28 – 31 Augustus 2007 UK Heavyweight Champs Noord-Wales.

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

User avatar
Mischa
Posts: 1514
Joined: Fri Aug 08, 2003 8:12 pm
Location: Noord Holland

Post by Mischa » Sun Sep 02, 2007 4:06 pm

Goed, team P.C.P is inmiddels veilig terug, terwijl de andere drg-ers nog op het volgende evenement zijn.

Het was een redelijk goed evenement. Mooie zaal met een bar 8) Echter, zeer weinig licht in de pits. De zendercontrole was zwaar waardeloos (en ik ben m dus uiteindelijk ook niet meer in gaan leveren). Stoelen in de pits waren niet toegestaan, maar kinderen ruim onder de zes jaar en kinderwagens blijkbaar wel.... :roll: Zo is het wachten op een ongeluk natuurlijk.

Kort de uitslagen:

heavy's

1e plaats : Big Nipper
2e plaats : Terrorhurtz
3e plaats : Iron Awe 5
4e plaats : DanTomKia

Anihalator : Tilly EweII

Feathers : Little Flipper

Een Nederlands onderonsje tussen Obsidian, Das Gepack en TAN is gewonnen door TAN.
Hoe dan?

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Post by leo-rcc » Mon Sep 03, 2007 1:08 pm

Mischa wrote:Het was een redelijk goed evenement.
Dat Dave Caulkins van de Amerikaanse Robot Fighting League naar dit "meest prestigeuse" evenement is geloodst om te jureren gaf mij een gevoel van plaatsvervangende schaamte. Dit was een knap waardeloos visitekaartje voor de FRA.

De arena zag er niet uit;
Je zag geen moer door het Lexan als je moest rijden, ik neem aan dat dat ook gold voor de toeschouwers;
De pits was veel te donker;
De tafels in de pits zeker voor heavies waren knudde;
Zendercontrole was bijna non-existent.

En ik zal best nog wel het een en ander vergeten zijn.

De sfeer als altijd is er erg goed en gemoedelijk, maar dat alleen maakt voor mij althans het evenement nog niet goed. Voor iets wat officieel Robotwars hoorde te vervangen was dit een aanfluiting.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

User avatar
maddox
Posts: 3631
Joined: Thu Aug 14, 2003 11:06 pm
Location: Vilvoorde
Contact:

Post by maddox » Mon Sep 03, 2007 1:26 pm

leo-rcc wrote: Dat Dave Caulkins van de Amerikaanse Robot Fighting League naar dit "meest prestigeuse" evenement is geloodst om te jureren gaf mij een gevoel van plaatsvervangende schaamte. Dit was een knap waardeloos visitekaartje voor de FRA.
Ik val je daarin volledig bij. Elks van de DRG events was beter georganiseerd, beter voorzien van alle geplogenheden en met meer groepsgeest.
De arena zag er niet uit.
Het was dezelfde als vorig jaar, alleen met een betere vloer. Maar deze keer hebben de mensen van RR nog niet eens moeite gedaan om ze recht te zetten.
Je zag geen moer door het Lexan als je moest rijden, ik neem aan dat dat ook gold voor de toeschouwers;
Ik heb in het publiek gezeten, en daar was het even erg. De enige kant met redelijk lexaan was aan de juriekant.
De pits was veel te donker
We namen toevlucht tot zaklampen en aanstekers in bepaalde gevallen.
De tafels in de pits zeker voor heavies waren knudde
Het waren dan ook bartafeltjes met een enkele redelijk wankele middenpoot. Qualiteit "el cheapo"
Zendercontrole was bijna non-existent.
Gelukkig dat de meeste zenders de Spectrums waren. Maar dat zou niet moeten leiden tot laksheid.
En ik zal best nog wel het een en ander vergeten zijn.
Ongetwijfeld. Zoals de kampeerplek. Lekker vlak veldje met hier en daar een enkelbrekertje (daar waar ze recentelijk een boom hadden uitgedaan).
Een spoorlijn met zware diesellocs op 3meter van de tenten.
En natuurlijk, je staat er op een soort van Centerparks. Toeristenvalletje klasse A1.
Maar dat alleen maakt voor mij althans het evenement nog niet goed. Voor iets wat officieel Robotwars hoorde te vervangen was dit een aanfluiting.
Een understatement van jewelste.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.

User avatar
Babeth
Posts: 3345
Joined: Sat Aug 16, 2003 1:43 pm
Location: Vilvoorde (B)
Contact:

Post by Babeth » Mon Sep 03, 2007 3:29 pm

Mijn 5 pennies:

Er werd aan het begin van het evenement gezegd: "geen kinderen in de pits !". Maar het toezicht was meer dan knudde en het klein gespuis zat dan ook overal. Te rennen.

Daar er geen stoelen in de pits mochten staan gingen heel wat mensen dan maar op... de tafels zitten. Die wankel stonden.

Het gebrek aan licht in de pits werd stevig gevoeld en menige zaklamp moest eraan te pas komen. Niet leuk dat men 100 kilo zware metalen bakken moet versjouwen zonder zelfs maar te kunnen zien waar de trapjes zijn. Daar de pits over 3 niveaus verdeeld waren, met nauwe doorgangen/trapjes, was het maar gelukkig dat er langszij een schuin aflopend stuk was waarover de robotten vervoerd konden worden.

De zendercontrole werd gedaan door een ongeïnteresseerd kind (Jesse) dat liever met haar vriendinnetjes lol ging maken. Roboteers stonden dan ook regelmatig voor een bordje "closed" als ze hun zender wilden ophalen of binnendoen.

Geen woord werd er gerept over wat te doen bij ongevallen. Of wie aan te spreken. Daar er beginnende roboteers bij waren die niet konden weten dat Angela de EHBO-er is vond ik dit een probleem. En die was aan het presenteren dus had ze geen tijd voor enig verzorgingswerk. Een grof geluk dat Eerste Hulp niet nodig werd.

De muziek stond steevast te hard terwijl Angela zo hard in haar microfoon moest schreeuwen dat ze tegen vrijdag haar stem kwijt was. Merkwaardig genoeg stonden de roboteers in elkaar te krimpen van het lawaai terwijl het publiek moest roepen dat ze de aankondigingen niet konden horen. En de geluidsman (Stu, die trouwens ook de special effects van de arena doet) was zelfs een halve dag afwezig om elders promotie te gaan maken.

________________________________

Gelukkig was er onder de roboteers zelf een redelijke sfeer en werd er regelmatig wel wat lol gemaakt. De robotten lieten zich van hun beste kant zien en ik wil opmerken dat vooral Tanglefoot wat mij betreft de prijs krijgt voor Betoonde Moed In Het Zicht Des Overmachts.
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/

User avatar
Babeth
Posts: 3345
Joined: Sat Aug 16, 2003 1:43 pm
Location: Vilvoorde (B)
Contact:

Post by Babeth » Wed Sep 12, 2007 9:28 am

En ondertussen zijn de foto's op Bug's site gezet: hier.
De meest wazige zijn eruit gehaald.
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/

User avatar
Cavecrusher
Posts: 1497
Joined: Mon Sep 01, 2003 5:35 pm
Location: Tilburg

Post by Cavecrusher » Wed Sep 12, 2007 10:48 am

valt me toch op dat de arenavloer er toch redelijk uit ziet i.v.m. wicksteed vorig jaar of colchester dit jaar
You know what would make great armor? Baby kittens!

Trying is having the intention to fail.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 46 guests