edit leo-rcc: bmp werkt niet in img tags schijnbaar.
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge
"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
Blijkbaar... had m'n schoonzus ook een tatoo door hem laten zetten... Wist ik veel...
Was bij hem gekomen op aanraden door een vriend die ook her en der art/inkt heeft zitten.
Niels Schotten
Je heb wel snel besloten dat ding te kopen! hij ziet er wel beter uit dan mijn piepschuimen prulletje! maar die kwam ook gratis bij de kijk !
Dat is amper een vergelijk ook. Een Honeybee is een prima starterheli, zeker als je in een grote hal kan vliegen is het erg leuk. Die kleine depron dingetjes als de PicooZ zijn leuk speelgoed voor binnenshuis.
In Leeuwarden en Duitsland had ik deze mee om binnen te vliegen:
De Yuneec procopter. Dat is een heel aardig stukje speelgoed.
Mijn andere heli's zijn meteen weer een stukje groter dus wat minder handig en wat duurder als je crasht.
Mvg,
Leo van Miert Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
net al weer nieuwe onderdelen besteld heb gisteren zware crash gehad. flybar in 2e en een belangrijke verbindig tussen hoofdrotor en schijftje is in 2e.
maar had hem wel goed in de lucht en toen kwam windvlaag zo tegen tuinstoel.
Die dingen zijn eigenlijk te licht om fatsoenlijk mee buiten te vliegen. Ze werken veel beter indoors in een sporthal. We hadden zo'n hal in Delft elke woensdag om de 2 weken.
Mvg,
Leo van Miert Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
jes heb hem eindelijk onder controle alleen is landigs ding nu kapot uit is van 3 meter naar beneden gevalen omdat ik anders tegen huis van de buren aan vloog
Philips 32" HD lcd (32pfl5604) ter vervanging van m'n 72cm philips crt (4:3)
Niels Schotten