van turbo naar straalmotor

Het forum voor alle technische vragen en antwoorden

Moderator: Moderators

jkoehorst
Berichten: 30
Lid geworden op: ma jan 05, 2004 12:39 pm
Locatie: 6,7846; 52,2512

Bericht door jkoehorst »

Alexander schreef:ohja, nog eentje, die pomp, die heeft en ingebouwd reservior toch? hoe en waar (kan dat?) open je dat? want ik neem aan dat de koperbuis is voor de hoge druk naar de turbo, en de slang vanaf de koeler een terugkoppeling vormt (in mijn project dan)
Nee, deze is zonder reservoir. Die met reservoir had ik al weggedaan. Die slang en koperbuis had ik er zelf opgeflanst om te testen of de pomp werkte. Wat aan- en afvoer is ligt aan de kant dat je hem opdraait.
Ik zou die koperbuis idd voor de hoge druk gebruiken en een andere voor de retour (niet dit stuk tuinslang want die is volgens mij niet gespecificeerd voor >80graden :wink: ).
kos
Berichten: 1913
Lid geworden op: za aug 02, 2003 4:32 pm

Bericht door kos »

Technically speaking, Whiskey is a solution.
Alexander
Berichten: 1068
Lid geworden op: di aug 23, 2005 9:46 pm
Locatie: Delft

Bericht door Alexander »

:) meteen gemaild, bedankt :) (had de afgelopen paar weken geen tijd gehad om op marktplaats te zoeken)
Alexander
Berichten: 1068
Lid geworden op: di aug 23, 2005 9:46 pm
Locatie: Delft

Bericht door Alexander »

zo, als ik mn loonstrookje binnen heb, dan koop ik de grootste van de 3, bwhaha! :lol: (75 euro, valt mee toch?)

nu op zoek naar wat brandstofpompen en een oude kettingzaag of zo motortje, (heb even geen zin in electriciteit,) (wil namelijk verbranding, waterinjectie en afterburner :))