Robodock

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

CyberRat
Posts: 23
Joined: Sun Aug 31, 2003 9:58 am
Contact:

Post by CyberRat » Fri Sep 19, 2003 4:15 pm

j0ris wrote:Ons event is weer verplaatst: het begint nu tussen 13:00 en 14:00 uur.
raar, op de agenda staat nog steeds 15:30

15:30 Robowars tuig area
http://www.robodock.org/programma.shtml#20

en waarom heet het tuig arena?
ze noemen ons tuig! de schorems!
http://www.rcc-robotwars.com
http://www.tachyonspace.com

User avatar
Bugs
Site Admin
Posts: 5433718
Joined: Sun Jul 27, 2003 9:13 pm
Location: Delft
Contact:

Post by Bugs » Fri Sep 19, 2003 6:49 pm

Ach we gaan wel gewoon de hele dag door voor onze eigen lol. Kan ons dat programma nou schelen ;)

raceeend
Posts: 485
Joined: Wed Jul 30, 2003 12:36 am
Contact:

Post by raceeend » Fri Sep 19, 2003 8:46 pm

tuig area... tuig als in touw, draadjes, tuig van een schip :P het is een werf. dat is waarschijnlijk waar het tuig van het schip gemaakt werdt. Maar in jou geval bedoelen ze idd tuig in de letterlijkste vorm van het woordt :twisted:

j0ris
Posts: 47
Joined: Thu Jul 31, 2003 9:25 pm

Post by j0ris » Fri Sep 19, 2003 9:06 pm

CyberRat wrote:
j0ris wrote:Ons event is weer verplaatst: het begint nu tussen 13:00 en 14:00 uur.
raar, op de agenda staat nog steeds 15:30
Dat weet ik, hun website is niet bijgewerkt.

En de "Tuig area" slaat op de (theater?)groep genaamd TUIG die verder die area voor hun rekening neemt.

CyberRat
Posts: 23
Joined: Sun Aug 31, 2003 9:58 am
Contact:

Post by CyberRat » Fri Sep 19, 2003 9:25 pm

raceeend wrote: Maar in jou geval bedoelen ze idd tuig in de letterlijkste vorm van het woordt:twisted:
dus.. ik ben een stuk touw? :D
http://www.rcc-robotwars.com
http://www.tachyonspace.com

flex
Posts: 2711
Joined: Mon Jul 28, 2003 12:48 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Post by flex » Sat Sep 20, 2003 6:34 pm

Robodoc was best gezellig. Lekker veel dames in (erg) korte rokjes :D
Uit eindelijk is het om ong. 15:30 geworden dat we stopte om de boel voor 16:00 op te hebben geruimt. Ging perfect. en een uur later was de TUIG club nog bezig met het opzetten van hun bende.
Lekker wat robots die kwamen opdagen. Helaas was er een speedo van BlusBot defect waardoor die niets kon doen. Maar goed ook. Want nu konden zijn CO2 flessn worden gebruikt door de wel werkende robots. Robodoc had geen/te weinig CO2 geregeld :cry:

Overigens. Mooie flips van WJ gezien, en dat op een kwart/helft van de flip snelheid. Nu ff wachten op de diverse foto's en filmpjes.
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...

kalme nelis
Posts: 1708
Joined: Mon Jul 28, 2003 8:37 pm
Location: wormer
Contact:

Post by kalme nelis » Sat Sep 20, 2003 7:39 pm

...een rommelig en lawaaierig zootje ongeregeld, maar wel leuk...

leuk gelachen met de leden van PCP, ysbrands robotje bewonderd en geholpen wat boutjes los te halen (paar schoonheidsfoutjes ontdekt) Jammer dat ruud, remco en tanYa weer snel terug wouden, anders had ik graag nog een biertje nagedronken.

eenmaal terug in Wormerveer nog ff een steakhouse overvallen en nu heerlijk het forum nalezen...

raceeend
Posts: 485
Joined: Wed Jul 30, 2003 12:36 am
Contact:

Post by raceeend » Sat Sep 20, 2003 10:24 pm

nondeju, wat een geitenwollensokken verzameling. maar wel leuk :P na afloop nog ff lekker wezen eten en een biertje wezen drinken. was geslaagd.

Y
Posts: 6
Joined: Sun Aug 31, 2003 7:55 pm

fotows

Post by Y » Sun Sep 21, 2003 5:09 pm

post hier je fotows of je gallery.. ik zoek namelijk nog wat fotows van malice voor mijn website (ja die komt op een gegeven moment weer online!!)

maar het was me wat, motoren liggen nu los in mijn robot.. maar ik heb genoten..
Beyond Repair - Respect The Mask..

User avatar
Greasy claw Ruud
Posts: 620
Joined: Mon Jul 28, 2003 5:37 pm
Location: de hel
Contact:

Post by Greasy claw Ruud » Sun Sep 21, 2003 5:15 pm

Wat een teringzooi daarzoot,was wel gezellig(dames,bedankt voor de cadeautjes).Kon alleen me kont niet keren....................vegetarische kaas........... :? 8)
Became second in a two way match with a chainsaw, so then I lost my head a little bit.

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Post by leo-rcc » Sun Sep 21, 2003 5:19 pm

Zelfs ik als carnivoor zijnde heb nog best lekker gegeten. die soep met brood was best goed weg te krijgen, die wrap met chili zonder gehakt was goed knagen, en zelfs de cola was ok. :wink:

'S avonds wel snel een durum Döner naar binnen gewerkt. :D
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

User avatar
Mischa
Posts: 1514
Joined: Fri Aug 08, 2003 8:12 pm
Location: Noord Holland

Post by Mischa » Sun Sep 21, 2003 8:25 pm

FOTOOOS FOTOOOS!!!!

waar blijven ze????????
Hoe dan?

j0ris
Posts: 47
Joined: Thu Jul 31, 2003 9:25 pm

Post by j0ris » Sun Sep 21, 2003 9:37 pm

Iedereen bedankt voor de inzet. Je wil niet weten hoeveel dingen er bij de organisatie van dit event allemaal fout dreigden te gaan, maar uiteindelijk is het gelukkig toch nog wel goed gekomen.

Er waren genoeg robots om een leuke demo neer te zetten, er was uiteindelijk toch nog co2, en er was vooral aan het eind zelfs nog redelijk wat publiek wat zich ook leek te amuseren. Met name het laatste gevecht met vier robots vond ik zelf ook cool: veel spektakel en gebeuk, Gravity die flink flipte, Splinter die lekker hakte; een goede afsluiting van ons event.

Ik vond het ook leuk om te horen dat sommige carnivoren ontdekten dat vegetarisch eten niet vies hoeft te zijn :)

Verder was ikzelf wel een beetje gestressd tijdens het event... enerzijds hoort de chaotische manier van organiseren wel bij het alternatieve karakter van Robodock, maar anderzijds kreeg ik er soms toch wel een beetje hoofdpijn van. Onze co2 die maar die niet gevonden werd, beveiliging die moeilijk deed, en dat we strak om 16:00 uur de arena weg moesten hebben, waarna er vervolgens een paar uur eigenlijk niks boeiends gebeurde daar. Beetje jammer allemaal.

Maarja ik hoop dat jullie in ieder geval wat lol hebben gehad. De beloofde reiskosten vergoeding komt er, maar het kan nog wel even duren voordat we dit geld van Robodock binnen hebben.

CreepDth
Posts: 990
Joined: Sun Jul 27, 2003 10:20 pm
Location: Waar de zon niet schijnt
Contact:

Post by CreepDth » Sun Sep 21, 2003 10:04 pm

ja t was wel lache... wel appart allemaal maar heb me zeer weten te vermaken om in te kunnen denken wat die mensen allemaal bezield omdat soort dingen te maken..

over het eten: ik had dus ook zon wrap en was totaal NIET GOOR !! t was zowaar goed te eten.. logisch want als je een wrap met chilli maak zonder gehakt heb je hetzelfde :)

Wel een beetje jammer dat 1 van ons de volle mep moest betalen voor 2 uurtjes.. ze waren maarniet om te lullen..

en 20 euro voor dit event vond ik een heleboel geld, 1 loods en een zooitje rommel.. tsja zo zie ik het dan he met mijn nuchtere noordhollandse kop !

Joris, zo enzo.. tof dat je dit heb gedaan !! ik miste echter wel HammerHead ! dus Niels maar ff aan het werk skoppen.. :wink:

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Post by MJM » Sun Sep 21, 2003 10:23 pm

Volgens TV Rijnmond vandaag:
Omwonenden waren niet te spreken over de (geluids)overlast en zullen alles doen om een herhaling te voorkomen.
Deelgemeente IJsselmonde is blij met zo'n groot festival en wil het volgend jaar weer op dezelfde plaats terug hebben.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 45 guests