2 november 2005 - presentatie RoboTech

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

Post Reply
User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

2 november 2005 - presentatie RoboTech

Post by MJM » Wed Aug 31, 2005 11:18 pm

Op woensdag 2 november 2005 wordt er in de bibliotheken van Veghel en Uden het evenement RoboTech georganiseerd vanuit de organisatie Techniek is Troef (http://www.techniekistroef.nl). Hierbij worden kinderen van de hoogste lagere-school-klas gemotiveerd een technische vervolgstudie te kiezen. DRG is gevraagd daar demonstraties te geven of onze robots te laten zien.

Van 13:30 tot 16:00, willen wij op 2 locaties een 2,5x2,5 arena neer zetten om met feathers en raptors demo's te geven. Ook 1 of meer heavies waarvan de opbouw goed zichtbaar is zouden niet misstaan. Daarbij zijn ook minstens 2 personen, per locatie, nodig om de nodige info te verstrekken. Voordat we kunnen toezeggen op het evenement te verschijnen moet eerst de volgende vraag beantwoordt worden:
Wie hebben tijd en zin zichzelf en/of geschikte robot(s) daarvoor in te zetten?

User avatar
inventor
Posts: 2575
Joined: Mon Aug 04, 2003 6:58 am
Location: Numansdorp

Post by inventor » Thu Sep 01, 2005 6:52 am

Ik heb zeker intresse om te komen. Waarschijnlijk 2 feathers en 1 raptor. Maar das nog niet zeker. 1 feather al wel.
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Post by leo-rcc » Thu Sep 01, 2005 6:02 pm

Ik kan zelf 2 Nov niet, maar met de aanpassingen in RCC2 is het handig om als display neer te zetten.

De Kappen zitten nu op scharnieren, openen is nu een kwestie van vleugelmoeren los en kap open. En met het CO2 systeem erin ziet het er ook mooi gevuld uit, maar nog steeds overzichtelijk.

Hannibal is ook beschikbaar, haal daar de achterplaat van los en je kan rondleidingen geven in het ding. :)
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

User avatar
Carlijn
Posts: 1574
Joined: Tue Jul 29, 2003 12:16 pm
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Carlijn » Thu Sep 01, 2005 6:57 pm

Robots van mij die op dat moment werken mogen gebruikt worden voor demo's, maar ik weet niet of ik er zelf bij kan zijn. 2 November ligt net in de twee weken van de afstudeerpresentaties. Krijg pas over dikke maand (en bij fontys, waarschijnlijk zeeeer dik) te horen wanneer de presentatie is. Ze begrijpen blijkbaar nog niet dat studenten (maar ook bedrijfsmentoren) een leven hebben naast school :evil:
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl

User avatar
Edwin
Posts: 504
Joined: Sat Sep 11, 2004 7:36 am
Location: Rotterdam

Post by Edwin » Thu Sep 01, 2005 7:44 pm

Ik zal kijken of ik dan nog vrij kan krijgen. Maar ik weet niet of Spike wel veilig genoeg is voor een demo op een school.
It is just a machine!!!

flex
Posts: 2711
Joined: Mon Jul 28, 2003 12:48 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Post by flex » Thu Sep 01, 2005 9:31 pm

Kan eens kijken of de uitpuilende order portefuie (?) me kansen bied er tussen uit te wippen.
Komen om in de orders en de werkplaats is niet meer te betreden doro alel machines die er in aanbouow zijn :) :)
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Post by MJM » Sat Sep 03, 2005 4:31 pm

Wij waren al bang dat het moeilijk zou zijn ff snel bemanningen te regelen. We hebben de organisator gezegd dat we het niet voor elkaar krijgen en hen gevraagd nog eens contact op te nemen wanneer het in het weekeinde is. Deze doen we dus niet.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 53 guests