22-23/09/2007 ABC - DRG 2007, Bree, België

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

kalme nelis
Posts: 1708
Joined: Mon Jul 28, 2003 8:37 pm
Location: wormer
Contact:

Post by kalme nelis » Wed Aug 08, 2007 10:53 pm

...Hoe gaan we het precies doen met overnachtingen? Ik ga morgen met me werk regelen dat ik 2 dagen voor en 2 dagen na het event nog vrij ben dus ik kan zo veel mogelijk helpen met opbouwen en afbreken...

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Post by MJM » Sun Aug 12, 2007 2:51 am

Beste Roboteers,

Zoals jullie wellicht weten wordt het aankomende DRG evenement in Bree georganiseerd door ABC Events. Tijdens overleg, deze week, bleek dat zij de grote hoeveelheid werk die dat met zich mee brengt niet voldoende kunnen combineren met hun andere werkzaamheden. Om een evenement neer te zetten waar ABC en DRG tevreden mee zijn hebben we meer tijd nodig dan we tot 22 september hebben. Het evenement wordt dus uitgesteld. Zodra we een datum hebben waarop we gereed zijn en de locatie (het Expodroom) beschikbaar is laten we het jullie weten.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

CreepDth
Posts: 990
Joined: Sun Jul 27, 2003 10:20 pm
Location: Waar de zon niet schijnt
Contact:

Post by CreepDth » Sun Aug 12, 2007 11:23 am

gaat weer lekker ;) mischien tijd om dat ABC gedag te zeggen, dit is alweer de zoveelste keer.. sorry dat ik dit zeg maar ben gewoon teleurgesteld net zoals jij en iedereen hier..
Het maken van fouten noemt men al gauw opdoen van ervaring.

kos
Posts: 1913
Joined: Sat Aug 02, 2003 4:32 pm

Post by kos » Sun Aug 12, 2007 11:53 am

Na die opmerkingen van wj had ik er al genoeg van en wil ik dat weekend mijn verjaardag thuis gaan vieren, maar lullig dat het voor de rest ook niet doorgaat.

Hier vlakbij is een kanoboerderij met kampeergelegenheid, terrassen en BBQ's. Misschien kunnen we beter met zijn allen daar de Robots 'r Us arena gebruiken.
Ik zal ze inlichten dat het event is uitgsteld en vragen of we nog reclame mgen maken voor eventuele andere demo's als dat nog van toepassing is?
Technically speaking, Whiskey is a solution.

User avatar
Babeth
Posts: 3345
Joined: Sat Aug 16, 2003 1:43 pm
Location: Vilvoorde (B)
Contact:

Post by Babeth » Sun Aug 12, 2007 12:02 pm

Wel... daar gaat de geloofwaardigheid van de DRG als event-organiser. :(
Het zal de volgende keer nòg moeilijker zijn om medewerkers en deelnemers te vinden, laat staan toeschouwers. Als er nog een volgende keer is. Dit is meer dan ontmoedigend.

En wij maar reclame zitten maken aan iedereen die we tegenkwamen...
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/

WJ
Posts: 1955
Joined: Mon Aug 04, 2003 7:35 am
Location: Leeuwarden
Contact:

Post by WJ » Sun Aug 12, 2007 6:05 pm

Jezus Kos, grow up man.
Leer eens tegen een stootje te kunnen.

wat betreft het niet doorgaan van dit prachtige DRG event...
tja, zoals Leo al zei, tijd om de handoek in de ring te gooien.

kos
Posts: 1913
Joined: Sat Aug 02, 2003 4:32 pm

Post by kos » Sun Aug 12, 2007 6:41 pm

Je ligt hier eeuwig te zeiken en oude koeien uit de sloot te halen. Iedereen behalve jij heeft het achter zich kunnen laten. Voor die wedstrijd heb ik al genoeg boetedoening gedaan. Je wijzigd posts, blijft doorzeiken en dan lul je er omheen dat je het zo niet bedoelde. Juist dat is kinderachtig. Nee, wees dan een vent en bied na een opmerking gewoon je excuses aan.

Back to topic. Waarom kan ABC dit event niet combineren met hun andere werkzaamheden? Het is toch gewoon hun werk? Spijtig dat DRG hier weer de dupe van is.

Kunnen we niet beter een keer gaan BBQ'n?
Technically speaking, Whiskey is a solution.

User avatar
pepe
Posts: 682
Joined: Mon Oct 20, 2003 8:48 pm
Location: Apeldoorn

Post by pepe » Sun Aug 12, 2007 9:28 pm

En nog 1 keer………. Dat is gewoon super hyper fu. … Jammer. Volgens mij is gewoon over.
En wij moet en accepteren, Er is geen markt hier voor, niks nada , over.
Ik denk dat wij moeten gewoon inrichting na evenement zonder publiek, gewoon evenementen organiseren voor roboteers only en wij zelf de kosten betalen. Als publiek komt is wel welkom.
Ik denkt dat wij moeten ff aan tafel en bespreken wat wij willen of gaan doen want die situatie kan zo niet veder gaan.
Weet ik veel huren van een clubhuis waar de arena mag altijd zijn. En de kosten verdelen door de roboteers, dan pas zie jij wie zijn serieuze met de hobby en wie niet. Zo scheid de mannen van de kinderen.

WJ
Posts: 1955
Joined: Mon Aug 04, 2003 7:35 am
Location: Leeuwarden
Contact:

Post by WJ » Sun Aug 12, 2007 9:53 pm

face it, Robotwars nl heeft gewoon geen recht van bestaan.
in 4 jaar tijd slechts 2 evenementen van betekenis.

En Kos, ik heb van jou ook geen excuses gehad voor die actie daaro, en van mij krijg je er ook geen een voor die opmerking van laatst.
zullen we het maar 1-1 houden dan ?

kos
Posts: 1913
Joined: Sat Aug 02, 2003 4:32 pm

Post by kos » Sun Aug 12, 2007 10:01 pm

Is goed, dan maken we er geen woorden meer aan vuil.

De arena alleen voor onszelf gebruiken zal te duur zijn vrees ik. Is er wel een mogelijkheid om deze gedeeltelijk te gebruiken bij demo's?
Technically speaking, Whiskey is a solution.

WJ
Posts: 1955
Joined: Mon Aug 04, 2003 7:35 am
Location: Leeuwarden
Contact:

Post by WJ » Mon Aug 13, 2007 7:25 am

Op zich is het zonde, er is veel tijd en geld in gegaan, en er is nog verschrikkelijk weinig gebruik van gemaakt... Maar ik zie ook niet echt gebeuren dat het alsnog aantrekt.

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Post by leo-rcc » Mon Aug 13, 2007 8:20 am

Ik heb vanochtend de registratie voor dit evenement van de website gehaald. Inschrijvingen voor Stream opleidingen in Schiedam zijn nog steeds open.

http://www.robotgames.nl
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

User avatar
pepe
Posts: 682
Joined: Mon Oct 20, 2003 8:48 pm
Location: Apeldoorn

Post by pepe » Mon Aug 13, 2007 10:20 am

Ik wil graag de maten van de arena (in elkaar)hebben, en +/- hoe veel ruimte is nodig om een paar mensen met robots, naast de arena kunnen staan.

Mijn bedoeling is proberen een ruimte te vinden waar de arena kant staand (in elkaar) en een paar mensen eromheen, zo is makkelijk om wij vaker bij elkaar te komen, sleutelen, rijden, testen , etc.etc.
Ik ga proberen die ruimte met w.c te vinden en zo goed koop mogelijk,maar moet wel met zijn alles betalen.

iceman
Posts: 1491
Joined: Fri Aug 29, 2003 8:55 am
Location: belgium-city
Contact:

Post by iceman » Mon Aug 13, 2007 11:16 am

het is altijd hetzelfde als ik terug kom van vakantie ....... weer afgelast .......kan beter voortaan niet meer op vakantie gaan ....of een andere hobby zoeken ....
Hades Rulezzzzz No Risk No Fun
www.vizbiz.be

User avatar
pepe
Posts: 682
Joined: Mon Oct 20, 2003 8:48 pm
Location: Apeldoorn

Post by pepe » Mon Aug 13, 2007 11:51 am

ik denk een andere hobby

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 45 guests