Zijn er al data bekend van Live-events in 2004?

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

User avatar
Greasy claw Ruud
Posts: 620
Joined: Mon Jul 28, 2003 5:37 pm
Location: de hel
Contact:

Zijn er al data bekend van Live-events in 2004?

Post by Greasy claw Ruud » Tue Dec 30, 2003 9:42 pm

Ivm. een live-event in het Trapmancomplex te Schagen(NH) zou ik graag willen weten of er medio april/mei al (inter-)nationale events gepland zijn.We hebben al toestemming van het Trapmanbestuur om zoiets te organiseren,maar we hebben alleen nog een datum nodig.De mogelijkheid wordt bekeken om een een overdekte buitenarena te plaatsen.Willen degene met data en/of suggesties het hier plaatsen/een PM sturen of een E-meeltje mag natuurlijk ook; vetteruud@quicknet.nl.
Became second in a two way match with a chainsaw, so then I lost my head a little bit.

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Post by MJM » Tue Dec 30, 2003 11:20 pm

Hoi Ruud,
André neemt hierover contact met je op. Voorlopig is er door ons niets gepland. Internationaal staat hier het volgende:
2004 Events

EARLY FEB 2004 WORCESTER - ALL WEIGHTS
FEB 13/14/15 2004 BRIGHTON MODEL WORLD - ALL WEIGHTS
FEB 2004 ABERYSTWYTH - ALL WEIGHTS
MAR 6 FEATHER WEIGHT SMASH 2004 HAWLSWEEN - FEATHERS, ANTS
MAR 20/21 2004 ROBOT CRUSADE TELFORD - ALL WEIGHTS
APR 10/11 2004 EASTER ROBOT RUMBLE DEBENHAM - ALL WEIGHTS
MAY 1/2/3 2004 WELSH ROBOT CHALLENGE DENBIGH - ALL WEIGHTS
MAY 23 2004 HOSPICE EVENT BURY ST EDMUNDS - ALL WEIGHTS
JUN 19/20 2004 KIT CAR SHOW NEWARK - ALL WEIGHTS
JUN 27 2004 ROLLS ROYCE NOTTINGHAM - FEATHERS
JUL 3 2004 WARWICK COLLEGE LEAMINGTON ALL - WEIGHTS
JUL 17/18 2004 WICKSTEAD PARK KETTERING ALL - WEIGHTS
NOV 2004 MAGNA SHEFFIELD - ALL WEIGHTS

The next list update will be in January 2004.
Ik verwacht dat een aantal van ons in ieder geval naar Debenham en Newark gaan, maar houd niet met al die Britse data rekening; dan heb je niet veel keus en het is erg belangrijk in Nederland ook evenementen te hebben.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

User avatar
Greasy claw Ruud
Posts: 620
Joined: Mon Jul 28, 2003 5:37 pm
Location: de hel
Contact:

Post by Greasy claw Ruud » Wed Dec 31, 2003 3:48 pm

ok,thanks.
Became second in a two way match with a chainsaw, so then I lost my head a little bit.

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Post by leo-rcc » Thu Jan 08, 2004 10:19 pm

Ik ga i.i.g naar Folkestone, Newark, en Magna.

En ik neem aan (hoop eigenlijk) dat Pullie op Debenham zal zijn, want voor zover ik weet is dat een event waar spinners mogen draaien, toch?

Als er voor 29 mei al iets in Nederland is ben ik er uiteraard ook als de kippen bij. :lol:
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

CreepDth
Posts: 990
Joined: Sun Jul 27, 2003 10:20 pm
Location: Waar de zon niet schijnt
Contact:

Post by CreepDth » Thu Jan 08, 2004 10:28 pm

leo-rcc wrote:Ik ga i.i.g naar Folkestone, Newark, en Magna.

En ik neem aan (hoop eigenlijk) dat Pullie op Debenham zal zijn, want voor zover ik weet is dat een event waar spinners mogen draaien, toch?

Als er voor 29 mei al iets in Nederland is ben ik er uiteraard ook als de kippen bij. :lol:
we zitten wel te denken om weer af te reizen same as last year.. alleen is de vraag of er dit jaar wel zon arena is.. ik sta er eigelijk zelfs van te kijken dat de Robot Rumble dit jaar door gaat aangezien wij bericht hebben gekregen dat Ed en Roy vorig jaar niet uit de kosten waren en het dus niet meer gingen doen. tevens hebben wij nooit het geld voor travelling mogen ontvangen, dus ja.. eerst de website www.robotrumble.co.uk maar eens afwachten.
Het maken van fouten noemt men al gauw opdoen van ervaring.

User avatar
Carlijn
Posts: 1574
Joined: Tue Jul 29, 2003 12:16 pm
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Carlijn » Fri Jan 09, 2004 10:57 am

niet echt in april/mei, maar er zal dit jaar weer een robotwars kamp zijn. http://www.schoolsite.utwente.nl/tsc/zo ... robotwars/
Ik ben al aan het uitzoeken wie de coordinator is dit jaar, dus als ik meer weet laat ik het horen.
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl

docproc
Posts: 228
Joined: Tue Jul 29, 2003 11:28 am

Post by docproc » Fri Jan 09, 2004 11:23 am

Als je de oude coordinator nog spreekt, zeg hem dan dat we nog steeds een krat beugels (Grolsch dus) van hem krijgen!

User avatar
Carlijn
Posts: 1574
Joined: Tue Jul 29, 2003 12:16 pm
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Carlijn » Fri Jan 09, 2004 11:44 am

Steven is sinds afgelopen kamp een beetje spoorloos verdwenen. De laatste keer dat een begeleider hem tegen kwam, wist hij nog niet dat hij ontslagen was. Ik kan het wel een keer aan zijn plaatsvervanger mailen ;)BTW. ik krijg ook nog een keer reiskosten vergoeding van ze, maar ik heb daar al de hoop van opgegeven. Het is financieel zo mis gegaan dit jaar :(
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl

docproc
Posts: 228
Joined: Tue Jul 29, 2003 11:28 am

Post by docproc » Fri Jan 09, 2004 11:56 am

Carlijn wrote:Steven is sinds afgelopen kamp een beetje spoorloos verdwenen.
Zou 'ie dan eindelijk begonnen zijn met afstuderen? ;) Toch grappig, hij is gelijk begonnen met studeren als m'n broer, en die is nu al weer een jaar of 5 geleden afgestudeerd :)
Carlijn wrote: Ik kan het wel een keer aan zijn plaatsvervanger mailen ;)BTW. ik krijg ook nog een keer reiskosten vergoeding van ze, maar ik heb daar al de hoop van opgegeven. Het is financieel zo mis gegaan dit jaar :(
Ach, dat krat bier is niet zo'n probleem. Is het dan zo misgelopen met de financien?

User avatar
Carlijn
Posts: 1574
Joined: Tue Jul 29, 2003 12:16 pm
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Carlijn » Fri Jan 09, 2004 12:30 pm

Zekers. Dingen waren niet goed geregeld en bepaalde dingen te duur of teveel gekocht. Terwijl er op de laatste dagen geen geld meer af kon voor een rol ducktape. Maar dit jaar werken ze niet met 1 coordinator. Iedereen krijgt taken omtrent het organiseren van het kamp, waarbij 1 wel verantwoordelijke is. Het is nu wachten op de sollicitaties.
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl

User avatar
Greasy claw Ruud
Posts: 620
Joined: Mon Jul 28, 2003 5:37 pm
Location: de hel
Contact:

Post by Greasy claw Ruud » Sat Jan 10, 2004 1:24 am

Aaargh,Steven weg,jammer,hij heerschte.
Became second in a two way match with a chainsaw, so then I lost my head a little bit.

WJ
Posts: 1955
Joined: Mon Aug 04, 2003 7:35 am
Location: Leeuwarden
Contact:

Post by WJ » Sat Jan 10, 2004 2:38 am

was dsteven die gast die bij die kleine meisjes naar binnen gkluurde en die langharige pcp lui niet vertrowunde ?

User avatar
Mischa
Posts: 1514
Joined: Fri Aug 08, 2003 8:12 pm
Location: Noord Holland

Post by Mischa » Sat Jan 10, 2004 5:08 pm

nee, volgens mij was dat iemand anders. Trouwens, de P.C.P moet je uberhaupt niet vertrouwen.

Stefan was die jongen die er de hele tijd bij was, de coordinator meen ik. Zeer geschikte gast overigens en zeer geschikt voor z'n 'vak' als begeleider.
Hoe dan?

CreepDth
Posts: 990
Joined: Sun Jul 27, 2003 10:20 pm
Location: Waar de zon niet schijnt
Contact:

Post by CreepDth » Sat Jan 10, 2004 9:09 pm

zekers stefan heerste ! niks mis mee hij bracht ons naar de heersendste kroeg van ENSKE !!
Het maken van fouten noemt men al gauw opdoen van ervaring.

TKR
Posts: 320
Joined: Sun Jul 27, 2003 11:10 pm
Location: Maasland
Contact:

Post by TKR » Sat Jan 10, 2004 10:07 pm

Daar heb ik nog een mooi bierglas aan over gehouden :lol:
TKR - [url=http://www.toxix.tk/]Team Toxix[/url]
Sponsored by - [url=http://www.astrojet.nl/]SuperMovieEntertainment[/url]

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 54 guests