Pagina 2 van 2

Geplaatst: do feb 02, 2006 9:03 pm
door Cavecrusher
volgens mij is er van smelten geen sprake geweest, de piekbelasting van de as in combinatie met het koppel van de motor kan zorgen voor het bekende tanden poetsen, ze breken gewoon af of vervormen zodanig dat ze niet meer als tand te herkennen zijn.

Geplaatst: do feb 02, 2006 9:15 pm
door maddox
In Katrip, van Stu waren ze gewoon gesmolten. En ik herken echt wel tandenpoetsen.

Waarom een fabrikant als eerste trap kunststof tandwieljes gebruikt. Kostprijs. Niks anders.

Met normaal gebruik kan dit, want de eerste trap is de trap met het laagste koppel.

Geplaatst: do feb 02, 2006 10:44 pm
door inventor
Ik heb ook al me tandjes afgebroken. Dus over dat het maar 1 keer is voorgekomen is onzin. Als je de kans hebt gewoon 4 accuboormachine's kopen en dan heb je 2 goede gearboxes.

Geplaatst: do feb 02, 2006 11:16 pm
door Bugs
Ik zeg niets...
Afbeelding