Team: JBI (Just Build It)

Heb je een goed idee of ben je net met bouwen gestart? Laat het ons zien!

Moderator: Moderators

kalme nelis
Posts: 1708
Joined: Mon Jul 28, 2003 8:37 pm
Location: wormer
Contact:

Re: Robot: DX11

Post by kalme nelis » Mon Jan 11, 2016 9:09 pm

Oogt inderdaad erg goed

User avatar
maddox
Posts: 3631
Joined: Thu Aug 14, 2003 11:06 pm
Location: Vilvoorde
Contact:

Re: Robot: DX11

Post by maddox » Sat Apr 23, 2016 9:57 am

DX11 heeft voor eerste keer vast eten gekregen.

Beter nu creperen, dan in de wars repareren.

kalme nelis
Posts: 1708
Joined: Mon Jul 28, 2003 8:37 pm
Location: wormer
Contact:

Re: Robot: DX11

Post by kalme nelis » Sat Apr 23, 2016 1:44 pm

een printer?

User avatar
maddox
Posts: 3631
Joined: Thu Aug 14, 2003 11:06 pm
Location: Vilvoorde
Contact:

Re: Robot: DX11

Post by maddox » Sat Apr 23, 2016 1:57 pm

Dat was een printer. Voor een eerste vaste maal voor een nieuwgeboren spinnertje redelijk stevig.
Wij voeren die gewoonlijk een blokje van 3 kg HDPE.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.

User avatar
Frank
Posts: 133
Joined: Thu Apr 11, 2013 9:43 pm

Re: Robot: DX11

Post by Frank » Sat Apr 23, 2016 3:49 pm

Canon printer inderdaad maar dan zonder glasplaat en inktpatronen, het gaf al genoeg troep :lol:
Attachments
image.png
image.png (1.45 MiB) Viewed 18315 times

stef
Posts: 1058
Joined: Sun Dec 04, 2005 2:09 pm
Location: aalsmeer, nederland
Contact:

Re: Robot: DX11

Post by stef » Sat Apr 23, 2016 5:38 pm

een leuke tegenstander zo! mooie machine.

User avatar
Jeroen
Posts: 2960
Joined: Sat Aug 16, 2003 7:09 pm

Re: Robot: DX11

Post by Jeroen » Sat Apr 23, 2016 8:29 pm

nice !
What goes up must come down...

User avatar
Upstart
Posts: 349
Joined: Wed May 01, 2013 2:35 pm
Location: Emmen

Re: Robot: DX11

Post by Upstart » Tue Apr 26, 2016 9:31 am

Gaaf mooi filmpje!!
http://www.wallieonline.nl
https://www.youtube.com/user/wallieonline

User avatar
Damic
Posts: 210
Joined: Wed Jul 27, 2016 5:56 pm
Location: Mechelen [BE]
Contact:

Re: Robot: DX11

Post by Damic » Mon Aug 29, 2016 7:34 pm

De zondag in actie gezien en er kwam rook uit :'(
Ik kan vanalles en nog wat maar niets te goei, klinkt bekent??
Team CAD (Copy Adjust Destroy) :lol:

User avatar
Frank
Posts: 133
Joined: Thu Apr 11, 2013 9:43 pm

Re: Robot: DX11

Post by Frank » Wed Oct 26, 2016 8:12 pm

Brobot uitelkaar gehaald kijken waarom ie een runaway had, een paar draadjes hebben klem gezeten tussen mijn frame en accubakje gevolg RC switch stuk, schorpioen xxl v2 regelaar opengemaakt
Zag ik toevallig een klein zwart knopje naast het groene lampje
Even ingedrukt houden en hij doet het weer, top regelaar 8)
Nu alles weer inelkaar zetten :D
Attachments
RC switch overleden dus vervangen
RC switch overleden dus vervangen
IMG_9402.JPG (1.35 MiB) Viewed 17194 times
IMG_9411.JPG
IMG_9411.JPG (1.4 MiB) Viewed 17194 times
IMG_9410.JPG
IMG_9410.JPG (1.4 MiB) Viewed 17194 times

User avatar
Damic
Posts: 210
Joined: Wed Jul 27, 2016 5:56 pm
Location: Mechelen [BE]
Contact:

Re: Robot: DX11

Post by Damic » Thu Oct 27, 2016 11:16 pm

Ha dat is onnozel
Ik kan vanalles en nog wat maar niets te goei, klinkt bekent??
Team CAD (Copy Adjust Destroy) :lol:

User avatar
Frank
Posts: 133
Joined: Thu Apr 11, 2013 9:43 pm

Re: Robot: DX11

Post by Frank » Sun Jan 08, 2017 11:02 pm

Nadat ik zaterdag ochtend de cilinderbodem bij Stef thuis heb opgehaald die der uit ziet alsof die uit de fabriek gerold is, super strak, daarvoor bedankt Stef 8) , ben ik door gereden naar Huizen Chaos om met Mario een nieuwe flipper robot te bouwen, de aandrijving had ik thuis al gemaakt met het basis frame (foto 1)
IMG_9929.JPG
IMG_9929.JPG (1.15 MiB) Viewed 13915 times
Dit weekeind hebben we het wapen systeem gemaakt en al getest en de flipperarmen gemonteerd,
Bedankt voor dit geslaagde weekeind Mario :mrgreen:
IMG_0114.JPG
IMG_0114.JPG (1.98 MiB) Viewed 13915 times
IMG_0113.JPG
IMG_0113.JPG (1.95 MiB) Viewed 13915 times

stef
Posts: 1058
Joined: Sun Dec 04, 2005 2:09 pm
Location: aalsmeer, nederland
Contact:

Re: Robot: DX11

Post by stef » Mon Jan 09, 2017 7:09 pm

Hij komt ook uit een fabriek gerold! 8) Ben benieuwd naar het eind resultaat.

stef

User avatar
maddox
Posts: 3631
Joined: Thu Aug 14, 2003 11:06 pm
Location: Vilvoorde
Contact:

Re: Robot: DX11

Post by maddox » Wed Feb 15, 2017 4:00 pm

Dat gaan we binnen 2 weken weten.

Moeten alleen nog een nieuwe gearratio bepalen, om te voorkomen dat de motoren te snel oproken. Een beetje minder heftig kan een verschil maken.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.

User avatar
Frank
Posts: 133
Joined: Thu Apr 11, 2013 9:43 pm

Re: Robot: Ballista/DX11

Post by Frank » Mon Feb 27, 2017 10:01 am

Na weer een weekeind druk bouwen in Huizen Chaos is Ballista zo goed als klaar voor Dortmund, alleen nog het boven panser en wat kleine dingentjes

Bij DX-11 hebben we der een nieuw wapen motor ingezet en mindere tanden op de motor dus ben benieuwd hoe lang deze het gaat volhouden

Al met al weer een geslaagd weekeind :D
Attachments
Ballista
Ballista
IMG_0583.JPG (1.32 MiB) Viewed 13216 times

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 47 guests