(11-)12 sept: demo/clubdag Ahoy R'dam

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

j0ris
Posts: 47
Joined: Thu Jul 31, 2003 9:25 pm

Post by j0ris » Mon Sep 13, 2004 11:59 pm

Hier nog wat foto's genomen door bezoekers:

http://lanz.superihost.com/The-hybrid/deel3/index.html

pic1
pic2
pic3
pic4

j0ris
Posts: 47
Joined: Thu Jul 31, 2003 9:25 pm

Post by j0ris » Tue Sep 14, 2004 10:32 am

Wat onsamenhangende ervaringen/opmerkingen:

Een "publiek" van irrirante puberjongetjes in de leeftijd 14-30. Dan heb ik toch liever die auto-tuning mensen... minder irritant, meer geinteresseerd en meer chicks.

Dankzij Kees toch nog (meer dan) behoorlijk geluid. Ik hoop dat Ruud er een volgende keer wel weer bij is, dan hoef ik niet ook de hele tijd te presenteren.

Voor het publiek kan je het eigenlijk niet maken dat er niet een soort van schema is. Er werd mij nogal eens gevraagd wanneer het volgende gevecht zou zijn, en daar kon ik dus meestal niet meer op zeggen dan "waarschijnlijk tussen nu en een half uur". Uiteraard loopt men dan weg en zie je ze niet meer terug.

Arena was lekker groot.

Leuke demo van blusbot - dat soort vermakelijke demo's mogen er wat mij betreft meer worden. Ik denk dan ook aan sloopobjecten die op een creatieve manier aan kaft gaan etc. Zeker weten dat het publiek zoiets weet te waarderen.

Voor blusbot zou het natuurlijk helemaal leuk worden als 'ie ook echt iets kon blussen. Fire!

User avatar
Zenith
Site Admin
Posts: 1210
Joined: Sun Jul 27, 2003 9:58 pm
Location: Rotterdam
Contact:

Post by Zenith » Tue Sep 14, 2004 10:42 am

Liep het geluid met de Tsunamicompilatie nu wel sync? In Boekelo was dat namelijk niet :)

j0ris
Posts: 47
Joined: Thu Jul 31, 2003 9:25 pm

Post by j0ris » Tue Sep 14, 2004 11:04 am

Zenith wrote:Liep het geluid met de Tsunamicompilatie nu wel sync?
Jouw compilaties werden vertoond zonder geluid.

We mochten niet zelf bij de projector; de filmpjes moesten ingeleverd worden bij de organisatie die ze liet zien wanneer hen dat uit kwam. Er was geen audioverbinding met hun pc en onze audioapparatuur.

Maar dat is imo niet zo heel erg want het gaat behoorlijk vervelen als je de hele dag het geluid van dezelfde filmpjes hoort.

User avatar
Carlijn
Posts: 1574
Joined: Tue Jul 29, 2003 12:16 pm
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Carlijn » Tue Sep 14, 2004 11:10 am

De zaterdag avond/nacht waren er toch wel een stel mensen die zeer geinteresseerd waren. Als ik het goed begrepen heb is er 1 van plan om een heavyweight walker te bouwen, naar een model van een andere robot die hij nu aan het bouwen is (alleen was die iets te zwaar).
Zo was er ook een jongen die vertelde over het bedrijf elmaplast in vijfhuizen (kan een andere plaats zijn) die misschien interesse had om ons te sponsoren in polycarbonaat.

Jammer was ook dat na 1 uur de beamer niet meer voor robot filmpjes maar voor reclame en mededelingen werd gebruikt.

Het zou helemaal mooi zijn als er via een camera het gevecht in de arena ook op het scherm te zien zou zijn, net als in Genk. Op deze manier kan het publiek het ook volgen als er tegen de wand aan wordt gevochten.
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl

User avatar
Zenith
Site Admin
Posts: 1210
Joined: Sun Jul 27, 2003 9:58 pm
Location: Rotterdam
Contact:

Post by Zenith » Tue Sep 14, 2004 12:35 pm

j0ris wrote:Maar dat is imo niet zo heel erg want het gaat behoorlijk vervelen als je de hele dag het geluid van dezelfde filmpjes hoort.
Da's waar.

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Post by MJM » Tue Sep 14, 2004 12:43 pm

Ik heb een cd met compilaties achtergelaten die de organisatie in zijn bedrijfspresentatie gaat verwerken. Goed werk Z.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

defecto
Posts: 467
Joined: Mon Jul 28, 2003 1:35 pm

Post by defecto » Tue Sep 14, 2004 2:18 pm

Carlijn wrote:De zaterdag avond/nacht waren er toch wel een stel mensen die zeer geinteresseerd waren. Als ik het goed begrepen heb is er 1 van plan om een heavyweight walker te bouwen, naar een model van een andere robot die hij nu aan het bouwen is (alleen was die iets te zwaar).
Zo was er ook een jongen die vertelde over het bedrijf elmaplast in vijfhuizen (kan een andere plaats zijn) die misschien interesse had om ons te sponsoren in polycarbonaat.
Er waren toen inderdaad wel wat mensen die al graag bonx en pizzabox wilden zien rijden. En we hebben daar minstens anderhalf uur ofzo staan praten met iemand van de organisatie die inderdaad bezig is (hij en z'n vrienden zijn nu nog bezig met tekeningen ofzo) met een walker van heel veel kilo.. :P Hij wou misschien wel een 200kg versie ervan maken, maar eerst zijn ze nog bezig met hun huidig plan.

User avatar
Zenith
Site Admin
Posts: 1210
Joined: Sun Jul 27, 2003 9:58 pm
Location: Rotterdam
Contact:

Post by Zenith » Tue Sep 14, 2004 4:59 pm

MJM wrote:Goed werk Z.
Geen probleem.

flex
Posts: 2711
Joined: Mon Jul 28, 2003 12:48 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Post by flex » Tue Sep 14, 2004 6:16 pm

De zwaare walker hoort als ik het goed heb toe aan het nieuwe forum lid DOA. zou een 3meter grote scorpioen worden. ook denkt hij aan een 200KG model van deze scorpioen.
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...

defecto
Posts: 467
Joined: Mon Jul 28, 2003 1:35 pm

Post by defecto » Tue Sep 14, 2004 8:14 pm

flex wrote:De zwaare walker hoort als ik het goed heb toe aan het nieuwe forum lid DOA. zou een 3meter grote scorpioen worden. ook denkt hij aan een 200KG model van deze scorpioen.
Zou best kunnen. Ik had hem de url's van de DRG website en van dit forum gegeven.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 51 guests