5 juni 2005 - Cuijk - Full Tuning Day - demo

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Post by MJM » Mon Jun 06, 2005 8:20 pm

Alle deelnemers en aanwezigen hartelijk dank. Het was een lange maar relaxte dag. Bij de vier sessies stonden, volgens mij, elke keer 200+ toeschouwers, best gezellig dus.
Wij kan een klein verslag van deze dag schrijven voor de website?
Last edited by MJM on Tue Jun 07, 2005 11:12 am, edited 1 time in total.

User avatar
KASAP
Posts: 649
Joined: Mon Jul 28, 2003 7:39 pm
Contact:

Post by KASAP » Tue Jun 07, 2005 9:40 am

Sorry, maar van het komen kijken kwam niks terecht, maar wel weer een leuke dag op o.a. Schiphol gehad
Euhm...

niels
Posts: 285
Joined: Mon Jul 28, 2003 10:21 pm
Contact:

Post by niels » Tue Jun 07, 2005 10:08 am

Ja, het was een leuk event, ondanks het feit dat er een speedo van HH3 sneuvelde...(gelukkig in het laatste gevecht).

De schade aan de speedo lijkt beperkt tot een bankje fets, dus die zou vanavond weer moeten werken... De oorzaak was waarschijnlijk een los adertje van een van de motor aansluitingen, die tegen de gate van een van de fets kwam :(

Volgende week de flipper afmaken, en dan zullen we zien wat een 140mm cylinder doet.... :twisted:

Niels

User avatar
g-lap
Posts: 455
Joined: Thu Sep 04, 2003 10:27 am
Contact:

Post by g-lap » Tue Jun 07, 2005 10:23 am

Inderdaad, een leuk relaxt event.
En eindelijk eens iemand uit de arena geflipt..... 8)
Nu moeten we er nog aan denken dat we wel met een volle fles CO2 moeten vertrekken bij ieder gevecht, want de batterijen kunnen makkelijk twee keer 5 minuten aan maar de co2 voorraad is wel iets beperkter.
Het was in ieder geval een geslaagde test voor het EK en de mensen van de Lan party waren ook behoorlijk enthousiast over de demo.
Ik gok dat SPIKE met een wapen op volle kracht een heel eind gaat komen in dit EK en indien HH3 zijn wapen in orde krijgt dan is hij voor mij top favoriet. En wat ODT daar als wapen bijhad lijkt mij ook heeeeeel mooi.
Natuurlijk is het ondertussen wat lang geleden dat we PulverizeR nog eens met werkend wapen gezien hebben maar dat is eigenlijk alleen maar in zijn voordeel....
Met ander woorden laten we eens beginnen een pronostiekje te maken voor het EK................... :twisted:

User avatar
Babeth
Posts: 3345
Joined: Sat Aug 16, 2003 1:43 pm
Location: Vilvoorde (B)
Contact:

Post by Babeth » Tue Jun 07, 2005 11:05 am

De 16 foto's die ik heb gemaakt zijn hier te vinden: http://users.pandora.be/P3/Cuyck/.

Eigenlijk zouden we toch eens een systeem moeten uitvinden om roboteers erop attent te maken dat hun robot staat te roken. Maar de knal van de ontplofte batterij van iiyama87's feather Tronic was toch het meest spectaculaire onderdeel van het evenement. Met dank aan Pizzabox.
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/

kos
Posts: 1913
Joined: Sat Aug 02, 2003 4:32 pm

Post by kos » Tue Jun 07, 2005 11:38 am

Rookmelder? :D of hadden ze die daar al genoeg van?
Technically speaking, Whiskey is a solution.

niels
Posts: 285
Joined: Mon Jul 28, 2003 10:21 pm
Contact:

Post by niels » Tue Jun 07, 2005 12:42 pm

Als het goed is zou de bestuurder als eerst door moeten hebben dat de robot staat te roken, aangezien dat meestal betekend dat er iets niet meer goed werkt.

In het geval van HH3 was dat waarschijnlijk ook het geval, aangezien ik de lichteffecten van ontploffende mosfets goed kon zien. Ik spring alleen liever niet de arena in als daar nog een actieve robot rondrijd, dus het duurde even voor ik de link eruit kon halen... Gelukkig lag HH3 zelf vast, anders was het erg gevaarlijk om de link eruit te halen.

Niels

User avatar
Babeth
Posts: 3345
Joined: Sat Aug 16, 2003 1:43 pm
Location: Vilvoorde (B)
Contact:

Post by Babeth » Wed Jun 08, 2005 1:51 pm

Mja, je was wel niet de enige hoor.

Alleen moeten we even iets vinden om de wedstrijd onmiddelijk stil te leggen. Bij een demonstratie is het niet echt de bedoeling om slachtoffers te maken onder de robotten als we dat kunnen vermijden. Een signaal en alle robotten rijden onmiddelijk naar de kant voor de-activatie.
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/

kos
Posts: 1913
Joined: Sat Aug 02, 2003 4:32 pm

Post by kos » Wed Jun 08, 2005 2:14 pm

Als er rook uit komt is het meestal toch al te laat om nog iets te redden. Helemaal als je Golem heet. Waar is een blusbot als je die nodig hebt??
Technically speaking, Whiskey is a solution.

flex
Posts: 2711
Joined: Mon Jul 28, 2003 12:48 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Post by flex » Wed Jun 08, 2005 3:32 pm

Die staat thuis te wachten op nieuwe kopelingen (co2) en beter vervoer...
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 45 guests