aandrijf vraag

Het forum voor alle technische vragen en antwoorden

Moderator: Moderators

Post Reply
lesto1
Posts: 23
Joined: Tue May 13, 2008 8:27 pm

aandrijf vraag

Post by lesto1 » Fri May 16, 2008 4:32 pm

als ik mijn robot ga aandrijven kan ik dan beter achter wiel aandrijving hebben of voor en hoeveel motors dan en dna ook nog of ik dan beter 4 of 2 wielen kan doen omdat ik veel met 4 wielen zie maar ook aardig wat met twee
als iemand een tip heeft pleas mijn email is nick_beagle@hotmail.com graag wel een onderwerp anders weet ik niet waar het beland

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Post by leo-rcc » Fri May 16, 2008 4:40 pm

Lesto,

Kijk bij http://www.dutchrobotgames.nl eens in het hoofdstuk bouwen. Bijna zo niet elke vraag die je tot nu toe hebt gesteld kan je daar in terug vinden, ook deze (hoofdstuk 7.2, rijden).
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

lesto1
Posts: 23
Joined: Tue May 13, 2008 8:27 pm

sorry

Post by lesto1 » Fri May 16, 2008 4:41 pm

ow sorry voor de overlast dan
als iemand een tip heeft pleas mijn email is nick_beagle@hotmail.com graag wel een onderwerp anders weet ik niet waar het beland

User avatar
leo-rcc
Site Admin
Posts: 5882
Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
Location: Hoogvliet-Rotterdam
Contact:

Post by leo-rcc » Fri May 16, 2008 5:37 pm

Het gaat niet zo zeer over overlast, maar meer dat dat onderdeel van de website nog al eens gemist word. En dat terwijl juist daar al een hoop nuttige informatie staat, zeker voor beginners.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

lesto1
Posts: 23
Joined: Tue May 13, 2008 8:27 pm

ok

Post by lesto1 » Fri May 16, 2008 6:20 pm

oke maar ik snap nog niet al die termen maar erg bedankt
als iemand een tip heeft pleas mijn email is nick_beagle@hotmail.com graag wel een onderwerp anders weet ik niet waar het beland

User avatar
maddox
Posts: 3631
Joined: Thu Aug 14, 2003 11:06 pm
Location: Vilvoorde
Contact:

Post by maddox » Fri May 16, 2008 6:30 pm

Dan stel je toch de vraag over die termen.

Maar er zijn nog andere opties.
Als je een term niet kent, en bang bent dat we je gaan uitlachen (wat de echte roboteers zelden of nooit doen), dan kan je bijvoorbeeld er nog naar googelen.

Boeken openslaan over simpele mechanica- de Hoe en Waarom reeks bijvoorbeeld heeft op zijn minst 1 boek- uit 1982- over de basis mechanica. Die staat mooi in onze boekenkast trouwens.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.

lesto1
Posts: 23
Joined: Tue May 13, 2008 8:27 pm

ok

Post by lesto1 » Fri May 16, 2008 6:32 pm

ow dat is wel een goed idee ga vanavond of morge nog wel ff naar bieb kijken of ze daar wat hebben en anders morge de boekwinkel
als iemand een tip heeft pleas mijn email is nick_beagle@hotmail.com graag wel een onderwerp anders weet ik niet waar het beland

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 23 guests