Mogelijk permanente UK arena !

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

Ben je geïnteresseerd ?

Ja !
14
78%
Nou nee, eigenlijk niet...
1
6%
Het kan me niet schelen.
3
17%
 
Total votes: 18

docproc
Posts: 228
Joined: Tue Jul 29, 2003 11:28 am

Post by docproc » Thu Nov 27, 2003 10:39 am

Niet vergeten, de plannen daar zijn erg concreet, hier hebben we niets. Al is het geld er voor de bouw van de arena, waar moet die komen? Zo'n permanente stek in de UK is gewoon schitterend ervoor, en zou goed kunnen functioneren om DRW3 zelf te laten plaatsvinden. Daar komt vast wel publiek naartoe waarmee je het een en ander kunt financieren.
En ze hebben een bar! ;)

Misschien dat ze dat moeten bekijken, hoe goed het mogelijk is om nationale competities te laten plaastvinden in die arena, en of er publiek voor te vinden is.

Ik denk dat als je zoiets in Nederland wilt hebben dat je dan beter eerst de kat uit de boom kan kijken hoe het daar gaat. Mocht het daar niet lopen, kun je het hier helemaal vergeten.

User avatar
Jeroen
Posts: 2960
Joined: Sat Aug 16, 2003 7:09 pm

Post by Jeroen » Thu Nov 27, 2003 7:35 pm

tuurlijk is het leuk. Maar om er zo maar ff heen te rijden voor een grunge match tegen (bv) vhs-robots . Vind ik een beetje duur.
Om een event te gaan bij wonen lijkt me leuk. Maar wat is het verschil tussen een event in deze arena of op een ander live event in de uk?

docproc
Posts: 228
Joined: Tue Jul 29, 2003 11:28 am

Post by docproc » Fri Nov 28, 2003 10:35 am

Het feit dat je flink tekeer kunt gaan met je robots denk ik zo.

User avatar
Mischa
Posts: 1514
Joined: Fri Aug 08, 2003 8:12 pm
Location: Noord Holland

Post by Mischa » Fri Nov 28, 2003 7:23 pm

Jeroen wrote:tuurlijk is het leuk. Maar om er zo maar ff heen te rijden voor een grunge match tegen (bv) vhs-robots . Vind ik een beetje duur.
Om een event te gaan bij wonen lijkt me leuk. Maar wat is het verschil tussen een event in deze arena of op een ander live event in de uk?
meer robots misschien?
Hoe dan?

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 44 guests