25-27 nov 2005 - GameExpo/HCC dagen, Utrecht (Nl)

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
MJM
Moderator
Berichten: 3071
Lid geworden op: di jul 29, 2003 8:43 am
Locatie: Rijnmond

25-27 nov 2005 - GameExpo/HCC dagen, Utrecht (Nl)

Bericht door MJM »

25, 26, 27 november, 10:00 - 17:00 uur. Jaarbeurs, Utrecht (Nl) - GameExpo/HCC dagen - Full Contact Competition - Heavy, Feather, Raptor - Heavy-spinners afhankelijk van Polycarb-dikte - vrijdag: spelen, zaterdag en zondag competities.
Kees bouwt de 2e helft van de stalen arena af, hopelijk met wat hulp, daarover houdt hij jullie op de hoogte. Welk Polycarbonaat gebruikt wordt hangt af van de rechter.
We hebben een stand op een mooie plaats, vooraan op de beurs. Maar niet heel veel ruimte. Daarom denken we nu aan maximaal 20 heavies. Graag al wat aanwezigen op vrijdag om al vast te spelen. Zaterdag en zondag houden we competities (white board?) voor Heavy, Feather en Raptor.
Het inschrijven moeten we nog organiseren. Er zal sleutelruimte en CO2 zijn.
We zullen vast geen muziek draaien, TMF staat niet ver weg, maar een presentator kunnen we goed gebruiken (dus, graag Ruud).
Parkeren bij de Jaarbeurs is gratis voor ons, maar meer dan 25 plaatsen hebben we niet. Het opbouwen kan op woensdag en donderdag, afbreken op maandag.
flex
Berichten: 2711
Lid geworden op: ma jul 28, 2003 12:48 am
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Bericht door flex »

Helemaal TOP! Zal gelijk morgen de dagen vrij plannen op kantoor.
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
Friet
Berichten: 183
Lid geworden op: do aug 07, 2003 5:34 pm
Locatie: Belgium, beer country

Bericht door Friet »

Hi Marien,

Hard will be there !!!

Cheers,

Frank
Always wondered why the Americans call them 'French' fries...they're definetely Belgian
iceman
Berichten: 1491
Lid geworden op: vr aug 29, 2003 8:55 am
Locatie: belgium-city
Contacteer:

Bericht door iceman »

Waar wil je in godsnaam 20 actieve bots vandaan halen ; Op engelse hoef je niet mee te rekenen , die hebben finale in Folkstone . Tuurlijk mag je rekenen op ons , maar volgens mij niet haalbaar qua aantal ..... zelfs spinners meegerekend .....
Hades Rulezzzzz No Risk No Fun
www.vizbiz.be
Gebruikersavatar
Bugs
Site Admin
Berichten: 5433718
Lid geworden op: zo jul 27, 2003 9:13 pm
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Bugs »

Jij hebt in je schuur genoeg voor 3 :)
Al is het kanonvoer, zolang we het maar weer snel kunnen oplappen.
Als we de engelsen niet vragen, dan komen ze zeker niet. Er zijn nog altijd 1 a 2 duitse heavies. In Nederland hebben we er eigenlijk nog best veel denk ik.
Ik denk dat het wel goed gaat komen.
Friet
Berichten: 183
Lid geworden op: do aug 07, 2003 5:34 pm
Locatie: Belgium, beer country

Bericht door Friet »

Bij mij thuis staat er nog een karkas in verbouw..ex-gravity 4.5 ..

Doel is om die ook tegen eind november aan de praat te krijgen...

MVG

Frank
Always wondered why the Americans call them 'French' fries...they're definetely Belgian
iceman
Berichten: 1491
Lid geworden op: vr aug 29, 2003 8:55 am
Locatie: belgium-city
Contacteer:

Bericht door iceman »

haha , wat een zooitje zwakkelingen zijn we toch , tis toch wel errug als DRG moet blijven voortbestaan van bouwsels van WJ . Ikke G3 en jij 4,5 gekocht . Oke , ik kom er voor uit , WJ , hierbij verklaard tot redder van evenementen ........
Klopt , heb in m´n schuur inderdaad genoeg voor nog 3 bots te bouwen , maar vanwege mijn geweldige ervaring met elektronica heb ik zelfs voor Hades nog een probleem ; Afgelopen week na een testrit van 10 min. ineens speedo opgeblazen , bij 4qd reeds een ander besteld en die van mij opgestuurd maar ben benieuwd of ik volgende week iets binnen heb qua controller voor portsmouth ......we zien wel ! probeer Kees al 3 weken te bereiken maar krijg ´m niet te pakkken .......wie kan me fff huidige mail/mobielnr van Kees mailen naar : info@vizbiz.be ......inderdaad zelfs Kees-speedo´s zijn bij mij niet veilig en hebben dus een groot onderhoud nodig .......na verschillende rookwolkjes ....
Hades Rulezzzzz No Risk No Fun
www.vizbiz.be
Gebruikersavatar
ruud_boeklagen
Berichten: 409
Lid geworden op: do feb 17, 2005 2:50 pm

Bericht door ruud_boeklagen »

Wij komen met ccw-01....
Dan zullen we maar weer gaan beginnen met bouwen... :?
Laatst gewijzigd door ruud_boeklagen op vr sep 30, 2005 12:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Edwin
Berichten: 504
Lid geworden op: za sep 11, 2004 7:36 am
Locatie: Rotterdam

Bericht door Edwin »

Spike zal er ook zijn. Zal de komende maanden aan wat zware tests onderworpen worden er nog eventuele verboren gebreken uit te halen.

Als we de sport in NL een beetje kunnen redden met wat oldies, lijkt me dat mooi.
Ik ga het jammer genoeg niet halen om nog een tweede heavy mee te nemen, ondanks dat ik de onderdelen ervoor heb.
It is just a machine!!!
Gebruikersavatar
g-lap
Berichten: 455
Lid geworden op: do sep 04, 2003 10:27 am
Contacteer:

Bericht door g-lap »

Mail naar alle DRG en Duitse teams die voor het EK hadden ingeschreven om ze op de hoogte te brengen van dit event.
En misschien zijn er nog wel een paar Engelse teams die niet meedoen aan de wintertoer.....
Zorg ervoor dat je tegen zondag op zijn minst flyers hebt om aan de duitser uit te delen. Van de raptors blijken er in Duitsland wel voldoende in voorraad ;-)
Gebruikersavatar
leo-rcc
Site Admin
Berichten: 5882
Lid geworden op: do aug 21, 2003 9:55 pm
Locatie: Hoogvliet-Rotterdam
Contacteer:

Bericht door leo-rcc »

ruud_boeklagen schreef:Wij komen met rcc-01....
Dan zullen we maar weer gaan beginnen met bouwen... :?
Met rcc? Knap.

Afbeelding

Maakt u kennis met RCC.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Gebruikersavatar
ruud_boeklagen
Berichten: 409
Lid geworden op: do feb 17, 2005 2:50 pm

Bericht door ruud_boeklagen »

grmbl...dat komt door die maffe naam van jou...
Ik bedoel natuurlijk ccw-01
Gebruikersavatar
MJM
Moderator
Berichten: 3071
Lid geworden op: di jul 29, 2003 8:43 am
Locatie: Rijnmond

Bericht door MJM »

g-lap schreef:Zorg ervoor dat je tegen zondag op zijn minst flyers hebt om aan de duitser uit te delen.
Heb ik. Simpel maar doeltreffend, hoop ik. Zie hier. Ik heb er 60 klaar staan.
Blade
Berichten: 222
Lid geworden op: ma nov 08, 2004 8:51 pm

Bericht door Blade »

Hmm HCC dagen, Ik ben zeker van de partij! :)
Building in progress 10%
WJ
Berichten: 1955
Lid geworden op: ma aug 04, 2003 7:35 am
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door WJ »

ik laat 2 uur vantevoren wel weten of ik kom.
Meestal toch al voor die tijd afgelast.