Solidworks robotwars sponsoring.

Het forum voor alle technische vragen en antwoorden

Moderator: Moderators

flex
Berichten: 2711
Lid geworden op: ma jul 28, 2003 12:48 am
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Solidworks robotwars sponsoring.

Bericht door flex »

Solidworks bied roboteers de mogenlijkheid om met hun software je robot te ontwerpen. Voro zo ver ik het las FREE OF CHARGE!
http://www.solidworks.com/pages/program ... ement.html
Voor meer details hier over. Overigens krijg je er dan ook het FEM analise paket Cosmos er bij. Leuk voor de frame sterkte/stress simulaties.
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
Gebruikersavatar
Bugs
Site Admin
Berichten: 5433718
Lid geworden op: zo jul 27, 2003 9:13 pm
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Bugs »

Ik meen me te herinneren dat hier al sprake voor was voor de opnames van serie 7. Geen idee of die actie dus nog geld
Gebruikersavatar
MJM
Moderator
Berichten: 3071
Lid geworden op: di jul 29, 2003 8:43 am
Locatie: Rijnmond

Bericht door MJM »

Ik heb er na Newark '03 al op gereageerd maar nooit meer iets vernomen.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
flex
Berichten: 2711
Lid geworden op: ma jul 28, 2003 12:48 am
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Bericht door flex »

Zal het binnenkort ook eens proberen... Maar ik heb inmiddels ook een Solidworks 2003 instalatie liggen (kopie). Als SW toch roboteers met hun programma aan de slag wilt helpen moet het ook wel hiermee kunnen.. geef maar een berichtje als je een kopie wilt.. (150-175MB download)
Helaas geen Cosmos erbij :(
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
Gebruikersavatar
Emiel van Lent
Berichten: 6
Lid geworden op: vr jun 04, 2004 6:16 pm
Locatie: N52 20.16, E05 36.14
Contacteer:

Bericht door Emiel van Lent »

Zelf werk ik voor het tekenen/ ontwerpen met Autodesk Inventor Professional 8. Een Student Version hiervoor is al voor €25 te koop. Je bezit dan je eigen licensie (standalone & levenslang) en geniet ook nog eens van de excellent support van Autodesk.

Natuurlijk zitten er wel degelijk verschillen in Autodesk Inventor Pro 8 en SolidWorks. Zelf heb ik welis getekent met de 2e en voor elke versie is wel wat te zeggen.

De keus is aan jou!

Regards,

Emiel
Je krijgt geen 2e kans voor de 1e indruk!