Europese Kampioenschappen 2005

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Edwin
Berichten: 504
Lid geworden op: za sep 11, 2004 7:36 am
Locatie: Rotterdam

Bericht door Edwin »

Backyard rumble: Where and when?

(Rucphen is as. weekeinde geen mogelijkheid, omdat de kans op controle aanwezig is, omdat we geprobeerd hebben een vergunning te krijgen)
Laatst gewijzigd door Edwin op wo jul 20, 2005 12:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
It is just a machine!!!
kos
Berichten: 1913
Lid geworden op: za aug 02, 2003 4:32 pm

Bericht door kos »

Ik heb een flinke partij stalen balken in de aanbieding. HE200A. Is dit iets voor een arena? Plusminus 175 meter balk, met een totaalgewicht van ongeveer 7,5T. Vraagprijs 2250 euro. Koopje. :)

Het zijn stukken van 9 meter met alleen aan 1 kant opgelaste plaatjes. Dit hoeft geen probleem te zijn voor een arena lijkt mij. Je kunt ze er zo vanaf snijden/slijpen. Die plaatjes zitten ongeveer om de meter. Daarnaast zien de balken er nog goed uit. Mooi rechte balken en redelijk goed in de menie.
Technically speaking, Whiskey is a solution.
Martijn
Berichten: 1
Lid geworden op: di jul 19, 2005 5:18 pm

Bericht door Martijn »

ik had al kaartjes besteld via Party Extreme en heb na een telefoontje toegezegd gekregen dat iedereen zijn geld terugkrijgt, goed nieuws dus
Gebruikersavatar
Bugs
Site Admin
Berichten: 5433718
Lid geworden op: zo jul 27, 2003 9:13 pm
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Bugs »

Hey Martijn, welkom op het forum!
Dit is helaas typisch zo'n situatie waarbij er alleen maar verliezers zijn.
Ik hoop dat je je geld nog terug ziet.
Hou het forum in de gaten voor andere evenementen, de ervaring leert dat alles wat we helemaal zelf organiseren altijd door gaat.
Gebruikersavatar
Babeth
Berichten: 3345
Lid geworden op: za aug 16, 2003 1:43 pm
Locatie: Vilvoorde (B)
Contacteer:

Bericht door Babeth »

Marien, ge hebt uw rust enorm hard verdiend hoor. We appreciëren wat ge gedaan hebt enorm.
Er zal de komende dagen wel wat bijgekletst worden op de camping, en dan zullen nieuwe ideeën ook wel aan de praat komen. Opstaan en doorgaan heet dat.
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/
Gebruikersavatar
Carlijn
Berichten: 1575
Lid geworden op: di jul 29, 2003 12:16 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Carlijn »

Zit ik wat tv te kijken, zie ik opeens HH2 en scrap en andere robots voorbij komen :shock: op Jetix. Verwijzen ze naar www.game-extreme.nl en daar staat groot op dat het niet door gaat :?
Zou toch zeggen dat ze dat allemaal stop gezet hebben...
Laatst gewijzigd door Carlijn op wo jul 20, 2005 2:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl
Gebruikersavatar
Cavecrusher
Berichten: 1497
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 5:35 pm
Locatie: Tilburg

Bericht door Cavecrusher »

Carlijn schreef:Verwijzen ze naar hun website en daar staat groot op dat het niet door gaat :?
hoop toch niet dat het streepje er tussen staat, kom je op een 'iets' andere site uit
Börge
Moderator
Berichten: 668
Lid geworden op: do jul 31, 2003 3:05 pm
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Börge »

Ik denk ook dat ze http://www.game-extreme.nl bedoelt.
If I ever find my inner child I will shoot it.
Shivo
Berichten: 2
Lid geworden op: wo jun 01, 2005 2:11 pm

Bericht door Shivo »

Ok,

Even om één en ander op te helderen:
Zit ik wat tv te kijken, zie ik opeens HH2 en scrap en andere robots voorbij komen op Jetix. Verwijzen ze naar www.game-extreme.nl en daar staat groot op dat het niet door gaat
Zou toch zeggen dat ze dat allemaal stop gezet hebben...
- De tv commercials zullen door blijven lopen omdat deze simpelweg niet stopgezet kunnen worden.
Ik weet niet of toeschouwers die al kaarten hebben gekocht en betaald enige kans maken hun geld terug te krijgen maar wij kunnen hen helpen aan de contactgegevens van de betreffende personen. Neem daarvoor met ons contact op, a.u.b.
- mensen die hun kaarten reeds betaald hebben zullen hun ticket zo snel mogelijk vergoed krijgen

Tenslotte: Het zal zeer zeker niet aan Marien of wie dan ook van de DRG gelegen hebben dat het evenement niet door is gegaan ze hebben er (ook op het laatste moment) alles aan gedaan om alsnog een manier te vinden om het evenement toch door te laten gaan.

Het enige wat ik helaas verder kan zeggen is dat ik er zelf ook meer dan flink van baal dat het evenement niet doorgegaan is en dat ik hoop dat jullie ondanks deze gigantische klap er toch goed uit zullen komen op andere evenementen en op die manier de naamsbekendheid en publiciteit zullen krijgen die jullie verdiend hebben.
iceman
Berichten: 1491
Lid geworden op: vr aug 29, 2003 8:55 am
Locatie: belgium-city
Contacteer:

Bericht door iceman »

Olla , wij komen ook ff kijken op de camping , donderdag laat in de middag zijn we er , incl. Hades voor eventuele ( illegale) Back yard rumbles ;
Stel dat er iets georganiseerd wordt , kan dan iemand co2 meenemen ( tegen betaling natuurlijk ) . Grtz ,
Marco en Tim
Hades Rulezzzzz No Risk No Fun
www.vizbiz.be