Twente Summercampus 2004

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

Post Reply
User avatar
Carlijn
Posts: 1574
Joined: Tue Jul 29, 2003 12:16 pm
Location: Eindhoven
Contact:

Twente Summercampus 2004

Post by Carlijn » Thu Jan 22, 2004 2:38 pm

Zoals ik al gemeld heb is dit jaar weer een robotwars kamp. Ik ben laatst gebeld door de nieuwe coordinator: Martin. Hij is beide kampen er al bij geweest en heeft vorig kamp ook al het meerendeel georganiseerd.
Doordat het niet meer door studenten, maar door twente universiteit wordt georganiseerd, is er een redelijke kans dat echt alleen studenten van de universiteit mogen begeleiden. Roboteers mogen dus proberen voor de sollicitatie, maar Martin acht de kans zeer klein. De sollicitaties beginnen half februari.

Het plan is om op zondag 1 augustus het event te houden met de demo arena. Hij zou dus graag een bevestiging willen hebben dat hij dan de demo arena kan huren en hij zou graag gebruik willen maken van dezelfde regeling als vorig jaar (qua financien). Er kan weer gebruik gemaakt worden van de slaapplaatsen (voor zaterdag op zondag) en de bbq.

Op het moment ben ik contactpersoon voor Martin, maar waarschijnlijk komt hij binnenkort ook op het forum.
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl

CreepDth
Posts: 990
Joined: Sun Jul 27, 2003 10:20 pm
Location: Waar de zon niet schijnt
Contact:

Post by CreepDth » Thu Jan 22, 2004 8:28 pm

prima.. i'll be there to cream there crank :D
Het maken van fouten noemt men al gauw opdoen van ervaring.

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Post by leo-rcc » Thu Jan 22, 2004 10:28 pm

Als ie gelijk heeft, heeft ie gelijk. :wink:

Maareh, wat houd dit precies in allemaal? Ik ben namelijk tot nu toe nog nooit op de summercampus geweest.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

User avatar
Greasy claw Ruud
Posts: 620
Joined: Mon Jul 28, 2003 5:37 pm
Location: de hel
Contact:

Post by Greasy claw Ruud » Thu Jan 22, 2004 10:36 pm

Nou,het is gezellig,leuke bijgeluiden,weinig slaap,af en toe wordt er weer eens een robot voorbij gedragen en na de Summercampus heb je minimaal een week vakantie nodig.
Became second in a two way match with a chainsaw, so then I lost my head a little bit.

CreepDth
Posts: 990
Joined: Sun Jul 27, 2003 10:20 pm
Location: Waar de zon niet schijnt
Contact:

Post by CreepDth » Thu Jan 22, 2004 10:47 pm

Greasy claw Ruud wrote:Nou,het is gezellig,leuke bijgeluiden,weinig slaap,af en toe wordt er weer eens een robot voorbij gedragen en na de Summercampus heb je minimaal een week vakantie nodig.
kon het niet beter verwoorden.
Het maken van fouten noemt men al gauw opdoen van ervaring.

User avatar
Carlijn
Posts: 1574
Joined: Tue Jul 29, 2003 12:16 pm
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Carlijn » Thu Jan 22, 2004 11:05 pm

Summercampus is een manier van de universiteit twente om 3-5 havo en 3-6 vwo leerlingen naar hun universiteit te trekken. Er worden over de zomer allemaal kampen gehouden, meeste zijn bijspijker kampen. Daar kan je dan vakken laten bijspijkeren zodat je dan toch over kan. Nou organiseren ze ook een robotwars kamp. In 1 week bouwen ze in groepjes van 6 deelnemers en 1 begeleider een robotje ongeveer 6 kg schat ik. Deze vechten dan de laatste dag (zondag 1 aug) tegen elkaar in een competitie. Tussendoor geven wij dan demo's. Tot nu toe is dit in Hal D gedaan (een verlaten hal op het universiteits terrein) waar na het event nog wat gespeeld werd zonder echt op de veiligheid te letten. De zaterdag voor het event is er een eindfeest van het kamp met een bbq ervoor. Voor de bbq zijn de roboteers dan ook uitgenodigd en kunnen dan de nacht daar blijven slapen. Hoe het precies dit jaar gaat, of we weer in de blokhutten slapen en we weer Hal D kunnen gebruiken is op het moment nog niet bekend.

Op mijn site staan foto's van beide kampen en ik hoop dat je zo genoeg weet. Je kan ook even op hun site kijken: http://www.schoolsite.utwente.nl/tsc/
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl

User avatar
KASAP
Posts: 649
Joined: Mon Jul 28, 2003 7:39 pm
Contact:

Post by KASAP » Thu Jan 22, 2004 11:25 pm

Carlijn, als Martin dat meteen doorspeelt aan de DRG, dan hoef je niet de gok te nemen of die alle dagen op het forum leuren :wink:

En even voor mijn info: Martin = Pet+propellor
Euhm...

User avatar
Carlijn
Posts: 1574
Joined: Tue Jul 29, 2003 12:16 pm
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Carlijn » Fri Jan 23, 2004 1:29 pm

Het leek mij verstandiger om even de ALV af te wachten, voordat ik een naam doorgeef. Vandaar dat ik tot dan ff mezelf als contactpersoon opgegeven heb.

Pet+propellor kan ook kan ook Evert zijn ;)
http://members.lycos.nl/teammieters/ens03/DSCI0064.JPG
Voor de mensen die zo niet weten wie martin is: http://members.lycos.nl/teammieters/ens03/DSCI0037.JPG
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl

User avatar
KASAP
Posts: 649
Joined: Mon Jul 28, 2003 7:39 pm
Contact:

Post by KASAP » Sun Jan 25, 2004 10:56 pm

Hij lijkt me nogal "monddood", of dat nu de juiste eigenschap is :wink:
Euhm...

User avatar
inventor
Posts: 2575
Joined: Mon Aug 04, 2003 6:58 am
Location: Numansdorp

Post by inventor » Tue Mar 09, 2004 8:25 pm

8) Ik heb me al op gegeven!
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.

User avatar
Carlijn
Posts: 1574
Joined: Tue Jul 29, 2003 12:16 pm
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Carlijn » Wed Mar 10, 2004 8:53 am

Sunniva, 1 van de vrouwelijke deelneemsters van vorig jaar ook. Sietske helaas dit jaar niet meer. Ze zit nu zelf op de universiteit, maar ze gaat niet proberen begeleidster te worden. Voor de rest heb ik nog geen reacties gehad van oud-campers die weer komen.
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl

WJ
Posts: 1955
Joined: Mon Aug 04, 2003 7:35 am
Location: Leeuwarden
Contact:

Post by WJ » Wed Mar 10, 2004 11:47 am

sunny ?

User avatar
Carlijn
Posts: 1574
Joined: Tue Jul 29, 2003 12:16 pm
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Carlijn » Mon May 24, 2004 6:57 pm

Ik wou bij deze ff melden dat ik weer begeleiding ben bij het robot wars kamp.
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl

User avatar
peter
Posts: 24
Joined: Tue Mar 23, 2004 7:55 pm
Location: Enschede
Contact:

Post by peter » Mon May 24, 2004 8:26 pm

Ik ben vorig jaar bij de laatste dag geweest van de SummerCampus (en waarschijnlijk dit jaar ook weer) en het was zeer gezellig.

Maar 1 ding was niet goed geregeld voor de groepjes die robots bouwde. De besturing deugde van geen kant. Als ze een week druk bezig zijn geweest is het erg jammer als ze daarna niet goed kunnen sturen.:?

:idea: Voordat je ze laat rijden moet iemand de zender afregelen. Even de handleiding doorlezen welke kanalen je moet gebruiken en dan tankbesturing selecteren.


Succes,


Peter

CreepDth
Posts: 990
Joined: Sun Jul 27, 2003 10:20 pm
Location: Waar de zon niet schijnt
Contact:

Post by CreepDth » Tue May 25, 2004 4:05 pm

mooi carlijn regel ff dat wij ons kamp weer mogen opzetten :)
Het maken van fouten noemt men al gauw opdoen van ervaring.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 43 guests