Battlebots in de UK (opnames)

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

flex
Berichten: 2711
Lid geworden op: ma jul 28, 2003 12:48 am
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Battlebots in de UK (opnames)

Bericht door flex »

Ik kreeg net deze email:

Dear FRA member,

An exciting project is being discussed as we speak, and YOU can bring robot combat back to TV. How?

Simply visit the battlebots website www.battlebots.com and if you want to be a part of a UK filmed and televised show (no details yet) contact them direct. All you have to say is that you are a UK roboteer, who would love to be a part of any Battlebots shows in the UK, and let them know how many robots you have and their weight. This is to give lhem an idea of the number of robots available in the UK. Please do not ask questions as to rules and format etc, we can address that later, but it is assured that all UK robots will not need modifiaction to compete.

There is no commitment on your part at this point, so don't start building anything new.
Keep your e-mails to 30 words or less, it is intention battlebots need to see not details.

The only way to make this happen is to e-mail them now, every single one of you counts. This may be our best/only chance to fight on TV again, so whether you are sure or not about your availability, please contact them right now and them them know you are here.

Cheers
James Baker
on behalf of parties fighting to bring Battlebots to the UK
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
iceman
Berichten: 1491
Lid geworden op: vr aug 29, 2003 8:55 am
Locatie: belgium-city
Contacteer:

Bericht door iceman »

tsja , wat moeten wij hiermee , of eventueel een mail sturen dat er behalve engelese ook nederlandse/belse bots zijn ....;iets voor bestuur van DRG ?
Hades Rulezzzzz No Risk No Fun
www.vizbiz.be
Gebruikersavatar
MJM
Moderator
Berichten: 3071
Lid geworden op: di jul 29, 2003 8:43 am
Locatie: Rijnmond

Bericht door MJM »

iceman schreef:iets voor bestuur van DRG ?
Dit is iets dat je zelf moet beslissen en doen. Het is een soort aanmelding voor een evenement dat misschien plaats vindt.
Ik ben huiverig voor het binnenhalen van weer een grote lompe organisatie die Roboteers gebruikt / nodig heeft voor hun tv show. Hoewel Battlebots voor en door Roboteers is opgericht ben ik toch bang dat ze meer commerciele belangen dan ideële hebben.
Maar ja, Battlebots wordt nog vrijwel elke week in nederland uitgezonden en RW of DRG-wedstrijden niet...
Gebruikersavatar
Cavecrusher
Berichten: 1497
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 5:35 pm
Locatie: Tilburg

Bericht door Cavecrusher »

MJM schreef:Hoewel Battlebots voor en door Roboteers is opgericht ben ik toch bang dat ze meer commerciele belangen dan ideële hebben.
en het probleem is? als ik me goed kan herinneren was battlebots/robotwars USA de rede dat de hele sport is ontstaan.
Gebruikersavatar
maddox
Berichten: 3631
Lid geworden op: do aug 14, 2003 11:06 pm
Locatie: Vilvoorde
Contacteer:

Bericht door maddox »

Gewoon uit eigen naam spreken in dit geval. Het DRG gaat gewoon door met de plannen.
En dat kan gerust onafhankelijk van de harde kreet dat BB hier wil filmen.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.
Gebruikersavatar
leo-rcc
Site Admin
Berichten: 5882
Lid geworden op: do aug 21, 2003 9:55 pm
Locatie: Hoogvliet-Rotterdam
Contacteer:

Bericht door leo-rcc »

Die kreet is er nog niet.

Ik vind het een prima idee, waarom niet. Ik vind dit een stuk interessanter dan zelf naar de US gaan.

Mijn 2 cent.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Gebruikersavatar
g-lap
Berichten: 455
Lid geworden op: do sep 04, 2003 10:27 am
Contacteer:

Bericht door g-lap »

Volgens mij is elk robotevent welkom, alleen het zal dan hoogstwaarschijnlijk wel ergens in de UK zijn. Maar indien het een "commerciel" event is hebben ze dan hopelijk ook wel wat centen om verplaatsings en overnachtings kosten te dekken. Maar of zij dit ook gaan doen voor overzeese deelnemers is nog af te wachten....
En als ik het goed voorheb, dan is battlebots nogal heeeel erg streng voor pneumatica ?
En wat gaan de "concurerende" vereningingen doen indien battlebots een exclusiviteits clausule in hun contract zetten ?
Nogal erg veel onduidelijkheden als je het mij vraagt, alhoewel de oproep duidelijk stelt dat dit allemaal nu niet ter orde is, het is nu gewoon de bedoeling dat er zich zoveel mogelijk teams kenbaar maken zodat Battlebots eens kan nagaan of het voor hun commerciel interesant is om eens een euro-reeks op te gaan nemen.
kos
Berichten: 1913
Lid geworden op: za aug 02, 2003 4:32 pm

Bericht door kos »

Welk emailadres van battlebots moeten we hiervoor gebruiken?
Technically speaking, Whiskey is a solution.
Gebruikersavatar
Babeth
Berichten: 3345
Lid geworden op: za aug 16, 2003 1:43 pm
Locatie: Vilvoorde (B)
Contacteer:

Bericht door Babeth »

Misschien info@battlebots.com ?

Hier staan al hun email-adressen.
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/
Gebruikersavatar
leo-rcc
Site Admin
Berichten: 5882
Lid geworden op: do aug 21, 2003 9:55 pm
Locatie: Hoogvliet-Rotterdam
Contacteer:

Bericht door leo-rcc »

kos schreef:Welk emailadres van battlebots moeten we hiervoor gebruiken?
Dat vroeg ik me ook al af. Ik heb James er eerst maar even ove gemaild.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
flex
Berichten: 2711
Lid geworden op: ma jul 28, 2003 12:48 am
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Bericht door flex »

Lijkt er op dat deze mail is bedoelt om te kijken of en hoeveel interesse is onder de roboteers om mee te doen. dat men al aangeeft geen wijzigingen t ehoeven doen aan de robots betekend nat. dat ze de RW/FRA techniek regels zulen handeren als het door zou gaan...
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
Nantheos
Berichten: 273
Lid geworden op: do apr 28, 2005 7:03 pm
Locatie: Hengelo

Bericht door Nantheos »

Denken jullie dat deze lui puur interesse hebben in heavies en superheavies of ook in de lichtere klasses ? Ik meen me te herrinneren dat 'vroeger' bij RW alleen heavyweight op TV waren.
This is the Gene Police! Put your hands up and Step AWAY from the Pool!
Toasticles: What female toast doesn't have that male toast does
Intelligence is knowing that a tomato is a fruit.
Wisdom is knowing not to put it in the fruit salad.
flex
Berichten: 2711
Lid geworden op: ma jul 28, 2003 12:48 am
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Bericht door flex »

De eerste paar series van RW waren diverse klasses. toen enige tijd alleen heavies. laatste 1-2 seisoenen waren er ook feathers. en een uitzending waar ze ook ants toonden (serie 8 dacht ik) en Battlebots houd ook gevechten in diverse klasses. dus als je een feather hebt, gewoon opgeven.
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
Nantheos
Berichten: 273
Lid geworden op: do apr 28, 2005 7:03 pm
Locatie: Hengelo

Bericht door Nantheos »

hmmm en als de betreffende feather nog niet helemaal af is .. dan ook maar gewoon opgeven ?

En op welk mailadres nou eigenlijk ?
This is the Gene Police! Put your hands up and Step AWAY from the Pool!
Toasticles: What female toast doesn't have that male toast does
Intelligence is knowing that a tomato is a fruit.
Wisdom is knowing not to put it in the fruit salad.
Gebruikersavatar
leo-rcc
Site Admin
Berichten: 5882
Lid geworden op: do aug 21, 2003 9:55 pm
Locatie: Hoogvliet-Rotterdam
Contacteer:

Bericht door leo-rcc »

Als je interesse hebt in Battlebots in de UK stuur dan een mailtje. Het is geen inschrijving voor een evenement maar een opiniepeiling of zo'n evenement de moeite gaat zijn.

Dus ook als je feather niet af is is het de moeite.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.