Clubdagen zomer 2008

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

User avatar
Mischa
Posts: 1514
Joined: Fri Aug 08, 2003 8:12 pm
Location: Noord Holland

Post by Mischa » Tue Jul 22, 2008 11:51 am

Kees wrote: Kunnen jullie ook de video van de competitie bij Mischa zien.
Deze wil ik dan ook graag gelijk meenemen zodat de wedstrijden op youtube gezet kunnen worden.

De clubdag van 27 juli is er geen die tot de competitiedagen behoord, dus waarvan de punten worden meegenomen om de eindwinnaar te bepalen. Maar wellicht kan er wel gevochten worden. Is er al wat meer duidelijk over waar en wanneer de tweede competitiedag gehouden gaat worden?
Hoe dan?

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Post by leo-rcc » Mon Jul 28, 2008 8:28 am

Goedemorgen,

Nou de clubdag gisteren was reuze gezellig.Er is en hoop besproken en ondanks het hete weer zijn er ook weer kleine vorderingen geboekt op de upgrade van de demo arena.

Ik vond het een geslaagde dag.
Last edited by leo-rcc on Wed Jul 30, 2008 8:14 am, edited 1 time in total.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

eagelstorm
Posts: 27
Joined: Mon Jun 23, 2008 10:33 am
Location: wormer
Contact:

Post by eagelstorm » Tue Jul 29, 2008 8:02 pm

het was ondanks alles een geslaagde dag geweest tenminste dat vind ik een aantal mijn ontwerp laten zien van mijn robot die ik ga bouwen maar was een snelle opzet.

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

verslag

Post by MJM » Fri Aug 01, 2008 10:03 pm

Tijdens de clubdag zijn ondermeer de volgende onderwerpen besproken en afspraken gemaakt:

Website
De huidige site is “saai” en voldoet niet i.v.m. de verschillende bezoekers die we krijgen (Roboteers, profielwerkstukkers, publiek, organisatoren). Onderhoud is zeer moeilijk wegens de bereikbaarheid en beschikbare tijd van Nanning. Leo en Carlijn coördineren het opzetten van een nieuwe site. Anderen kunnen daarbij assisteren.

Competities
Na het succes van het FCC toernooi bij Mischa willen we dat graag continueren als jaarcompetitie. Mischa zal dat project trekken en Kees, Annita en Marien zullen hem daarbij ondersteunen. We hebben al contacten voor locaties. Doel is een leuke competitie, veel robots en enthousiast publiek.

Feather-arena
Voor de FCC toernooien zal de arena verder ontwikkeld moeten worden t.o.v. de versie die bij Mischa gebruikt is (Polycarb aan stevige constructie). De spullen ervoor zijn bij Kees. Hij zal met een aantal vrijwilligers verder bouwen. Het volgende evenement kan al snel plaatsvinden (doel is elke 2 maanden) dus de werkzaamheden zullen waarschijnlijk in augustus gedaan moeten worden.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Post by MJM » Fri Aug 01, 2008 11:13 pm

31 augustus geen clubdag omdat we 23 augustus met Ants in Eindhoven zijn.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

eagelstorm
Posts: 27
Joined: Mon Jun 23, 2008 10:33 am
Location: wormer
Contact:

Post by eagelstorm » Mon Aug 04, 2008 2:17 pm

ik weet niet waar ik het moet melden maar ik wil best helpen met de Feather-arena bij kees om de aanpassingen te doen oftuwel ik bied mij vrijwillig aan als vrijwilliger.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 44 guests