Jeugd, Cultuur en Wetenschap in Vlaanderen

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

User avatar
Carlijn
Posts: 1574
Joined: Tue Jul 29, 2003 12:16 pm
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Carlijn » Fri Apr 29, 2005 8:39 pm

Vanmorgen viel de parkeerchaos gelukkig wel mee, er hoefde gelukkig ook geen parkeergeld betaald te worden. Er was ongeveer dezelfde hoelveelheid interesse, waaronder veel dezelfde gezichten. Helaas was er een stop kapot gegaan, waardoor onze accu's de hele nacht niet hebben kunnen laden. Dus vanmorgen ging de eerste demo niet zo goed. Door iets meer tijd tussen de demo te zetten en maar een beperkt aantal mensen te laten rijden, kregen wij ook wat rust :wink: We hebben 's morgens iedereen op een lijst laten inschrijven die wou rijden en zo gekeken dat iedereen maximaal 1 keer per dag rijdt. Kwam iemand niet opdagen, dan werd er iemand uit het publiek gekozen. Op deze manier is er per demo 5 keer 2 minuten gereden. Als ze een balon kapot hadden gemaakt, kregen ze een extra minuut.
Drie zinnen frans en veel gebaren taal helpt wel: Je ne parle pas francais, Elles parles francais. En la mains.

Maar Pizzabox en balonnen gaat goed, zo ie zo: 1 keer goed tegen de arena wand rijden (liefst met als extra effect een knallende balon) zorgt ervoor dat iedereen een stap achteruit doet tijdens de demo :D

PS. Alvast excuses voor eventuele fouten in de gramatica of spelling in het frans. Heb het niet voor niet zo snel mogelijk laten vallen
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl

User avatar
Babeth
Posts: 3345
Joined: Sat Aug 16, 2003 1:43 pm
Location: Vilvoorde (B)
Contact:

Post by Babeth » Sun May 01, 2005 2:53 pm

Zelfs ik maak spelfouten hoor, in mijn Franstalige affiches heb ik 1 woord verkeerd gespeld en 1 keer het verkeerde voorzetsel gebruikt. :wink:

Het was in ieder geval een groot succes. Dit evenement was een hele goede springplank om ons in België te lanceren op het gebied van jeugdverenigingen en scholen. We hebben best wel veel folders, flyers en email-adressen (Franstaligen mogen mij contacteren voor vertalingen) uitgedeeld. Hopelijk gaan de gemaakte contacten zich voortzetten.
Mijn grote dank gaat uit naar Leo die zijn robotjes ter beschikking stelde, zo konden we veel kindjes lokken. Ook naar Marien en Annita - en Melanieke - die zeer hard hebben gewerkt, Carlijn en Dennis voor hun harde werk en inzet, en tenslotten iiyama87 (sorry, ben je echte naam kwijt), Jan, Geert, Frank en Brent voor de demonstraties en het afbreken van de stand.

Op donderdagnamiddag kregen we vooral de andere standhouders over de vloer, op vrijdag kwamen de bussen vol schoolklassen en leraren aangedenderd en op zaterdagochtend kwamen heel wat ouders een kijkje nemen. Op 3 dagen tijd 3 soorten publiek aanspreken... keineig !

Grappig feitje: heel wat kinderen kwamen onze standnummer vragen om ons te nomineren voor de wedstrijd van "beste stand per leeftijdsklasse" - en waren verbaasd dat wij daar niet aan deelnamen. We hadden waarschijnlijk een prijs gewonnen. 8)

Officiële aankondiging: Ik ga een zweep kopen om het publiek in het gareel te houden. Ik meen het.
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Post by MJM » Sun May 01, 2005 9:21 pm

Babeth wrote:Officiële aankondiging: Ik ga een zweep kopen om het publiek in het gareel te houden. Ik meen het.
Is een grote plaat PC niet kindvriendelijker :-)

User avatar
marc
Posts: 209
Joined: Wed Oct 22, 2003 8:56 pm
Location: Eindhoven
Contact:

Post by marc » Sun May 01, 2005 10:27 pm

MJM wrote:
Babeth wrote:Officiële aankondiging: Ik ga een zweep kopen om het publiek in het gareel te houden. Ik meen het.
Is een grote plaat PC niet kindvriendelijker :-)
Ja kun je ook hard mee slaan :P
[url=http://www.rwnl.tk]RWNL[/url]

Wie het laatst lacht
denkt het traagst

Blade
Posts: 222
Joined: Mon Nov 08, 2004 8:51 pm

Post by Blade » Sun May 01, 2005 11:24 pm

of ong 2 mm HDP, dat veert lekker :p
Building in progress 10%

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Post by MJM » Mon May 02, 2005 8:48 am

PC als afzetting, niet als slag- of steekwapen!

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 64 guests