Workshop featherweight bouwen

Het forum voor alle technische vragen en antwoorden

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Carlijn
Berichten: 1575
Lid geworden op: di jul 29, 2003 12:16 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Workshop featherweight bouwen

Bericht door Carlijn »

12 februari is er dan een workshop voor beginnende featherweight bouwers.

Nu wil ik graag weten welke bouwers er interesse hebben om mee te doen. Meld dan ook ff hoever je bent met je robot en waar je problemen liggen, zodat we kunnen kijken welke spullen we mee moeten nemen.
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl
Gebruikersavatar
g-lap
Berichten: 455
Lid geworden op: do sep 04, 2003 10:27 am
Contacteer:

Bericht door g-lap »

Hoewel het nog wat vroeg is om het echt te kunnen bevestigen wil ik wel meewerken aan deze workshop.
Ik kan ook een boel pneumatica onderdelen meebrengen om testen uit te voeren en eventueel een deel van de onderdelen ruilen en/of te koop aanbieden.....
Nantheos
Berichten: 273
Lid geworden op: do apr 28, 2005 7:03 pm
Locatie: Hengelo

Bericht door Nantheos »

interesse !!!!! en niet zo'n beetje ook.

Mijn feather bestaat nu nog uit een stel gesloopte accuboormachines en een loodaccu. 11 Januari (verjaardag) hoop ik een Graupner X-412 te krijgen .. een paar speedo's was ik ook van plan te kopen, die koop ik dus voor 12 februari.

Mijn problemen liggen vooral op het gebied van geld en tijd, net als bij iedereen dus. Ook heb ik altijd veel te veel ideeen. Zo ben ik bijvoorbeeld ook bezig geweest met een volledig hydraulische feather. Puur ontwerpen wel te verstaan.

Het lijkt me erg leuk om een keer te kijken naar het hele pneumatica gebeuren, ook in full pressure systemen ben ik nogal geinteresseerd.
This is the Gene Police! Put your hands up and Step AWAY from the Pool!
Toasticles: What female toast doesn't have that male toast does
Intelligence is knowing that a tomato is a fruit.
Wisdom is knowing not to put it in the fruit salad.
Gebruikersavatar
maddox
Berichten: 3631
Lid geworden op: do aug 14, 2003 11:06 pm
Locatie: Vilvoorde
Contacteer:

Bericht door maddox »

Ik denk dat ik daar leuk op kan inspelen Nanning.

Een quasi volledig systeem ligt hier.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.
Nantheos
Berichten: 273
Lid geworden op: do apr 28, 2005 7:03 pm
Locatie: Hengelo

Bericht door Nantheos »

Als ik het zo een beetje hoor hier op het forum heb jij bijna alles wel liggen ;) Maar het zou wel heel gaaf zijn als ik een keer er een beetje mee mocht spelen ... ;)
This is the Gene Police! Put your hands up and Step AWAY from the Pool!
Toasticles: What female toast doesn't have that male toast does
Intelligence is knowing that a tomato is a fruit.
Wisdom is knowing not to put it in the fruit salad.
BlackIce
Berichten: 17
Lid geworden op: zo nov 27, 2005 8:39 pm

Bericht door BlackIce »

Ik ben ook zekers geinterreseerd; ivm geldgebrek (student he ;)) ben ik nog niet in staat om te beginnen met bouwen, maar wellicht heb ik tegen 12 februari wat geld bij elkaar om wat onderdelen te kopen (zit eraan te denken eerst speedo's te kopen, weet iemand toevallig wat het handigst is om eerst te kopen?) en als alles goed gaat heb ik een secundaire geldbron die ik volledig voor de robot ga gebruiken, maar dat hangt helaas van iemand anders af.
Ik kom in ieder geval wel!
Ik heb dus verder nog niks staan, zou wel wat uitleg willen hebben over electronica gezien ik dat best insteressant vind, ook heb ik nog wel wat vragen over de constructie van zoiets, maar achter die antwoorden kan ik ook wel komen als ik een feather van binnen zou kunnen zien :P
Ik vind het in ieder geval een heel interessant iets en vind het heel leuk dat er zoiets georganiseerd word voor featherweight-bouwers (en beginnende)
Gebruikersavatar
Babeth
Berichten: 3345
Lid geworden op: za aug 16, 2003 1:43 pm
Locatie: Vilvoorde (B)
Contacteer:

Bericht door Babeth »

Neem dan in ieder geval een fototoestel en een notitieblok mee. Dan kun je ideeën en tips verzamelen.
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/