15 mei live event in Schagen.

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

kalme nelis
Posts: 1708
Joined: Mon Jul 28, 2003 8:37 pm
Location: wormer
Contact:

Post by kalme nelis » Sun May 16, 2004 3:00 pm

...het was supergezellig en prachtig mooi weer, een lekkere barbeque een degelijk ontbijt en plenty o alcohol. Carla liet zich van een minder mooie kant zien en deed velen verbaasd staan toen zij enkel een beetje misselijk was geworden.

Ondanks dat ik meer tijd besteed heb aan het darten dan aan het kijken van de robots vond ik het wel erg leuk. Het was jammer dat er vrij weinig heavyweight aanwezig waren, of ants of zelfs feathers. Maar de gezelligheid zat er goed in.

Ik zou de jongens van PCP die dit event mogelijk hebben gemaakt van harte willen bedanken en zo lusten wij er meer!!!...

@Werner, ik begrijp nog steeds niet hoe je in slaap kan vallen terwijl er gigantisch harde muziek gedraait werd :D

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Post by leo-rcc » Sun May 16, 2004 4:50 pm

kalme nelis wrote: @Werner, ik begrijp nog steeds niet hoe je in slaap kan vallen terwijl er gigantisch harde muziek gedraait werd :D
Da's niet zo moeilijk, ik ben eens door een concert van Houwitzer heen geslapen.

Slapen is iets waar ik goed in ben trouwens. :wink:
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

iceman
Posts: 1491
Joined: Fri Aug 29, 2003 8:55 am
Location: belgium-city
Contact:

Post by iceman » Sun May 16, 2004 5:28 pm

carlijn , kan jij me de foto's ff doormailen van try-out Pullie/Hades naar : visboer@skynet.be ? Thanx .....!
Hades Rulezzzzz No Risk No Fun
www.vizbiz.be

User avatar
KASAP
Posts: 649
Joined: Mon Jul 28, 2003 7:39 pm
Contact:

Post by KASAP » Sun May 16, 2004 9:05 pm

kalme nelis wrote:....

@Werner, ik begrijp nog steeds niet hoe je in slaap kan vallen terwijl er gigantisch harde muziek gedraait werd :D
Gewoon doen, sommigen bouwen onder dat motto een robot, ik doe er andere dingen mee.

Maar het was een heerlijke dag, met dank aan wat schokkerig stoeiwerk heeft Pulli een stukje uitstekend lexaaan van KASAP af gewerkt en marko heeft een velg vakkundig krom gerost. Nu zorgen dat ik donderdag/vrijdag alles weer voor elkaar kan krijgen.

En ik heb geleerd dat robots die worden gebruikt en niet gehandschoende handen niet samen gaan :o

's avonds een BBQ op z'n Schagens, toen wat gekleurd water omgezet in water met soortgelijke kleur en toen na wat zaagwerk een heerlijk ontbijt op de stoep. Nu alleen nog FOTO'S :!:
Euhm...

User avatar
Babeth
Posts: 3345
Joined: Sat Aug 16, 2003 1:43 pm
Location: Vilvoorde (B)
Contact:

Post by Babeth » Sun May 16, 2004 9:30 pm

U vraagt, wij uploaden. Foto's op http://users.pandora.be/P3/Schagen2004/.
(Jammer dat mijn digiding eigenlijk niet krachtig genoeg is om binnenskamers te werken en de lens te vaak vuil wordt maar tja... Voeg daar dan nog eens bijna-lege batterijen bij...)
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/

CreepDth
Posts: 990
Joined: Sun Jul 27, 2003 10:20 pm
Location: Waar de zon niet schijnt
Contact:

Post by CreepDth » Sun May 16, 2004 9:30 pm

nogmaals allemaal bedankt voor de komst :) ik heb door alle drukte (ahum) helemaal geen fotos kunnen maken, als er fotos zijn zou ik ze graag ontvangen.
Het maken van fouten noemt men al gauw opdoen van ervaring.

User avatar
Babeth
Posts: 3345
Joined: Sat Aug 16, 2003 1:43 pm
Location: Vilvoorde (B)
Contact:

Post by Babeth » Sun May 16, 2004 9:32 pm

Oh ja, Critter wenst jullie allemaal te bedanken voor de aandacht, aaitjes, knuffels, stukjes vlees, kippebotjes, kusjes en kietels.

En wij vonden het ook heel leuk: er was sfeer, er was leute, lekkere barbeque èn een goed gesmaakt ontbijt. Tja die Noorderknapen zijn wel heel erg gastvrij hè ?
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/

User avatar
KASAP
Posts: 649
Joined: Mon Jul 28, 2003 7:39 pm
Contact:

Post by KASAP » Sun May 16, 2004 9:39 pm

CreepDth wrote:nogmaals allemaal bedankt voor de komst :) ik heb door alle drukte (ahum) helemaal geen fotos kunnen maken, als er fotos zijn zou ik ze graag ontvangen.
Vraag Demelza eens?!
Euhm...

CreepDth
Posts: 990
Joined: Sun Jul 27, 2003 10:20 pm
Location: Waar de zon niet schijnt
Contact:

Post by CreepDth » Sun May 16, 2004 9:57 pm

zal ik morgen eens doen.. ga zo me nest in.. ze had het er wel over gehad maar er waren er weinig goed :( carlijn mischien?

@Babs; och gastvrij, wij noemen dat normaal :) je probeerd het ieder naar het zin te maken ;)
Het maken van fouten noemt men al gauw opdoen van ervaring.

cocoon crash
Posts: 378
Joined: Tue Aug 05, 2003 3:27 pm
Location: breezand
Contact:

Post by cocoon crash » Sun May 16, 2004 10:34 pm

KASAP wrote:
CreepDth wrote:nogmaals allemaal bedankt voor de komst :) ik heb door alle drukte (ahum) helemaal geen fotos kunnen maken, als er fotos zijn zou ik ze graag ontvangen.
Vraag Demelza eens?!


Maar ik heb ze alleen van de avond én jij staat er trouwens wel erg charmant op heur ;)
mwah!

User avatar
Carlijn
Posts: 1574
Joined: Tue Jul 29, 2003 12:16 pm
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Carlijn » Mon May 17, 2004 10:52 am

Helaas, het is weer eens bewezen dat goedkoop niet altijd goed is :(. Met andere woorden, meerendeel van de foto's zijn zwart met wat vlekken. Ik probeer de foto's waar wel iets op te zien is zo snel mogelijk op mijn site te zetten.
Voor de rest was het weer bere gezellig. Lekkere BBQ, middageten en een leuke rondleiding door Mischa's bedrijfje.
Een vader met zoontje waren uit de buurt van Amsterdam gekomen om de robots eens in het echt te zien. Dus deze wat uitleg gegeven over de robots en wat vragen beantwoord. Meeste wat hun opviel was dat er maar 1 robot was die ook op tv was geweest, dat ze veel meer herrie maken in het echt. En waarom Pullverizer niet eens opnieuwe in de verf gezet werd :P
Voor de rest heb ik lekker kunnen testen met Fuzzy Buzzy en heb uitgevonden dat Pizzabox toch een grotere klap heeft gehad in Tilburg dan ik gedacht had. Dus ff een nieuw frame maken (dit keer maar eens van ijzer buismateriaal.) Dan meteen kijken of ik hem wat kleiner kan krijgen.
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl

User avatar
Bugs
Site Admin
Posts: 5433718
Joined: Sun Jul 27, 2003 9:13 pm
Location: Delft
Contact:

Post by Bugs » Mon May 17, 2004 1:27 pm

Ik heb de foto's van carlijn online gezet:
http://www.bugs.nl/media/album/index.ph ... w==&page=1
Wie hebben er nog meer foto's gemaakt? Ik wil ze er wel bij zetten :)

User avatar
Babeth
Posts: 3345
Joined: Sat Aug 16, 2003 1:43 pm
Location: Vilvoorde (B)
Contact:

Post by Babeth » Mon May 17, 2004 5:26 pm

En de mijne dan ? (Niet zo denderend goede maar toch...)
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/

User avatar
Mischa
Posts: 1514
Joined: Fri Aug 08, 2003 8:12 pm
Location: Noord Holland

Post by Mischa » Mon May 17, 2004 6:23 pm

en het filmpje???? 8)
Hoe dan?

User avatar
Bugs
Site Admin
Posts: 5433718
Joined: Sun Jul 27, 2003 9:13 pm
Location: Delft
Contact:

Post by Bugs » Wed May 19, 2004 10:53 am

Filmpje staat er ook tussen hoor: http://www.bugs.nl/media/source/rw/scha ... l-carlijn/
En de foto's van babs staan er nu ook bij...
Ik ben vergeten die van oss over te nemen :(

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 52 guests