een idee

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

Post Reply
User avatar
pepe
Posts: 682
Joined: Mon Oct 20, 2003 8:48 pm
Location: Apeldoorn

een idee

Post by pepe » Mon Dec 27, 2004 1:50 am

Hi allemaal,

ik heb een idee, mischien is wel wat?????

Waarom wij maken niet oefening westrijden? als met arena kan is nog beter, gewoon actief blijven en de robots verbeteren. als kan niet met de arena dan op een parkeerd plaats en op eigen risico ( maar gebruikt jouw verstand wel ! ) ik bedoel 2 0f 4 robots ff vechten.

Als somige mensen hebben wel zin in, gewoon zeggen!

Ik bedoel waarom niet oefening, zijn zo veel parkeerd plaatsen naast de snel weg ( somige mensen gebruiken het voor iets anders, als jullie begrijpen wat ik bedoel)dat kan op een zondag of zo gewoon 1 of 2 uurtjes ff vechten, ideen wisselen etc . etc.
en wat ik vind nog beter in kontak blijven.

groten,

pepe

User avatar
Babeth
Posts: 3345
Joined: Sat Aug 16, 2003 1:43 pm
Location: Vilvoorde (B)
Contact:

Post by Babeth » Mon Dec 27, 2004 5:54 pm

Eerlijk gezegd is dat al uitgebreid besproken geweest in de topic "Backyard Rumble" (elders op dit forum). Er zijn mensen voor en er zijn mensen tegen dat idee. Als mensen dit uit zichzelf willen doen is dat best maar niet met de vereniging... geen veiligheid enzo, kan problemen geven. Je contacteert elkaar dan beter via privéberichten en niet via dit (toch wel enigszins officiële en openbaar) forum.

We hebben wèl de DRG-Clubdagen, waarop een kleine arena aanwezig kan zijn en men gezellig babbelt, ideeën uitwisselt, stukken ruilt... Hou de "Live Evenementen" in de gaten voor de toekomstige bijeenkomsten.
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 55 guests