Demo zondag 25 juli Molenbeersel Bels

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Mischa
Berichten: 1514
Lid geworden op: vr aug 08, 2003 8:12 pm
Locatie: Noord Holland

Bericht door Mischa »

Heel P.C.P zegt bij deze tot zijn grote spijt af. En dat net nu het woord 'Jupiler' valt.... :roll:
Hoe dan?
Gebruikersavatar
maddox
Berichten: 3631
Lid geworden op: do aug 14, 2003 11:06 pm
Locatie: Vilvoorde
Contacteer:

Bericht door maddox »

Die komen, ze zijn Hard in elkaar aan het zetten nu.

Komen helaas niet voor de BBQ.

Bakje juppie voor het weekend, moet lukken. Voor mij alleen dan toch.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.
Gebruikersavatar
Babeth
Berichten: 3345
Lid geworden op: za aug 16, 2003 1:43 pm
Locatie: Vilvoorde (B)
Contacteer:

Bericht door Babeth »

Heb je een tuinslang Marco ? Kwestie van de wawa ook eens te verwennen want die mag geen pils.
(Nieuwsgierig waarvoor die tuinslang dient ? Zie: http://users.pandora.be/P3/wafke.jpg )
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/
Gebruikersavatar
g-lap
Berichten: 455
Lid geworden op: do sep 04, 2003 10:27 am
Contacteer:

Bericht door g-lap »

Dag Marco,
Ik ben net terug van vakantie, de Frank is op vakantie en de Jan vertrekt vanavond op vakantie....... (daarom dat je niets van ons hoorde)
Maar ik ben gisteren de robot gaan halen bij Jan en ben hem momenteel aan het monteren zodat HARD Zondag naar Uw demo kan komen.
Je mag ons verwachten vanaf Zondag middag, en als het een beetje meevalt en er is een beetje CO2 in voorraad dan kunnen we ons nieuwe wapen misschien voor het eerst daar testen ?
Rijden doet hij in ieder geval !

Waar moeten we juist zijn ? Bij jouw thuis of in het dorpscentrum of nog ergens anders ? (Ik hoop rond 13h daar te zijn).

Geert
iceman
Berichten: 1491
Lid geworden op: vr aug 29, 2003 8:55 am
Locatie: belgium-city
Contacteer:

Bericht door iceman »

slurp , slurp , net paar bakken Juppie in koeling gezet voor morgen , zal dus lekker koud staan .........
Oke : Zaterdag adres : klein hoefstraat 5 molenbeersel Bels ( vanuit Eindhoven : richting maastricht , afslag Weert / Stramproy nemen , Stramproy blijven volgen , na Stramproy kom je meteen in Bels , dus in Molenbeersel , na de grens ongeveer 1 km aan je rechterkant frituur Jumbo , na frituur eerste links , rechtdoor , ongeveer 800 m links Heyerstraat in , 1e rechts , 1e huis aan rechterkant .
Vergeet dus niet tent , slaapzak e.d. mee te nemen .

Zondag : we vertrekken ongeveer om 12.30 uur naar tent , adres weet ik niet , maar komende vanaf kinrooi naar molenbeersel , na de kerk 1e rechts , weg volgen voor ong. 800 m , aan je linkerkant is evenement (molenfeesten) , bel me ff als je aankomt ivm vervoer bot op gsm : 0032 497 480 693

CU all ,

grtz ,

marco
Hades Rulezzzzz No Risk No Fun
www.vizbiz.be
Gebruikersavatar
Bugs
Site Admin
Berichten: 5433718
Lid geworden op: zo jul 27, 2003 9:13 pm
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Bugs »

Heeft iemand een ontvanger op kanaal 86 te leen? Anders ben ik bang dat m'n feather maar met 1 wiel kan gaan rijden :(

<edit> Geregeld, bedankt Leo! </edit>
iceman
Berichten: 1491
Lid geworden op: vr aug 29, 2003 8:55 am
Locatie: belgium-city
Contacteer:

Bericht door iceman »

Beetje laat , maar het was druk deze week : Nog bedankt aan iedereen die is geweest , zowel zaterdag als zondag , alles goed verlopen en heb me goed kunnen amuseren , jammer dat Jeroen op zondag al vroeg weg moest , want na 16.30 uur begon het volk pas echt toe te stromen .
Ik hoop dat Bugsie al bekomen is van 3 soorten Bels bier door elkaar te drinken en Leo , denk eraan : volgende keer revanche !
Behalve een lekke band en bal en een speedo van Niels is er , geloof ik , nix verder kapot gegaan . De organisatie vond het geweldig en wilt ons volgend jaar weer hebben.........
Hades Rulezzzzz No Risk No Fun
www.vizbiz.be
Gebruikersavatar
Babeth
Berichten: 3345
Lid geworden op: za aug 16, 2003 1:43 pm
Locatie: Vilvoorde (B)
Contacteer:

Bericht door Babeth »

Die bal gaan we nog vervangen, Critter is in ieder geval haar zakgeld kwijt. Ik had nog zo gezegd dat ze er niet in mocht bijten...
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/