het niuwste en sterkste wapen

Heb je een goed idee of ben je net met bouwen gestart? Laat het ons zien!

Moderator: Moderators

sharmpie
Berichten: 21
Lid geworden op: di sep 12, 2006 8:22 pm

het niuwste en sterkste wapen

Bericht door sharmpie »

heey mensen ik zoek een team ik ben handig met ontwerpen en met tecniek

ik heb laatst ook nog een licht en klijn wapen ontworpen
hij is handig in combinatie met een bijl een flipper en een circlzaag hij kan ook handig zijn met een schaar of tang
je kan hem ook gebruiken als enigste wapen op iemand totaal vast te zetten zodat hij egt iet meer weg komt heb je intressen stuur maar een mailtje naar:sharie_the_best@hotmail.com

en als je intresen in mij hebt(als teamlid dan) moet je ook ff mailen
ik ben mischien wat jong (13) maar ik weet best veel van ontwerpen af en ook van tecniek ik woon in utrecht(ik vind het geen probleem om af en toe naar een andere plek te rijzen
mvg sharma robert
(sorry voor mijn taal maar ik ben heel erg slecht met spelling) :wink:
Laatst gewijzigd door sharmpie op wo sep 13, 2006 4:31 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
tartarus2004
Berichten: 479
Lid geworden op: zo feb 01, 2004 8:44 pm
Locatie: Limbabwe
Contacteer:

Bericht door tartarus2004 »

Hey sharmpie,

Welkom. Er zijn verschillende mensen op zoek naar teamgenoten. Daar zijn al wat onderwerpen voor aangemaakt. :wink: Het helpt wel als mensen meer van je weten. Waar zit je ergens bijvoorbeeld.

Verder klink je al als een roboteer, :twisted: het zal dus wel goedkomen, ik ben in ieder geval benieuwd naar je wapen.
ja, dat is hem met de paplepel ingeslagen
Robots: - titANTarus
- TBA
Gebruikersavatar
leo-rcc
Site Admin
Berichten: 5882
Lid geworden op: do aug 21, 2003 9:55 pm
Locatie: Hoogvliet-Rotterdam
Contacteer:

Bericht door leo-rcc »

Hoi Scharmpie,

Nieuwe wapens ben ik altijd wel benieuwd naar, ik ben zelfs al tevreden met oude wapens ;). Heb je al plaatjes van je ontwerp?

Waar woon je ergens? Dan weten anderen die ook een teammate zoeken of je in hun buurt woont of niet.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Gebruikersavatar
inventor
Berichten: 2575
Lid geworden op: ma aug 04, 2003 6:58 am
Locatie: Numansdorp

Bericht door inventor »

Als je het mij vraagt is het een goed werkend wapen in robotarena 2 maar in het echt niet zo effectief. Athans het wapen dat ik in me hooft heb. (ik weet geneens of je robot arena 2 kent)
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.
Gebruikersavatar
Greasy claw Ruud
Berichten: 620
Lid geworden op: ma jul 28, 2003 5:37 pm
Locatie: de hel
Contacteer:

Bericht door Greasy claw Ruud »

inventor schreef:Als je het mij vraagt is het een goed werkend wapen in robotarena 2 maar in het echt niet zo effectief. Athans het wapen dat ik in me hooft heb. (ik weet geneens of je robot arena 2 kent)
Dat maakt toch niet uit, laten wij daar maar over oordelen. We zijn benieuwd naar alles wat de sport ook maar enigzins vernieuwd. 8)
Became second in a two way match with a chainsaw, so then I lost my head a little bit.
Alexander
Berichten: 1068
Lid geworden op: di aug 23, 2005 9:46 pm
Locatie: Delft

Bericht door Alexander »

mag ik het ook zien? :D klinkt interresant :P

(dat brengt me gelijk weer op idee voorn nieuwe bot :P) een hele goedkope ook :D)
[sig?]
sharmpie
Berichten: 21
Lid geworden op: di sep 12, 2006 8:22 pm

Re: het niuwste en sterkste wapen

Bericht door sharmpie »

sharmpie schreef:heey mensen ik zoek een team ik ben handig met ontwerpen en met tecniek

ik heb laatst ook nog een licht en klijn wapen ontworpen
hij is handig in combinatie met een bijl een flipper en een circlzaag hij kan ook handig zijn met een schaar of tang
je kan hem ook gebruiken als enigste wapen op iemand totaal vast te zetten zodat hij egt iet meer weg(te gebruiken op robots die niet veder dan 20 meter zijn) komt heb je intressen stuur maar een mailtje naar:sharie_the_best@hotmail.com

en als je intresen in mij hebt(als teamlid dan) moet je ook ff mailen
ik ben mischien wat jong (13) maar ik weet best veel van ontwerpen af en ook van tecniek ik woon in utrecht(ik vind het geen probleem om af en toe naar een andere plek te rijzen
mvg sharma robert
(sorry voor mijn taal maar ik ben heel erg slecht met spelling) :wink:
Gebruikersavatar
inventor
Berichten: 2575
Lid geworden op: ma aug 04, 2003 6:58 am
Locatie: Numansdorp

Bericht door inventor »

Waarom quote je nu wat je al geschreven heb?
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.
Gebruikersavatar
ruud_boeklagen
Berichten: 409
Lid geworden op: do feb 17, 2005 2:50 pm

Bericht door ruud_boeklagen »

Er zijn niet echt veel roboteers die nog geen team hebben en als je er al een kan vinden zit je waarschijnlijk met het probleem dat je ver van elkaar weg woont. Je kunt het beste gewoon een goede vriend vragen die ook van robotwars houdt of je pa vragen ofzo, die heeft meer geld ;)
[color=#666666]In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is.
[/color]
Gebruikersavatar
Greasy claw Ruud
Berichten: 620
Lid geworden op: ma jul 28, 2003 5:37 pm
Locatie: de hel
Contacteer:

Bericht door Greasy claw Ruud »

inventor schreef:Waarom quote je nu wat je al geschreven heb?
Waarschijnlijk omdat hij nog geen zinnig antwoord heeft, moeten we nu echt alles wat nieuw is, afbranden. Bang voor concurentie, ofzo? 8)
Became second in a two way match with a chainsaw, so then I lost my head a little bit.
Alexander
Berichten: 1068
Lid geworden op: di aug 23, 2005 9:46 pm
Locatie: Delft

Bericht door Alexander »

woon trouwens bij amersfoort, in de provincie utrecht. dus als ije echt niemand kan vinden om mee samen te werken :P
[sig?]
Gebruikersavatar
pepe
Berichten: 682
Lid geworden op: ma okt 20, 2003 8:48 pm
Locatie: Apeldoorn

Bericht door pepe »

ik woon in Apeldoorn, laat me zien wat jij hebt!

Ik zie hier veel bla,bla,bla en niks gebeuren
Gebruikersavatar
Bugs
Site Admin
Berichten: 5433718
Lid geworden op: zo jul 27, 2003 9:13 pm
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Bugs »

vind je het gek? Hij is 13. Ik zou 'm niet zo afblaffen, Hij is in ieder geval lekker enthousiast.
Nantheos
Berichten: 273
Lid geworden op: do apr 28, 2005 7:03 pm
Locatie: Hengelo

Bericht door Nantheos »

Hej sharmpie, je kunt in ieder geval een keer naar een meeting komen, Utrecht ligt redelijk centraal, en als het eens wat verder weg is, dan kun je vast wel iemand zo gek krijgen om je op te pikken.

veel succes !
This is the Gene Police! Put your hands up and Step AWAY from the Pool!
Toasticles: What female toast doesn't have that male toast does
Intelligence is knowing that a tomato is a fruit.
Wisdom is knowing not to put it in the fruit salad.
Alexander
Berichten: 1068
Lid geworden op: di aug 23, 2005 9:46 pm
Locatie: Delft

Bericht door Alexander »

nou, ik heb zijn idee bekeken, ik zou zeggen, het is niet slecht, maar het moet nog wat werk hebben voordat het echt werkt.

ik heb iig zelf ook wel eens met zo'n idee zitten spelen :)

heel goed :)


en nee, ik verklap nog ff nix :P
[sig?]