Folkestone 26th /27th November 2005 Engeland

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Post by MJM » Mon Nov 28, 2005 6:20 pm

kos wrote:Vanochtend was de garage weer open. Geen wielklem of bon zichtbaar en we konden zo wegrijden.
Dus je eerste dag bij je nieuwe werkgever is morgen pas?

kos
Posts: 1913
Joined: Sat Aug 02, 2003 4:32 pm

Post by kos » Mon Nov 28, 2005 7:30 pm

Mijn ouders hadden al een voorgevoel dat ik beter dinsdag kon beginnen. Dus zodoende was het vrijdag al afgesproken dat ik morgen pas begin. Geluk bij een ongeluk.

Het event was heel gezellig. foto's en filmpjes komen online.

1e gevecht vrij snel gewonnen van ripper. Eerst in de pitgedumpt en daarna weeruit gereden, zodat we nog verder konden vechten.
2e gevecht verloren doordat Beast my uit de arena gooide. Net de wielen over de rand en eruit getuimeld. Was een kleine inschattingsfout.
3e gevecht de loosermelee tegen kronic. Merlin kon niet meedoen wegens teveel schade door THZ. Na 1 of 2 flips raakte de andersonlinks los op het accupack en lag uit de competitie.
4e gevecht een whiteboard gevecht tegen big nipper en cruncher. Erg leuk maar ook toen raakte uiteindelijk de stekker van het accupack los. Het was hetzelfde pack omdat we tegen Kronic bijna niet gereden hadden. Acheraf bleek dat 1 de link op het pack beschadigd was. Mogelijk raakte ze daardoor los.
5e gevecht de big melee. Met 9 robots in de arena en was erg leuk. Het rijden ging goed alleen kan ik vrij snel niet meer knijpen als TAN op zijn kop heeft gelegen. De laatste modificaties hebben daarbij weinig geholpen.
Technically speaking, Whiskey is a solution.

User avatar
Bugs
Site Admin
Posts: 5433718
Joined: Sun Jul 27, 2003 9:13 pm
Location: Delft
Contact:

Post by Bugs » Sun Dec 04, 2005 5:55 pm


Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 58 guests