18-20 maart 2005: Eindhoven
Moderator: Moderators
- Cavecrusher
- Posts: 1497
- Joined: Mon Sep 01, 2003 5:35 pm
- Location: Tilburg
ff een vraagje aan MJM / evenementencommisie : Is er al een data-base aanwezig van actieve bots die mee kunen doen aan dit eerste evenement ? Ik wil niet veel zeggen , maar het is nog maar 2 maanden ........Lijkt mij sterk dat je nu nog nieuwe roboteers kunt aanmoedigen die dan al hun botje af hebben....oftewel moet je het hebben van huidige roboteers die wel een werkende bot hebben. Zijn er al inschrijfformuleiren verstuurd en hoeveel bots denk je nodig te hebben ? Een vraag van een verontruste roboteer...............
Hades Rulezzzzz No Risk No Fun
www.vizbiz.be
www.vizbiz.be
In principe is er een (redelijk) actuele database van robots op de website te vinden. Verder ga ik er van uit dat iedere actieve DRG'er al zo lang weet dat er allerlei evenementen zijn dit jaar dat de robots er klaar voor zullen zijn (optimistisch hè?).
Ik wil dit weekeinde de nodige info verspreiden voor 18-20 maart. Ik denk aan 20 - 25 heavies voor een whiteboard competitie van zaterdag 10:00 - 20:00 en zondag 10:00 - 17:00.
Ik wil dit weekeinde de nodige info verspreiden voor 18-20 maart. Ik denk aan 20 - 25 heavies voor een whiteboard competitie van zaterdag 10:00 - 20:00 en zondag 10:00 - 17:00.
Omdat we er niet het (grote) evenement kunnen organiseren zoals we dat willen, zal DRG niet aanwezig zijn in Veghel (18-20 maart). Doordat er te lang onduidelijkheden bleven bestaan is er te veel tijd verloren om een leuke competitie en goede show met internationale deelname neer te zetten.
In plaats daarvan gaan we vanaf nu het EK vorm geven. Over een paar weken reizen we naar de RAI om een hal uit te zoeken. Ondertussen zal de promotiecampagne gestart worden; we willen heel veel bezoekers uit heel Nederland en omstreken trekken.
Wij zullen een heel belangrijk deel van een groot “High Tech Event voor jongeren” worden. Hiervoor zoeken we sponsors, bedrijven, onderwijsinstellingen en geschikte attracties.
Langzaam maar zeker komt ook de start van de bouw van de arena in zicht; nog even geduld a.u.b.
In plaats daarvan gaan we vanaf nu het EK vorm geven. Over een paar weken reizen we naar de RAI om een hal uit te zoeken. Ondertussen zal de promotiecampagne gestart worden; we willen heel veel bezoekers uit heel Nederland en omstreken trekken.
Wij zullen een heel belangrijk deel van een groot “High Tech Event voor jongeren” worden. Hiervoor zoeken we sponsors, bedrijven, onderwijsinstellingen en geschikte attracties.
Langzaam maar zeker komt ook de start van de bouw van de arena in zicht; nog even geduld a.u.b.
-
- Posts: 812
- Joined: Sun Jul 27, 2003 10:05 pm
Er zijn een aantal actieve partners nodig voor zo'n evenement. In het geval van Veghel was niet iedereen actief genoeg, in het geval van de RAI is dat nu al wel het geval.
Het is nog steeds mogelijk om naar Veghel te gaan. We willen echter geen consessies doen aan onze organisatorische en financiele wensen. Het is niet mogelijk verder te gaan zonder al zeker te zijn van financieel verlies terwijl er erg veel tijd en energie verloren gaat die we beter voor de clubdag, EK of andere evenementen kunnen gebruiken.
Enne... "je/julie" organiseren niet, "we" doen dat. Een paar mensen doen nu voorwerk voor evenementen, arena, publiciteit, financien omdat het niet practisch is direct met 10 man ergens aan te beginnen. Maar na verloop van tijd maken we dat met ons allen af. Wanneer in de voorbereiding blijkt dat dingen niet goed genoeg gaan blazen we het liever ruim op tijd af.
Het is nog steeds mogelijk om naar Veghel te gaan. We willen echter geen consessies doen aan onze organisatorische en financiele wensen. Het is niet mogelijk verder te gaan zonder al zeker te zijn van financieel verlies terwijl er erg veel tijd en energie verloren gaat die we beter voor de clubdag, EK of andere evenementen kunnen gebruiken.
Enne... "je/julie" organiseren niet, "we" doen dat. Een paar mensen doen nu voorwerk voor evenementen, arena, publiciteit, financien omdat het niet practisch is direct met 10 man ergens aan te beginnen. Maar na verloop van tijd maken we dat met ons allen af. Wanneer in de voorbereiding blijkt dat dingen niet goed genoeg gaan blazen we het liever ruim op tijd af.
- leo-rcc
- Site Admin
- Posts: 5882
- Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
- Location: Hoogvliet-Rotterdam
- Contact:
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn. Veel te vaak binnen verenigingen krijg je als bestuur of commissielid het verwijt "JE hebt dit niet gedaan" of "Je had beter dat kunnen doen". Zo werkt dat niet. We zijn een vereniging, dus zijn we degene die het moeten doen, niet afwachten tot het aan komt waaien van het bestuur alleen.MJM wrote:Enne... "je/julie" organiseren niet, "we" doen dat. Een paar mensen doen nu voorwerk voor evenementen, arena, publiciteit, financien omdat het niet practisch is direct met 10 man ergens aan te beginnen. Maar na verloop van tijd maken we dat met ons allen af. Wanneer in de voorbereiding blijkt dat dingen niet goed genoeg gaan blazen we het liever ruim op tijd af.
En ik wacht ook liever op een groot evenement als het EK om het in 1 keer goed te doen, dan onszelf in de vingers te snijden met een evenement als Veghel waar teveel haken en ogen aan kunnen zitten.
Het is jammer, maar ik ben het helemaal met de beslissing eens, en ik vind het nog ruim op tijd aangekondigd.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
-
- Posts: 812
- Joined: Sun Jul 27, 2003 10:05 pm
- Greasy claw Ruud
- Posts: 620
- Joined: Mon Jul 28, 2003 5:37 pm
- Location: de hel
- Contact:
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 47 guests