Wil kopen

Vraag en aanbod

Moderator: Moderators

Post Reply
darksight1994
Posts: 56
Joined: Mon May 25, 2009 9:12 pm
Location: Limburg

Wil kopen

Post by darksight1994 » Fri May 29, 2009 2:23 pm

Hallo , ik ben opzoek naar een grondplaat/onderstel met basis electronica.
Ik ben opzoek naar een tank besturings systeem met 2 banden en 1 zwenkwiel voorin. Of als iemand dit voor mij in elkaar wil zetten, A.U.B. stuur mij een berichtje. Ik heb het hier over een aandrijving en de accu's... Als er dan ook ruimte kan blijven voor een hyrdolisch systeem, ben van plan om er scharen op te zetten, en dan met een cirkelzaag doormidden zagen.
...

User avatar
maddox
Posts: 3631
Joined: Thu Aug 14, 2003 11:06 pm
Location: Vilvoorde
Contact:

Post by maddox » Fri May 29, 2009 4:08 pm

Welke gewichtsklasse? Welk prijskaartje mag eraan hangen? Hoeveel mag het wegen?

In feathers
Je kan gaan van €20 voor 2 ruitenheffers en houten schijfjes als wielen, tot €800 + voor een aandrijving zoals die van Kos's Firestarter.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.

darksight1994
Posts: 56
Joined: Mon May 25, 2009 9:12 pm
Location: Limburg

Post by darksight1994 » Fri May 29, 2009 5:07 pm

ben nog aan het twijfelen over de prijs maar ik wil rond de 100-200 eruo ervoor gaan uitgeven. en het word een fetherweight 12kg.
Als iemand dit kan doen rond venlo zouw echt geweldig zijn maar als het uit iets anders meot komen vind ik ook goed.(en doe er wel een bijdrage voor het werk erbij).
...

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Re: Wil kopen

Post by leo-rcc » Fri May 29, 2009 7:10 pm

darksight1994 wrote:Hallo , ik ben opzoek naar een grondplaat/onderstel met basis electronica.
Ik ben opzoek naar een tank besturings systeem met 2 banden en 1 zwenkwiel voorin. Of als iemand dit voor mij in elkaar wil zetten, A.U.B. stuur mij een berichtje. Ik heb het hier over een aandrijving en de accu's... Als er dan ook ruimte kan blijven voor een hyrdolisch systeem, ben van plan om er scharen op te zetten, en dan met een cirkelzaag doormidden zagen.
Ambitieus plan, maar dat ga je niet redden binnen de 13.6 kg.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

User avatar
inventor
Posts: 2575
Joined: Mon Aug 04, 2003 6:58 am
Location: Numansdorp

Re: Wil kopen

Post by inventor » Sat May 30, 2009 12:21 am

leo-rcc wrote:
darksight1994 wrote:Hallo , ik ben opzoek naar een grondplaat/onderstel met basis electronica.
Ik ben opzoek naar een tank besturings systeem met 2 banden en 1 zwenkwiel voorin. Of als iemand dit voor mij in elkaar wil zetten, A.U.B. stuur mij een berichtje. Ik heb het hier over een aandrijving en de accu's... Als er dan ook ruimte kan blijven voor een hyrdolisch systeem, ben van plan om er scharen op te zetten, en dan met een cirkelzaag doormidden zagen.
Ambitieus plan, maar dat ga je niet redden binnen de 13.6 kg.
Zeker niet binnen een 100-200 euro.
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.

User avatar
Michel
Posts: 79
Joined: Sat Nov 29, 2008 11:07 am
Location: Nieuwkoop

Post by Michel » Sat May 30, 2009 8:47 am

Basis plaat is te doen rond de 150 euro. Cirkelzaag + Hydrolyca wat je al zij, gaat je niet lukken met deze gewichtsklassen. Dan zou je voor heavy weight moeten gaan, maar dit kost ook veel meer geld.

stef
Posts: 1058
Joined: Sun Dec 04, 2005 2:09 pm
Location: aalsmeer, nederland
Contact:

Post by stef » Sat May 30, 2009 9:32 am

meschien dat het wel lukt binnen de 13.6 maar dan word het geen hydraulische klauw maar mechanise (of hoe je het ook moet schijven)

stef

User avatar
Mischa
Posts: 1514
Joined: Fri Aug 08, 2003 8:12 pm
Location: Noord Holland

Post by Mischa » Sat May 30, 2009 10:11 am

De klauw moet dan een spindel worden. Hydrauliek is niet nodig als het alleen om vasthouden gaat.

Aandrijvingen zoals ik ze gebruik kunnen in een goedkopere versie een paar tientjes kosten. Accu en speedo zit er dan nog niet bij. Ook de zender en ontvanger niet.
Hoe dan?

darksight1994
Posts: 56
Joined: Mon May 25, 2009 9:12 pm
Location: Limburg

Post by darksight1994 » Sat May 30, 2009 11:56 am

dan laat ik de zaag gewoon weg..de klauwen moeten dan genoeg kracht krijgen.


heb net ff op een ander forum gekeken, daar las ik dat er ook robots voor gewoon onder de 100 euro kan kopen(onderdelen) dus ikdoe dat wel vinden mijn ouders ook beter.
...

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 30 guests