Page 2 of 2

Posted: Thu Feb 02, 2006 9:03 pm
by Cavecrusher
volgens mij is er van smelten geen sprake geweest, de piekbelasting van de as in combinatie met het koppel van de motor kan zorgen voor het bekende tanden poetsen, ze breken gewoon af of vervormen zodanig dat ze niet meer als tand te herkennen zijn.

Posted: Thu Feb 02, 2006 9:15 pm
by maddox
In Katrip, van Stu waren ze gewoon gesmolten. En ik herken echt wel tandenpoetsen.

Waarom een fabrikant als eerste trap kunststof tandwieljes gebruikt. Kostprijs. Niks anders.

Met normaal gebruik kan dit, want de eerste trap is de trap met het laagste koppel.

Posted: Thu Feb 02, 2006 10:44 pm
by inventor
Ik heb ook al me tandjes afgebroken. Dus over dat het maar 1 keer is voorgekomen is onzin. Als je de kans hebt gewoon 4 accuboormachine's kopen en dan heb je 2 goede gearboxes.

Posted: Thu Feb 02, 2006 11:16 pm
by Bugs
Ik zeg niets...
Image