26-9 static demo IT Afterwork Party

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

Esther
Posts: 81
Joined: Tue Nov 27, 2012 1:25 pm

Re: 26-9 static demo IT Afterwork Party

Post by Esther » Tue Oct 01, 2013 2:23 pm

Carlijn wrote:... Ik weet niet of IT'ers type mensen zijn die echt gaan bouwen...
Ahum :D
We don't stop playing because we grow old,
we grow old because we stop playing

- George Bernard Shaw -

User avatar
Jeroen
Posts: 2960
Joined: Sat Aug 16, 2003 7:09 pm

Re: 26-9 static demo IT Afterwork Party

Post by Jeroen » Tue Oct 01, 2013 3:59 pm

IT'ers zijn meestal maar lui :p

Maar ik ben groot voorstander van dit soort evenementen, alleen zal het per keer bekeken worden hoe en wat. Een arena opbouwen en robots regelen is niet te doen door de weeks, althans niet zonder een serieuze vergoeding.
What goes up must come down...

Esther
Posts: 81
Joined: Tue Nov 27, 2012 1:25 pm

Re: 26-9 static demo IT Afterwork Party

Post by Esther » Tue Oct 01, 2013 6:49 pm

Jeroen wrote:IT'ers zijn meestal maar lui :p

Maar ik ben groot voorstander van dit soort evenementen, alleen zal het per keer bekeken worden hoe en wat. Een arena opbouwen en robots regelen is niet te doen door de weeks, althans niet zonder een serieuze vergoeding.
Hard work often pays off after time, but laziness always pays off now 8)

Ik wil ook best eens helpen bij een evenement. Door de weeks is wat onhandig, maar niet onmogelijk.
We don't stop playing because we grow old,
we grow old because we stop playing

- George Bernard Shaw -

User avatar
Jeroen
Posts: 2960
Joined: Sat Aug 16, 2003 7:09 pm

Re: 26-9 static demo IT Afterwork Party

Post by Jeroen » Tue Oct 01, 2013 10:37 pm

I will always chose a lazy person to do a difficult job, because, he will find an easy way to do it.
What goes up must come down...

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Re: 26-9 static demo IT Afterwork Party

Post by MJM » Wed Oct 02, 2013 9:31 am

Jeroen wrote:IT'ers zijn meestal maar lui :p
Volgens mij moet jij eens rustig tellen met hoeveel robots de DRG-IT-ers vertegenwoordigd zijn :)

Het was best leuk om te doen. Het lastige is vaak dat je niet precies weet waar je terecht komt en dan wat extra spullen meeneemt....
Maar, ik blijf erbij dat we met een makkelijk op te zetten FW-arena veel gerichter veel meer geïnteresseerden kunnen bereiken.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

User avatar
Carlijn
Posts: 1574
Joined: Tue Jul 29, 2003 12:16 pm
Location: Eindhoven
Contact:

Re: 26-9 static demo IT Afterwork Party

Post by Carlijn » Thu Oct 03, 2013 7:36 am

@marien: Ja, maar om de gemakkelijk op te zetten FW-arena te maken, heb je inkomsten nodig. En daarvoor lijkt mij zoiets een oplossing idd. (sponsoren zoeken is toch lastig in deze tijd).

@Jeroen: Ik denk ook dat je het moet aanpakken zoals ik nu gedaan heb; Gezegd dat ik op het forum zal vragen of er geinteresseerden zijn, maar dat het een lastige tijd/dag is, dus echt afhankelijk of er iemand kan. Vervolgens op de hoogte gehouden, bv in dit geval dat ik pas een week van te voren uitsluitsel kon geven en of dat oke was. Dit soort communicatie/organisatie wil ik ook best doen, maar ik moet dan wel ondersteuning krijgen wat je financieel voor zoiets kan vragen, want dat blijft mijn zwakke kant.
Ik wil ook binnenkort verder met de test-site van DRG, we zitten nu iig nog vast op het forum. Ik gebruik op een andere site kunena forum welke helemaal samengaat met Joomla. Ik wil dat erop zetten en dan kunnen we testen of het iets voor DRG is. Daarnaast waren er nog wat andere puntjes waar we op vast zaten. Maar ik denk met een nieuwe site we ook ergens neer kunnen zetten wat we kunnen bieden met DRG, evt met prijzen.
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 51 guests