18 juni 2006 toernooi Cuijk

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

stef
Posts: 1058
Joined: Sun Dec 04, 2005 2:09 pm
Location: aalsmeer, nederland
Contact:

Post by stef » Mon Jun 19, 2006 3:43 pm

bugs wat is okal weer het upload adres van jou server?

User avatar
g-lap
Posts: 455
Joined: Thu Sep 04, 2003 10:27 am
Contact:

Post by g-lap » Mon Jun 19, 2006 3:51 pm

leo-rcc wrote:Wat betreft het niet aanwezig zijn van het papier:

De formulieren en de regels zijn te vinden en te downloaden op

viewtopic.php?t=138&start=105

Ik had omdat ik wist dat er techchecks gedaan moesten worden die al lange tijd terug gepost.
Bedankt Leo, ik heb er nu direkt een aantal uitgeprint en zal die bij het robot gereedschap leggen zodat ik ze voortaan zowiezo op elk event bij heb.

Hoe was jullie trip ?

User avatar
Bugs
Site Admin
Posts: 5433718
Joined: Sun Jul 27, 2003 9:13 pm
Location: Delft
Contact:

Post by Bugs » Mon Jun 19, 2006 4:09 pm


User avatar
Babeth
Posts: 3345
Joined: Sat Aug 16, 2003 1:43 pm
Location: Vilvoorde (B)
Contact:

Post by Babeth » Mon Jun 19, 2006 4:22 pm

Onze trip was meer dan de moeite waard. Bende foto's volgt nog. Mario is in ieder geval van plan zijn CV eens bij Rolls Royce te laten binnendwarrelen.
Niet alleen de diverse werkplaatsen en test-bedden waren zeer interessant om te bekijken (plus de leuke anecdotes die we erbij kregen... bijvoorbeeld iets met flessen whiskey en een afgeschoten kip die een turbine miste), de uitleg bij sommige delen van het productieproces, de test-bedden waar de maniakaalste dingen rondslingeren, maar ook de WW2 re-enacters, de Hurricane en Spitfire die kwamen langsvliegen, de WW1 toestellen (dubbeldekkers en 1 tripledekker) die langs kwamen gefladderd... veel moois om te zien.
Bex' vader is trouwens bezig met oldtimers (we werden lekker in een Bentley rondgereden) en dus was er ook een autoshow, en zelfs een motorshow. Leuk leuk leuk. 's Avonds lekker een besloten club binnen mogen (moesten wel het gastenboek tekenen) enzo zodat Mich met z'n gasten stoefen kon, wat smikkelen, wat babbelen, wat drinken, het leven kan zo mooi zijn.
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/

User avatar
Mischa
Posts: 1514
Joined: Fri Aug 08, 2003 8:12 pm
Location: Noord Holland

Post by Mischa » Mon Jun 19, 2006 5:14 pm

Babeth wrote:Onze trip was meer dan de moeite waard. Bende foto's volgt nog. Mario is in ieder geval van plan zijn CV eens bij Rolls Royce te laten binnendwarrelen.
Niet alleen de diverse werkplaatsen en test-bedden waren zeer interessant om te bekijken (plus de leuke anecdotes die we erbij kregen... bijvoorbeeld iets met flessen whiskey en een afgeschoten kip die een turbine miste), de uitleg bij sommige delen van het productieproces, de test-bedden waar de maniakaalste dingen rondslingeren, maar ook de WW2 re-enacters, de Hurricane en Spitfire die kwamen langsvliegen, de WW1 toestellen (dubbeldekkers en 1 tripledekker) die langs kwamen gefladderd... veel moois om te zien.
Bex' vader is trouwens bezig met oldtimers (we werden lekker in een Bentley rondgereden) en dus was er ook een autoshow, en zelfs een motorshow. Leuk leuk leuk. 's Avonds lekker een besloten club binnen mogen (moesten wel het gastenboek tekenen) enzo zodat Mich met z'n gasten stoefen kon, wat smikkelen, wat babbelen, wat drinken, het leven kan zo mooi zijn.
Hmm heb ik blijkbaar toch wat gemist want dit heb ik allemaal niet gezien hoor.....
Hoe dan?

stef
Posts: 1058
Joined: Sun Dec 04, 2005 2:09 pm
Location: aalsmeer, nederland
Contact:

Post by stef » Sun Oct 15, 2006 1:15 pm


Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot] and 48 guests