Live-evenement Genk 11 & 12 oktober

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

BokkieWokkie
Posts: 31
Joined: Wed Jul 30, 2003 6:56 pm
Contact:

Post by BokkieWokkie » Sun Oct 05, 2003 2:08 am

Als het goed is heeft elke team captain en elk crewlid van mij nu een mailtje gehad met de laatste info omtrent DRG goes Belgium. Heb je niets ontvangen en heb je je toch opgegeven? Laat het me dan ff weten: aboxebeld@dutchrobotgames.nl

Ik zie jullie allemaal in Genk!

User avatar
Carlijn
Posts: 1574
Joined: Tue Jul 29, 2003 12:16 pm
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Carlijn » Wed Oct 08, 2003 10:13 pm

De auto is nog niet verkocht, dus ik kan met de auto naar Genk. Heb op het moment nog 2 plaatsen vrij, iemand interesse? Ik vertrek zaterdag ochtend.
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl

User avatar
blackbeast
Posts: 64
Joined: Tue Jul 29, 2003 11:59 am
Contact:

Post by blackbeast » Wed Oct 08, 2003 10:55 pm

Vanwege een schitterende dubbele afspraak zijn wij alleen zondag aanwezig. :(

Tom

iceman
Posts: 1491
Joined: Fri Aug 29, 2003 8:55 am
Location: belgium-city
Contact:

Post by iceman » Thu Oct 09, 2003 5:09 pm

Olla , dit is laatste bericht voor dat we naar Genk gaan . Vanaf nu zijn we alleen bereikbaar via gsm-nr : 0032 497 480 693 .
CU in genk met of zonder botje en veel succes aan alle deelnemers .

Grtz ,

Andre , Werner en Marco
Hades Rulezzzzz No Risk No Fun
www.vizbiz.be

User avatar
kenshee
Posts: 223
Joined: Mon Jul 28, 2003 10:47 am

Post by kenshee » Thu Oct 09, 2003 7:55 pm

Iemand enig idee wanner het begint zondag?

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Post by MJM » Thu Oct 09, 2003 8:06 pm

Zaterdagavond!
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

User avatar
kenshee
Posts: 223
Joined: Mon Jul 28, 2003 10:47 am

Post by kenshee » Thu Oct 09, 2003 8:08 pm

Zaterdag kan ik niet komen, kmoet nog ergens naartoe :(. Het zal denk ik pas 1 of 2 uur zijn als ik in genk zou aankomen.

User avatar
KASAP
Posts: 649
Joined: Mon Jul 28, 2003 7:39 pm
Contact:

Post by KASAP » Thu Oct 09, 2003 8:44 pm

kenshee wrote:Iemand enig idee wanner het begint zondag?
Ken ik wil niet heel flauw doen, maar kijk eens hier
http://users.skynet.be/bk304998/euromod ... index.html
Euhm...

User avatar
kenshee
Posts: 223
Joined: Mon Jul 28, 2003 10:47 am

Post by kenshee » Fri Oct 10, 2003 7:11 pm

KASAP wrote:
kenshee wrote:Iemand enig idee wanner het begint zondag?
Ken ik wil niet heel flauw doen, maar kijk eens hier
http://users.skynet.be/bk304998/euromod ... index.html
Oeps, daar heb ik overgekeken;).
(en geen ken please, doet me te vaak denken aan barbiepoppen ;))

User avatar
kenshee
Posts: 223
Joined: Mon Jul 28, 2003 10:47 am

Post by kenshee » Sat Oct 11, 2003 7:23 pm

Ik ga zondag denk ik toch niet kunnen komen. :cry:

User avatar
blackbeast
Posts: 64
Joined: Tue Jul 29, 2003 11:59 am
Contact:

Post by blackbeast » Sat Oct 11, 2003 7:54 pm

Zelfde verhaal hier. De oppas is ziek en ik kan m'n zoontje van twee echt niet alleen thuislaten (of meenemen).

:(

Tom

User avatar
Greasy claw Ruud
Posts: 620
Joined: Mon Jul 28, 2003 5:37 pm
Location: de hel
Contact:

Post by Greasy claw Ruud » Sun Oct 12, 2003 6:02 pm

Ben een keer de eerste met een verslag.Ten eerste was het een zwaar gezellig event,goede gevechten(waarvan ik helaas alleen de eerste dag gezien heb)en een zeer strakke organisatie,bijv.het wisselen van de robots,het aanhouden van de schema's,de levering van het bier en de slaapplek.DRG,bedankt voor het eten op zaterdagavond,en bedankt dat jullie mijn persoontje die rottige microfoon in mijn handen drukte,ik vond het echt harstikke tof om de zaterdag te mogen presenteren(alleen dat gezeur over die rottige DRG-T-shirts :wink: )Misschien kan ik in de toekomst nog eens op deze manier van dienst zijn,als het mag tenminste.Ohja, :oops: Iceman ook nog bedankt!! 8)
Became second in a two way match with a chainsaw, so then I lost my head a little bit.

raceeend
Posts: 485
Joined: Wed Jul 30, 2003 12:36 am
Contact:

Post by raceeend » Sun Oct 12, 2003 9:52 pm

er zijn er anders wel meer dan 25 verkocht! dus het zeuren had zin :P was inderdaad een mooi event, bedankt andre, marco, etc, etc , etc.

TKR
Posts: 320
Joined: Sun Jul 27, 2003 11:10 pm
Location: Maasland
Contact:

Post by TKR » Sun Oct 12, 2003 10:14 pm

foto's!
TKR - [url=http://www.toxix.tk/]Team Toxix[/url]
Sponsored by - [url=http://www.astrojet.nl/]SuperMovieEntertainment[/url]

User avatar
maddox
Posts: 3631
Joined: Thu Aug 14, 2003 11:06 pm
Location: Vilvoorde
Contact:

Post by maddox » Mon Oct 13, 2003 1:34 am

't was een schitterend event, Marco en André kijgen voor dit een dikke pluim(iets anders kan ik mom0nteel niet geven, of wel, iemand een nier nodig?goed gemarineerd.)voor.
Ik kan hier de lijst van alle crew leden opnoemen, maar dat zou een posting vol namen zijn.
Samengevat, de arena, niet van het kaliber Roaming Robots of Zwolle DRG1 was wel goed en veilig.
Helaas leden we weer onder het juk van de gekende RC "sporten" en was de rele vechttijd zeer beperkt, maar desalnietemin heeft Raceeend als
Arenachief er toch een kleine 40 gevechten door kunnen persen.

De gerichte flipacties van nieuwkomer 00-0 ,Series 7 meespelende Scraptosaur III, de Duitse spitsbroeder in S7 Tsunami en natuurlijk de lanceringen van de fel afgeremde eveneens S7 Gravity en de venijnige schoppen van Hard,zowel S7 als World Championship III, de tilprestaties en controle van de Enige UK deelnemer Big Nipper-weerom S7 ,de Knoetharde klappen van Dutch Battles Series II , S7 en Worldchampionship overlevende Tough As Nails.
De onvergetelijke ramacties van de Powerboxes des Huizes DRG Oudgediende Das Gepäck(also known as AD 1,Dutch series 1 en German series 1) en Alien Destuctor II(dutch battles series II). K.A.S.A.P als oude "nieuwkomer" zonder linak lifter deed zijn best om als RVS octagonaal deze plaats in te nemen.
Hun loodzware,onverwoestbare Duitse tegenhangers in de walker Ansgar III(world championships III),en de lichter gemotoriseerde wel beschadigbare German Hammer.
De CO2 aangedreven bijlklappen van de door RCC vergeworven Splinter(UK S 4 5 en 6) en Spike waren op hun manier de Etec electrobijlmeppende Ceasar de baas.
De 2 Feathers, wat er de Duitse omgebouwde Raptor klasse walker Helmutt en Pizzabox vertegenwoordigden hebben een zeer leuke show weggeven. Wat Pizzabox bezielde de overmoedige ,dappere maar niet snuggere uitdaging tegenover Alien destructor aan te gaan snap ik persoonlijk niet,maar hierbij handengeklap daarvoor...
De Nieuwkomer, en nu eens "WJ'ende" Duitsers van team Armageddon heeft helaas geen actie meer kunnen proeven, maar hun FP flippersysteem en aangedreven met de LEM achtige Perm 080 motoren belooft ook wel wat voor de toekomst.
Twister(eveneens S7,opvolger van Twister) en Pulveriser(Dutch Series II European championships I en World championships III) hebben als 2 "ontwapende" diskrobots toch hun mannetje gestaan tussen al het CO2 geweld.
Arena Killer, aka Absolut Krankhaft, de oudgediende van de Dutch Battles Series 1 en de German Series 1 stond als stand by, in zijn naakte glorie...Gelukkig heeft dit deze veteraan zijn welverdiende rust niet moeten verstoren om alle tijdssloten vol te krijgen.

Ben ik er vergeten?Zo ja, verbeter me aub, mijn hersens zijn nu pas aan het ontdooien, en krijgen nu pas terug zuurstof, van al het CO2 happen.

Babeth die regelmatig de Tshirts nogal luidruchtig aanprees.
De presentatoren ,varieerdende van de doorratelende Ruud, tot de iets bedeesdere Ysbrand, de nu wel zeer spraakzame Joris,en de andere microfoongebruikers(sorry, ik heb door het geblaas van de CO2 niet alle presentatoren bezig gehoord).

Verdorie, het is nu toch een namenlijst aan het worden.
In alle geval, de vaste kern van het DRG was er weer, met een paar opvallende afwezigheden.Helaas met allen goeie redenen, Zenith, TKR, Jeroen, Tom Blackbeast en WMC, pure zonde jongens, jullie aanwezigheid had een goeie bijdrage kunnen leveren... (ben ik nog "groten" vergeten?-zo ja, 1 microgolfoven op laag vermogen gevraagt, gaat dat ontdooien wat sneller)

De maaltijd zaterdagavond was luidruchtig, overgoten met heerlijke Jupiler,en voor de minder alcohol liefhebbende medemens coca-cola of verwante frisdranken.De zeilkamp/jeugdherberg best bruikbaar als opvangcenterum voor verloren in Limbabwe Roboteers.
De Antgevechten daar waren niet minder dan bloedstollend ,en zeer inspannend(vooral de lachspieren van ieder zijn op de proef gesteld)

Resultaat van de standplaats in de Limbughallen
Een konstant bezette tribune, en de Persprijs van het evenement bewijzen dat we met het DRG een goeid promotiemiddel hebben om Robot Wars op het Vasteland een even grote waarde te geven als de erkende RC sporten.
Mits dat verschil dat onze sport meer naar de Formule 1 neigt dan naar RC bestuurde modelbouw. Wij zijn orgineler, we bouwen alles voor het eerst, zelfs onze clonen zijn uniek.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 52 guests