13-15 April 2007 MMM V (GRA)

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

User avatar
Rooney
Posts: 610
Joined: Mon Feb 14, 2005 7:01 pm
Location: Groningen
Contact:

Post by Rooney » Mon Mar 26, 2007 5:11 pm

Ik kom niet voor MMM5, helaas Plofbox 2 nog niet klaar!
Call 0909-SCHAAP for an appointment. I am one hell of a member.

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Post by MJM » Sun Apr 01, 2007 11:56 am

Tot nu toe aangemeld:
150gr-Ants:
---------------
A01: Team RCC / Katjuscha
A02: DK-Robots / Frogger
A03: The-Devil-Crew / Mammon
A04: Team Apocalypse / Black Bug
A05: Team Apocalypse / Trollhammer

6kg-Raptoren:
------------------
R01: Team RCC / NPOW
R02: DK-Robots / Basilard
R03: Team EFWAH / Maniac
R04: Rheinpower / Fiesling
R05: Rheinpoweer / Beatbox
R06: The-Devil-Crew / The Bone
R07: Neon / Scrap2
(R08: ToxicTwins / ToxicTwins*0,5)
R09: ToxicTwins / QUADS
R10: Team Apocalypse / Dark Wing

12kg-Featherweights:
----------------------------
F01: Team RCC / Hannibalito 1
F02: Team RCC / Hannibalito 2
F03: Team EFWAH / Pizzabox
F04: The-Devil-Crew / Scary Cube

Aanmelden kan nog steeds.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Post by MJM » Wed Apr 04, 2007 10:17 pm

Ik heb voor dit evenement voor ons gezinnetje hotelkamers gereserveerd maar geen Formule 1. Eén ervan is een 1-persoonskamer maar voor dezelfde prijs (€48 ) kan ik een 2-persoons of voor €58 een 3-persoonskamer bestellen. Wie is geïnteresserd om een kamer te delen voor die prijs? Zaterdagavond:
http://www.booking.com/hotel/de/bbhotelherne.html
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

User avatar
Carlijn
Posts: 1574
Joined: Tue Jul 29, 2003 12:16 pm
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Carlijn » Thu Apr 05, 2007 11:48 am

Ik heb interesse, was er toch al over aan het nadenken om te blijven slapen.

ik heb trouwens nog een plek over in de auto, mocht iemand vanuit eindhoven mee willen rijden en dan dus ook blijven slapen.
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl

Flatliner
Posts: 159
Joined: Wed Mar 23, 2005 2:38 am
Location: Germany
Contact:

Post by Flatliner » Fri Apr 06, 2007 11:20 am

Anmeldungen:
==========

150gr-Ants:
---------------
A01: Team RCC / Katjuscha / 90 (40.965);
A02: DK-Robots / Frogger / 83, 84, 88 ;
A03: The-Devil-Crew / Mammon / 51, 58, 92;
A04: Team Apocalypse / Black Bug / 27.145MHz; (kein Kampf mit A11)
A05: Team Apocalypse / Trollhammer / 52, 91;
A06: Team IBF / Nemesis X / 58 ;
A07: Team IBF / Rambo-0 / 57, 85, 86; (kein Kampf gegen A08 )
A08: Team IBF / T.T.F. / 57, 85, 86; (kein Kampf gegen A07)
A09: Flatliner / Rateau / 85, 51, 56
A10: Flatliner / Zwölf / 27.xxx (Spielzeug-FB)
A11: Team Apocalypse / Crawler / 54, 53; (kein Kampf gegen A04)


6kg-Raptoren:
------------------
R01: Team RCC / NPOW / 2.4Ghz
R02: DK-Robots / Basilard / 83, 84, 88
R03: Team EFWAH / Maniac / 92
R04: Rheinpower / Fiesling / 55, 81, 91 (?schwer zu lesen auf der Anmeldung?)) => kein Kampf mit R05;
R05: Rheinpower / Beatbox / <Kanäle nicht lesbar> ; kein Kampf mit R04
R06: The-Devil-Crew / The Bone / 50, 83, 89;
R07: Neon / Scrap2 / 52, 59, 81;
(R08: ToxicTwins / ToxicTwins*0,5 / 2,4GHz; halber Cluster, keine Turnierteilname, nur Testfahrten)
R09: ToxicTwins / QUADS / 2,4GHz; wenn fertiggestellt, dann Turnierteilnahme, sonst nur Testfahrten
R10: Team Apocalypse / Dark Wing / 91, 54, 52;
R11: Team IBF / Rat-Rap1 / 57; 85; 86; 52;
R12: Flatliner / COnflict / 81, 56, 53, 51; (kein Kampf mit R13)
R13: Flatliner / Medusa / 81, 56, 53, 58; (kein Kampf mit R12)
R14: FFR / Knotsgek / 50, 54, 86;


12kg-Featherweights:
----------------------------
F01: Team RCC / Hannibalito 1 / 2.4GHz ;
F02: Team RCC / Hannibalito 2 / 2.4GHz ;
F03: Team EFWAH / Pizzabox / 88;
F04: The-Devil-Crew / Scary Cube / 89; 83; 50;
F05: Team IBF / Blähboy / 57; 85; 86;
F06: Flatliner / Hellfire / 81, 56, 85;
F07: Compactory / Geelap / 55 (40.725), 83 (40.835);
www.wettkampfroboter.de

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Post by leo-rcc » Fri Apr 06, 2007 12:22 pm

Goed groot deelnemersveld. Dit word leuk.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

User avatar
inventor
Posts: 2575
Joined: Mon Aug 04, 2003 6:58 am
Location: Numansdorp

Post by inventor » Fri Apr 06, 2007 3:47 pm

Ik wou dat ik erbij kon zijn :twisted:
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.

User avatar
Mischa
Posts: 1514
Joined: Fri Aug 08, 2003 8:12 pm
Location: Noord Holland

Post by Mischa » Fri Apr 06, 2007 4:18 pm

Ik zit heftig te dubben....
Hoe dan?

User avatar
Mischa
Posts: 1514
Joined: Fri Aug 08, 2003 8:12 pm
Location: Noord Holland

Post by Mischa » Fri Apr 06, 2007 6:10 pm

Ik mis adresgegevens en zo
Hoe dan?

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Post by leo-rcc » Fri Apr 06, 2007 6:37 pm

Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Post by MJM » Fri Apr 06, 2007 6:47 pm

Rollsporthalle
Harperner Heide 5
44805 Bochum
route
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

User avatar
Carlijn
Posts: 1574
Joined: Tue Jul 29, 2003 12:16 pm
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Carlijn » Fri Apr 06, 2007 9:14 pm

Mischa; Er wordt gevraagd om toch je zo snel mogelijk aan te melden voor MMM5, je hoeft dan niet verplicht te komen. Maar het is voor hun gemakkelijker om dingen te printen/voorbereiden en niet te gebruiken, dan omgekeerd.
Maar je moet gewoon komen :wink: Gezellig en ben benieuwd hoe die rijdt en het probleem met de accu's is vast wel op te lossen!

BTW. is er iemand die over Eindhoven rijdt met goede navigatie? Die van mij heeft de straat er niet in staan en zoekend rijden doe ik liever niet.
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl

User avatar
Mischa
Posts: 1514
Joined: Fri Aug 08, 2003 8:12 pm
Location: Noord Holland

Post by Mischa » Sat Apr 07, 2007 12:50 am

Ik ga er vooralsnog van uit dat ik zaterdag even kom kijken :D Ik zou dan in de ochtend vanuit Eindhoven vertrekken en einde van de dag, vroeg of laat, afhankelijk van of ik weer terug ga naar Eindhoven, of door rij naar huis, weer vertrekken.

Ik probeer mij te registreren op het duitse forum en mij dan aan te melden.
Hoe dan?

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Post by leo-rcc » Sat Apr 14, 2007 11:05 pm

Goed, ik zit hier in het F1 hotel, op een belachelijk trage gprs verbinding met mijn laptop. Maar goed ff een verslagje.

Vanochtend aangekomen rond 11 uur, alles uitgepakt, de raptor nog even onder de sluier gehouden. Dan na de tech-check de onthulling. Nodeloos te zeggen dat men wel onder de indruk was. Vooral toen ze het gewicht aflazen, 5 kg. :)

Daarna nog een kwartier uit moeten leggen dat Spektrum niet met frequenties werkt, maar daarna alles koek en ei.

Toen de gevechten. Eerst aan de beurt was Nebelwerfer (npow, de raptor dus). Die heeft meteen zijn visitekaartje achter gelaten in 2 duitse raptors, rat rap 1 en black wing of zo, ben de naam ff kwijt. Reiner, de bouwer van Rat rap is daarna 2 sessies bezig geweest zijn bodemplaat weer te fatsoeneren dat zijn motor weer kon draaien. verder had die een boor op de voorkant zitten maar die is niet meer terug gevonden. De andere heeft een paar finke tikken gehad, maar ik vond het wel genoeg, ik heb niet meer doorgezet. 1e overwinnig binnen.

Daarna Hannibalito 2 tegen Pusher. Ere wie ere toekomt, Pusher was lekker bezig. Ik kon er niet goed onder komen, en ik miste dan ook mijn eerste flip. Daarbij maakte de robot een perfecte 360! ik kwam dus weer precies op dezeldfde plaats terecht, op mijn wielen. :)

Daarna nog wat achter Pusher aangejaagt en nog een flip geprobeert. Daarbij knalde de hele flipperarm ophanging los en kon ik niks meer doen. Einde gevecht. Pusher de winnaar. En verdient.

Toen Hannibalito 1. Ik weet al niet eens meer tegen wie, maar ik win vrij eenvoudig, en was eigenlijk meer met mijn gedachten bij wat er fout was gegaan bij H2.

Daarna Katjuscha. Ook daar weinig spannends. ff om een lang verhaal kort te maken, Katjuscha heeft al zijn wedstrijden gewonnen en is dus weer kampioen. Weliswaar gedeeld eerste omdat er niet genoeg wedstrijden waren om een echte 1e 2e 3e plaats te geven.

Hannibalito 2 had een serieus probleem dat mario zo goed mogelijk heeft opgelost, maar ik had al wel zon vemoeden dat dat niet ging houden. En ik had gelijk, 2e gevecht, 1 super goede flip waarbij Gonzo in het net van het dak hing, maar daarna stond het hele systeem vast en tot ovemaat van ramp is het tandwiel bij 1 van de wielen nu een tandeloze schijf geworden. Hannibalito 2 vecht niet meer mee.

Dan maar focussen op H1 en Nebelwerfer en Katjuscha. Nebelwefer treed aan in zijn 2e gevecht met Medusa, een drumspinner, van de maker van onder andere Conflict en Hellfire, Dirk Antwerpen.

Zonder gekheid, dit was HET mooise gevecht van de dag. Spinner vs spinner, met beide evenveel kans om te winnen. Nebelwerfer lag een paar keer op zijn rug, is dan nog wel mobiel maar het stuurt vrij slecht. Daarop ben ik op de muur ingereden en mezelf weer recht kunnen gooien. Uiteindelijk heb ik zoveel schade aan Medusa gemaakt dat we het beide wel genoeg vonden en ik heb op punten gewonnen. Maar het was een pracht partij ik hoop dat er een video van komt.

Hannibalito 1 ging tegen Pusher en Pizzabox. Pizzabox moest opgeven, iets reageerde niet, dus ik ben daarna alleen tegen Pusher aangetreden. Leuk gevecht, veel geflipt, geen problemen, ik won.

Daarna weer nebelwerfer, tegen Gonzo en Fonzy, beide raptor broertjes die ook als feather cluster werken normaal. IK heb er weer leuk mijn schijf op kunnen botvieren, zij moesten opgeven, 1 robot was compleet krom en de andere reed niet meer.

Hannibalito 1 ging tegen Pizzabox en Schnappi. Ik heb die partij ook weer redelijk gedomineerd, en won dus ook weer op punten.

Het laatste gevecht van Nebelwerfer was een 4 weg gevecht, Black wing of zo (kan nog steeds niet op die naam komen), Basilard, en Conflict als tegenstander. Ik beseste dat er iets mis was toen ik al geen ledjes zag, na een minuutje werkte de schijf ineens niet meer, en stopte 1 kant met rijden. Ik had nog wel eerst basilard uitgeschakeld en aardig wat schade aan die dark dinges geleverd (niks onherstelbaars), maar ik viel toch uit. 3e plaats aldaar.

Hannibalito 1 ging weer tegen een paar robots, en heb ook die gewonnen. Echt ik zou bij god niet meer weten wie die robots waren, maar ik kon het met gemak winnen.

Dus:

Hannibalito 1: 1e plaats
Katjuscha: 1e plaats
Hannibalito 2: uitgevallen (9e plaats of zo voor deelname)
Nebelwerfer: 5e plaats


5e?

Ja 5e.

Ik win 3 partijen op rij, en de 4e eindigde ik derde in. Dardoor haalden een hoop robots op punten mij ineens schijnbaar in omdat die constant als 2e eindigden of 1 overwinnig en wat 2e plaatsen. Het klinkt mij nog steeds wat krom, maar het zal wel.

Affijn: Toch weer een leuk dagje gehad en 2 trofeeen mee naar huis. En morgen nog wat fun gevechten. Ik ben happy.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

User avatar
inventor
Posts: 2575
Joined: Mon Aug 04, 2003 6:58 am
Location: Numansdorp

Post by inventor » Sun Apr 15, 2007 12:24 am

Voor de nog niets wetende, hierbij Nebelwerfer:
Image
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 46 guests