatie: Hoogvliet-Rotterdam
Contacteer:

Bericht door leo-rcc »

Mag ik vragen waarom er een ventilator op je ontvangerdoos zit?
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Gebruikersavatar
pepe
Berichten: 682
Lid geworden op: ma okt 20, 2003 8:48 pm
Locatie: Apeldoorn

Bericht door pepe »

Daar zitten ontvanger,relais, interface,gyro,aansluitingen 24v voor de hele sistem. de ventilator zuig en houdt alles een betje koel.

gr.
pepe
Laatst gewijzigd door pepe op di nov 15, 2005 8:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nantheos
Berichten: 273
Lid geworden op: do apr 28, 2005 7:03 pm
Locatie: Hengelo

Bericht door Nantheos »

Wisten jullie dat de vleugels en de romp van de oude Fokker Friendship (een bus met vleugels erop) met 4 M10 10.9 bouten aan elkaar vastzaten, en verder helemaal niet... zo sterk kan staal dan zijn ;)
This is the Gene Police! Put your hands up and Step AWAY from the Pool!
Toasticles: What female toast doesn't have that male toast does
Intelligence is knowing that a tomato is a fruit.
Wisdom is knowing not to put it in the fruit salad.
Gebruikersavatar
leo-rcc
Site Admin
Berichten: 5882
Lid geworden op: do aug 21, 2003 9:55 pm
Locatie: Hoogvliet-Rotterdam
Contacteer:

Bericht door leo-rcc »

Nantheos schreef:Wisten jullie dat de vleugels en de romp van de oude Fokker Friendship (een bus met vleugels erop) met 4 M10 10.9 bouten aan elkaar vastzaten, en verder helemaal niet... zo sterk kan staal dan zijn ;)
Vliegtuigvleugels worden dan ook niet met klappen van 60 bar heen en weer bewogen. :wink:
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Nantheos
Berichten: 273
Lid geworden op: do apr 28, 2005 7:03 pm
Locatie: Hengelo

Bericht door Nantheos »

leo-rcc schreef:
Nantheos schreef:Wisten jullie dat de vleugels en de romp van de oude Fokker Friendship (een bus met vleugels erop) met 4 M10 10.9 bouten aan elkaar vastzaten, en verder helemaal niet... zo sterk kan staal dan zijn ;)
Vliegtuigvleugels worden dan ook niet met klappen van 60 bar heen en weer bewogen. :wink:
Hmmm...er hangt dus wel een vliegtuig aan wat als het even kan ook gewoon 30 jaar moet blijven hangen ;)

Deze draadeinden hoeven niet langer dan een paar maand mee te gaan... Eigenlijk hoeven ze maar 1 toernooi te overleven ;)
This is the Gene Police! Put your hands up and Step AWAY from the Pool!
Toasticles: What female toast doesn't have that male toast does
Intelligence is knowing that a tomato is a fruit.
Wisdom is knowing not to put it in the fruit salad.
Gebruikersavatar
g-lap
Berichten: 455
Lid geworden op: do sep 04, 2003 10:27 am
Contacteer:

Bericht door g-lap »

pepe schreef: Ik weet het niet zekker als ik na Utrech ga( ik bedoel om mee te doen)kijken ga ik zekker doen, want ik heb heel weinig tijd om goed te testen, namelijk ik ben erg druk op mijn werk en thuis.
Doe thuis een paar kleine testen en kom dan gewoon deelnemen, dat is de beste manier om te testen..... thuis kan je gewoon kijken of dingen werken, maar bij een event zie je pas of ze ook geschikt zijn om te vechten en daar gaat het toch om. Indien je wil kan je voor je eerste gevechten afspreken met je tegenstander om bij schade te stoppen met vechten. Zodat je kan repareren en later nog eens te proberen. Het gaat er gewoon om dat je dit duidelijk op voorhand afspreekt.
iceman
Berichten: 1491
Lid geworden op: vr aug 29, 2003 8:55 am
Locatie: belgium-city
Contacteer:

Bericht door iceman »

da´s het beste advies wat je kan krijgen , gewoon komen en proberen . Je bot in een schuur laten staan en laten verroesten is ook nix . Spreek inderdaad met je tegenstander iets af en alles is opgesopt ...;
Hades Rulezzzzz No Risk No Fun
www.vizbiz.be
Gebruikersavatar
pepe
Berichten: 682
Lid geworden op: ma okt 20, 2003 8:48 pm
Locatie: Apeldoorn

Bericht door pepe »

Bedankt voor jullie advies, de robot doe het, dat weet ik al, want zijn de ouderen componenten van de vorige virus( met kleiner veranderen), maar ik moet nog de pantser afmaken, boven de wielen zit nog geen bescherming en ik moet nog de hele pantser lassen, zonder een goede pantser ga ik niet de ring in.

gr.
pepe
Gebruikersavatar
g-lap
Berichten: 455
Lid geworden op: do sep 04, 2003 10:27 am
Contacteer:

Bericht door g-lap »

pepe schreef: zonder een goede pantser ga ik niet de ring in.
Daar heb je natuurlijk overschot van gelijk in :wink:

Maar je hebt nog twee weken om te lassen dus dat zou wel moeten lukken.
(Anders vraag je maar of WJ een avondje langskomt die maakt volledige robots op één weekend ..... :twisted:)